{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.494 visninger | Oprettet:

mad med vildsvin? {{forumTopicSubject}}

hej allesammen. jeg skal lave aftensmad til familien i aften, og da vi har en masse vildsvine ryg fra nytårsaften ( er lavet og skåret i skiver ) men hvad kan jeg lave ud af det? kan man lave mad pandekager, eller nogle ideer? det smager lidt af svine eller oksekød, altså ingen vildt smag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mad med vildsvin?
  • #1   2. jan 2011 Hmm, ja, når det er tilberedt er det nok svært at finde mange forslag..
    Men hvad med en god biksemad? Det kan simpelthen være så lækkert, hvis man har nogle gode ingredienser, som vildsvin må siges at være.. smiley
    Ellers ved jeg ikke om man kunne bruge det i en form for gryderet, eller om det ikke kan lade sig gøre, når det er tilberedt..?

Du kan også bare sende det denne vej, så skal jeg nok tage mig godt af det.. ;-D

• #2   2. jan 2011 hehe tak for hjælpen smiley jamen hvad kunne man tilsætte biksemaden for at gøre det lidt ekstra lækkert? tænkte om man måske kunne lave nogle lækre madpandekager med vildsvin skåret i småstykker med nogle grøntsager?

• #3   2. jan 2011 svampe, rodfrugter grøntsager, olie henover, og ½ time i ovnen ved 200g. varmluft og smide vildtsvinet ind til sidst så det ikke bliver tørt... det gjorde jeg ved vores rester af vildtsvine kølle...

• #4   2. jan 2011 Hmm, måske en god medister i biksemaden, og så selvfølgelig de obligatoriske løg og kartofler - du kan også bruge "gode ben", koge dem, og så pille dem og stege dem sammen med det andet.. Lidt sukker gør biksemaden ekstra god.. smiley Serveret med engelsk sauce, rødbeder og spejleæg.. Mums - dét er lækker vintermad.. smiley

Jo, det kan sagtens være du også kan bruge det i pandekager! Jeg har aldrig selv prøvet at lave det med forstegt kød, så vil da gerne høre hvordan det bliver, hvis det ender med det.. smiley

• #5   3. jan 2011 det var virkelig lækker i pandekager!

Kommentér på:
mad med vildsvin?

Annonce