{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Fritids job for en på 14, forslag? (o: {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige HG.
Sagen er den at jeg vildt gerne vil have et fritidsjob, så jeg kan tjene lidt. Jeg fyldte 14 i går.
Der er ingen ledige omdeler-ruter nær min bopæl, så jeg må finde noget andet. Selvfølgelig kunne man blive barnepige, men leder efter flere muligheder. Det er jo et begrænset "udvalg" af jobs.

Har i fritidsjob?
- hvis ja, hvordan fandt i det?
Hvad tjener i ca. om måneden?
Har i nogle dårlige oplevelser (mht. snyd m. løn osv)?

Har hørt at det skulle være lettere at få job som 15-årig, da der er flere muligheder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritids job for en på 14, forslag? (o:
  • #1   21. dec 2010 Da jeg fyldte 13 blev jeg ansat som weekend-staldpige på et ridecenter, hvor jeg skulle fodre alle heste (omkring 50 heste), muge ud ved rideskolehestene (12 stk) og strø alle bokse. Så skulle skolehestene ud, og ind igen og der skulle fodres til aften samt gives hø.
    Fik 50 i timen hvilket jeg synes nu er mega lidt, men man brugte også ca. 8 timer ialt på en lørdag og søndag, så det gav nu meget godt alligevel :o) - men når jeg tænker over det igen, så har det dælme været meget ansvar jeg som 13 årig har haft! helt alene i en stald med 50 heste... smiley

Har også arbejdet på minkfarm hvor jeg skulle sætte pelse på "pinde" og sætte dem til tørre, det fik jeg 60 i timen for så det var også meget godt smiley

Har også været avisomdeler, og jeg havde en super nem rute som jeg kunne klare på en time, og den gav 100 kr pr gang - altså kunne jeg holde en timeløn på 100 kr smiley det var også meget godt smiley

• #2   21. dec 2010 Tak, for dit svar. (-:

• #4   21. dec 2010 Tak, det var fint - vi forstod.

Kommentér på:
Fritids job for en på 14, forslag? (o:

Annonce