{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  program til billede redigering
  • #1   27. dec 2010 Hvad har i prøvet ?: Picasa
    Hvad er i blevet anbefalet ?: Intet...
    Hvad har i ?: Picasa
    Hvad kan det program ?: Ikke særlig meget.. Redigering med lys, farve og varme.. Ret kedeligt. Lad være med at brug tid på at downloade det, se hellere hvad de andre kommer op med..

Jeg følger lige med i tråden. smiley

• #2   27. dec 2010 PhotoScape
    det er klart det bedste!

• #3   27. dec 2010 synes picasa 3 er godt, det kan lave flotte nuancer+beskære, jeg bruger det rigtig meget - også til collager.

• #4   27. dec 2010 Jeg bruger som regl photofiltre, da jeg ikke gider bruge tid på at sætte mig ind i alle photoshops funktioner :]
    Det kan en del.. Ændre skarphed, kontrast, lys, ligge billeder oven på hinanden, skifte farve på ting, fjerne ting osv. osv... Og det bedste er at det er gratis xD

• #5   27. dec 2010 Jeg bruger photoshop, photoscape og gimp 2. Gimp 2 er meeget forvirrende og har ikke redigeret et eneste bileld i det da jeg ikke kan finde ud af det xD
    Photoscape kan man ikke rigtig noget i? man kan lave bilelderne negative, sort &hvid, sephia (staves), mørkt osv. man kan sætte hjerter stjerner osvosv. på, og tekst. elelrs ikke noget?
    Photoshop derimod, det er det bedste program jeg kender smiley man kan fjerne fx. sadler på heste, grime eller andet. og self også på andre ting, man kan bare alting. der er så mange ting at vælge imellem. men jeg har kun benyttet mig at et par ting, og det er virkelig super, dog koster det penge, og det er ret besværligt i starten , man skal virkelig have tålmodighed til at lære det at kende.. for det er meget besværligt.

• #6   27. dec 2010 Picasa er jeg ikke fan af..

Men Adobe LivgtRoom er fantastisk..

Har rigtig mange meget nyttige funktioner og det er super let at finde rundt i.. smiley Og når man så kan bruge lightroom er det en smal sag at bruge photoshop smiley

• #7   27. dec 2010 Hvad har i prøvet ? Photoshop CS2, gimp, Digital Photo Professional og windows billedgalleri kan også lige det mest nødvendige.
    Hvad er i blevet anbefalet ? Picassa, lightroom, photoshop elements, photoshop CS5, photofiltre
    Hvad har i ? Photoshop CS2, Digital Photo Professional og windows billedgalleri
    Hvad kan det program ?

Photoshop kan ALT de proffesionelle bruger det, men det er dyrt. Deter meget indviklet og svært at finde rundt i, men super godt når man kan det. Jeg har desværre en gammel udgave på dansk, så det er svært at blive hjulpet med turturials.

Gimp skulle være nogenlunde som photoshop, men det er længe siden jeg har brugt det, og det var ikke ret meget. Det virker umiddelbart ligeså indviklet som photoshop, men prøv det, hvis det er noget, du vil gøre meget ud af. DET ER GRATIS.

Digital Photo Professional er et program man får med når man købe et canon spejlreflekskamera. Jeg har ikke fået sat mig ind i det, men det ser ud til at være godt.

windows billedgalleri kan ligedet mest nødvendige, jeg bruger det, når jeg alligevel sidder og kigger billederne igennem. Det kan beskære, ændre lysstyrke og kontrast, justere farvetemperatur og -tone, justere mætning, korrigere røde øjne og så har det en udemærket automatisk justering.

Jeg har fået anbefalet photofiltre af mange herindefra, der syne det er godt, men de resultater jeg har set ser ikke så gode ud, så jeg ved ikke lige med det.

Kommentér på:
program til billede redigering

Annonce