528 visninger
|
Oprettet:
program til billede redigering {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg søger et program til billede redigering ??
Hvad har i prøvet ?
Hvad er i blevet anbefalet ?
Hvad har i ?
Hvad kan det program ?
jan 2008
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 11 Emner: 37 Svar: 630
Hvad er i blevet anbefalet ?: Intet...
Hvad har i ?: Picasa
Hvad kan det program ?: Ikke særlig meget.. Redigering med lys, farve og varme.. Ret kedeligt. Lad være med at brug tid på at downloade det, se hellere hvad de andre kommer op med..
Jeg følger lige med i tråden.
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 87 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 235
det er klart det bedste!
aug 2009
Følger: 124 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 164 Svar: 591
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.084
Det kan en del.. Ændre skarphed, kontrast, lys, ligge billeder oven på hinanden, skifte farve på ting, fjerne ting osv. osv... Og det bedste er at det er gratis xD
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
Photoscape kan man ikke rigtig noget i? man kan lave bilelderne negative, sort &hvid, sephia (staves), mørkt osv. man kan sætte hjerter stjerner osvosv. på, og tekst. elelrs ikke noget?
Photoshop derimod, det er det bedste program jeg kender
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Men Adobe LivgtRoom er fantastisk..
Har rigtig mange meget nyttige funktioner og det er super let at finde rundt i..
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 210
Hvad er i blevet anbefalet ? Picassa, lightroom, photoshop elements, photoshop CS5, photofiltre
Hvad har i ? Photoshop CS2, Digital Photo Professional og windows billedgalleri
Hvad kan det program ?
Photoshop kan ALT de proffesionelle bruger det, men det er dyrt. Deter meget indviklet og svært at finde rundt i, men super godt når man kan det. Jeg har desværre en gammel udgave på dansk, så det er svært at blive hjulpet med turturials.
Gimp skulle være nogenlunde som photoshop, men det er længe siden jeg har brugt det, og det var ikke ret meget. Det virker umiddelbart ligeså indviklet som photoshop, men prøv det, hvis det er noget, du vil gøre meget ud af. DET ER GRATIS.
Digital Photo Professional er et program man får med når man købe et canon spejlreflekskamera. Jeg har ikke fået sat mig ind i det, men det ser ud til at være godt.
windows billedgalleri kan ligedet mest nødvendige, jeg bruger det, når jeg alligevel sidder og kigger billederne igennem. Det kan beskære, ændre lysstyrke og kontrast, justere farvetemperatur og -tone, justere mætning, korrigere røde øjne og så har det en udemærket automatisk justering.
Jeg har fået anbefalet photofiltre af mange herindefra, der syne det er godt, men de resultater jeg har set ser ikke så gode ud, så jeg ved ikke lige med det.
program til billede redigering