{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Det kan da ikke passe ?! {{forumTopicSubject}}

Min veninde har prøvet at oprette en rideskolehest ca. 10 gange og folk bliver bare VED med at afvise ??
Jeg forstår det virkelig ikke !
Hun opfylder alle krav og har fine billeder !
Hvorfor ?
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor de afviser ??!
Afviser i hvis alle regler er overholdt ?
Eller har i jeres "egne" regler ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan da ikke passe ?!
  • #1   4. jan 2011 hesten skal være hendes

  • #3   4. jan 2011 Måske fordi folk ikke føler der er tilknytning nok når det er en ridekskole hest, eller fordi de ikke tror hun har tilladelse til at oprette den :]

  • #4   4. jan 2011 afviser kun ved dårlige billerder og ingen tilknutning
    jeg har en hest oprettet der ikke er min.. smiley


  • #5   4. jan 2011 sludder nej rigtig smiley

  • #6   4. jan 2011 Skee; Er det din egen opdigtede regel eller hvad?? Man skal jo bare have tilknytning...



  • #7   4. jan 2011 Skee Old Gaard - det du skriver der er nok til at du kan blive stemt ud! Det er stik imod reglerne at afvise blot fordi hesten ikke er privatejet. Hvis man har tilknytning til den - må man gerne oprette den!

  • #9   4. jan 2011 synes da ikke der er meget tilknytning til regel når man kommer hos en hest 1 gang om ugen.. Det vil sige at jeg kunne oprette alle mine Pensioneres heste her inde? jeg trækker dem ind og ud ?? så kan vi jo alle lige pludselig have 15 heste oprettet..

  • #11   4. jan 2011 Folk skal bare have tilknytning, der står ikke noget om hvor meget. Rideskoleheste som personen rider jævnligt er altså gode nok og ikke afvisningsgrund.

    Men der er nogen der laver egne regler herinde.

    Godkender altid, når betingelserne er opfyldte uanset om det er rideskoleheste, parter eller egne heste.


  • #12   4. jan 2011 Skee Old Gaard. Det er sgu da en frygtelig holdning at ha! Hvorfor ikke holde sammen - vi er alle folk der elsker heste, vi har alle den samme interesse! Og så skal der sidde nogle få og ødelægge det for alle andre.

    Husk nu på at det ikke er alle der er så heldige at have råd til egen hest! Dem skal der bestemt også være plads til og de elsker bestemt deres rideskolehest lige så højt som du sikkert elsker din EGEN hest.


  • #13   4. jan 2011 Nogle af rideskole rytterne der opretter heste herinde tror jeg har mere tilknytning til hesten end mange end så mange andre der bare stå på ejer papiret..


  • #14   4. jan 2011 men du rider dem jo ikke Skee Old Gaard!? og pusser dem og nusser dem, og drømmer om det er dine egne! For det er der nemlig rigtig mange rideskoleryttere der gør med deres yndlingsheste..

  • #15   4. jan 2011 Gør da over ikke ondt smiley .. men synes bare det er mærkelig at man opretter en andens hest ? tror i/du selv at Rideskolen som ejer hestene ved at deres hest er på nettet ?

  • #16   4. jan 2011 Ej prøv nu at få lidt mere ondt i røven...
    Hvis betingelserne er opfyldt, hvilket de skulle være efter trådstarters mening, så skal hesten da ind???? om man ser den en gang om ugen, så har man da i den grad stadig tilknytning til hesten.. :-))


  • #18   4. jan 2011 Undskyld, men der er faktisk nogen der bruger lang tid på at strigle rideskole hestene, og jeg afviser aldrig! Enten stemmer jeg ind eller også gør jeg intet.

  • #19   4. jan 2011 selma : jeg nusser og pusser om dem, hygger mig med dem, jeg ordner med også engang i mellem smiley ..

    Men reglen har da ikk altid været sådan ?
    kan huske for omkring 4 år siden , der var det streng forbudt at oprette, døde heste, parter, og rideskoleheste ...


  • #20   4. jan 2011 skee: Jeg ser normalt heller ikke mit føl mere end 1-2 gange om ugen, må jeg så heller ikke havde ham omretter herinde? Fordi i princippet er han ikke min, det er min mor der stå på ejersafikatet.

  • #21   4. jan 2011 Hold nu op!! Du skal ikke bilde mig ind at en rideskoleejer vil være sur over at deres heste bliver oprettet på HG. Det er da bare en god reklame for deres rideskole

  • #22   4. jan 2011 Det er vel Rideskolens og opretters problem og ikke vores.

  • #23   4. jan 2011 + Skee Old Gaard +

    Du er jo et skoleeksempel på, HG selv bestandige politi der opfinder regler der lige passe ind i dit krag.

    Desvære er der alt for mange der bare INTET liv har og hvis man gider læse de regler der er tilknyttet dette galleri.
    SÅ KENDER MAN SIG SKU FOR MEGET.



  • #24   4. jan 2011 Christina H : det tror jeg så, har nogle der har skrevet og brokket sig over hvad deres lavede her inde.. til selve ejeren i profilen ..

  • #26   4. jan 2011 for det første skal man have lov af ejeren til at oprette heste. og der er desværre rigtig mange rideskole ejere der har sagt at de ikke vil have deres heste oprettet på hg.
    Men hvis i mener at i har overholdt alle reglerne, så prøv evt at skriv noget mere om hesten og gerne om tilknytningen og hvad man laver med heste.
    Nu skla jeg lige hører er i to forskellige brugere der prøver at oprette den samme hest på samme tid ? eller hvordan lige


  • #27   4. jan 2011 CH M : overhovedet ikke.. kender sku ikk ret mange regler her inde, men kender dog denne da den op til 5 gange i ugen , bliver råbt op i et forum. keder mig sku ikke har rigeligt at se til ..

  • #28   4. jan 2011
    Jeg ser i vintermånederne ikke Maja meget mere end 1 gang om måneden. Sommer kan det ske at jeg ser hende en gang i weekenden.

    Så må jeg ikke oprette hende fordi jeg ikke er ved hende hver dag?

    Sludder. Tilknytning er for mig at man kender hesten og ved hvordan den er. At man har nogle billeder der kan koble hesten og en sammen.


  • #29   4. jan 2011 CH M : og tak for at sige at jeg intet liv har.. ?? smiley . Dog noget mærkelig at slynge ud !

  • #30   4. jan 2011 Men som Anne skriver. Det er ikke dig eller mig der skal fungere som hestepoliti her på HG.

  • #31   4. jan 2011 Skee Old Gaard:

    Hvis du går efter så gamle regler...er det så ikke på tide at læse dem igen?

    Og det stadig opretters problem, det må de tage med rideskolen og ikke os, vi holder os til HG´s regler.


  • #32   4. jan 2011 Christina : overhovedet ikke , og er jeg da heller ikke smiley .. Ser i mig måske blande mig i alt her på HG ? Tvært imod vender jeg bare ryggen til .. !

    Berit J : kender så kun til den gamle regl ..


  • #33   4. jan 2011 Skee Old Gaard. Alt det her kommer af at du skrev at du altid afviste rideskoleheste.

  • #34   4. jan 2011 Christina : ja og straks skal man bare hakkes ned, med at man intet liv har, og at man har for meget tid og er en taber osv.. smiley ..

  • #35   4. jan 2011 Det har jeg bestemt ikke skrevet. Det skal selvfølgelig holdes i en ordentlig tone. Men må indrømme at jeg selv bliver lidt vred når du skriver som du gør. Det er ærgeligt at der ikke er plads til os alle..

  • #36   4. jan 2011 Skee: vil det sige, at du mener man kun må oprette en hest, hvis man ejer den?? Så er der godt nok mange rundt omkring der aldrig får muligheden for at oprette en hest herinde.. Tænk på alle de unge piger rundt omkring der ikke kan få lov til at få en pony, fordi det er for dyrt.. Men de har måske mulighed for at ride naboens lille Musse og passer, plejer og elsker den som sin egen... De har da efter min mening bestemt lov til at oprette dem herinde.. Såvel, som hvis man rider på en bestemt hest på rideskole og gerne vil oprette den..

  • #37   4. jan 2011 Christina : det var heller ikke dig som skrev det, du holdt det i en pæn tone smiley .. hehe , ja det er rigtigt nok .. og vi har alle sammen hver vores meninger og vi kan ikke alle sammen være enige om tingene..

  • #38   4. jan 2011 Ja det er rigtigt nok smiley

  • #39   4. jan 2011 må altså bestemt også sige at jeg hælder til Skee Old gaards mening,, for det første har opretteren af tråden allerede tre heste oprettet, som du virker til at hun har fin tilknytning til, hvorfor er det så så vigtigt at få en rideskole hest ind man måske egentligt kun har noget at gøre med en gang om ugen ?

  • #40   4. jan 2011 + Skee Old Gaard +

    Hvis du eller gad at læse hvad jeg skrev:
    "Desvære er der alt for mange der bare INTET liv har og hvis man gider læse de regler der er tilknyttet dette galleri."

    Hvis du føler dig ramt, så er det vel fordi der er noget om snakken.


  • #41   4. jan 2011 du mener altså jeg intet liv har ?? smiley !

  • #43   4. jan 2011 Regitze : har også andet at bruge min tid på end at læse regler (men andre tror jeg ikke har et liv ! )

  • #45   4. jan 2011 hvis min hjelm bliver mere spændt, så bliver jeg kvalt.. hahahha smiley !

  • #46   4. jan 2011 fæhesten Ingyenes ló (den frie hest). hvis du læser trådstarters tekst rigtigt, så er det jo ikke hende der vil oprette en rideskolehst, men en veninde!!

  • #47   4. jan 2011 Jeg synes godt nok folk har tendens til at være emsige herinde ..

    Jeg er også en fattigrøv der ikke har penge til min egen hest og jeg har bestemt ikke ondt i røven over at nogle opretter deres rideskole ponyer, så længe man kan mærke en tilknytning i teksten og billeder hvor man kan se kræet ..

    Jeg har da haft parter oprettet herinde, fordi jeg holdte af dyrene og havde nogle gode billeder af dem ..


  • #48   4. jan 2011 rideskole heste må godt blive oprettet her på hg . det skal bare være en tilknytning . og så skal man have fået lov til at oprette den af ejeren .
    en HA har lige lavet indlæg med netop det emne .....................


  • #50   4. jan 2011 WoW : Roglig roglig !

    Hun har masser af tilknytning til hesten og har redet den mega mange gange !
    Tak for info...
    Dog var det ikke mningen at det skulle blive til diskotion...'

    Jeg forstår bare ikke at folk sådan afviser ?!
    Det er jo fuldkommen latterligt !!!!?

    De skriver ikke engang hvorfor de afviser ???


  • #51   4. jan 2011 har bare andet i livet end at sidde bag skærmen på min com. og når jeg så endelig er på, så er det for at tjekke mine annoncer osv. smiley

  • #53   4. jan 2011 Tja hvis folk afviser, er begrundelsen vel at folk ikke føler hun har tilknytning til hesten. og helt ærlig som vi kan se nu her, er dette emne jo ret individuelt hvordan det tolkes. For ja der er da enkelte elever som har et godt forhold til elev heste, men syntes helt personligt, at skal folk oprette dem herinde, så bør de have part på dem eller mere end bare ride dem en time.
    Igen det individuelt osv. Men jeg føler herinde at hestegalleriets oprettede heste er når du har en knytning til hesten. Ja ja kan man også have til en rideskole hest, men næste gang har du en ny hest du sidder på, næste gang har du en ny hest. og pludselig er samme hest oprettet af 10 -20 piger.

    Igen jeg kan da være ligeglad, og er det faktisk også. Men når vi her diskutere hvorfor hesten blir afvist, tror jeg det er med bagrund i folk mener tilknytningen ikke er god nok. Og det syntes jeg egentligt vi skulle kunne acceptere at andre mener dette. Frem for at skælde ud.
    Naturligvis kan man sige at man mener noget andet, men så gå ind og stem. hvis flertallet mener det ok, så kommer jo hesten jo ind!

    smiley jeg blev skam selv afvist i sin tid, da folk ikke mente mine billeder var gode nok, og opfyldte skam kravende, man må tage det med et smil og søge igen.
    Det er hesteverdenen herinde, der rigtig mange meninger.


  • #54   4. jan 2011 fordi jeg går efter den gamle regle, også ser man lige der er nogle heste som gerne vil ind, også ser man på dem og læser teksten osv.. også stemmer man dem enten ud eller ind smiley !

  • #55   4. jan 2011 tina c : EEEEENIIIIG !!!! smiley

  • #56   4. jan 2011 + Skee Old Gaard +

    Om du har et liv eller du ikke har, ja det er jo kun dig der kan afgøre det. Men siden du bliver ved at kommentere det. Så kan man jo let få den mening om dig.

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Indstemning af hest er efter min mening er gang pis, der er ALT for mange der bare stemmer nej. Fordi de ef en eller anden grund har ondt i røven.

    Jeg fik afvist den ene af mine PRE hingste 12 gang, sjovt nok med de foto den er oprettet med nu.
    http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=155561

    Der var flere der afviste den med den kommentar "Du har ingen tilknytning til hesten"

    Når man har lagt XXX.XXX Kr vil jeg nok mene der er en vis tilknytning. Jeg ved så ikke om det næste skridt er at man skal oploade en købskontrakt. For at oprettet sin hest


  • #58   4. jan 2011 CH M : har stemt din hest ind rigtigt mange gange smiley man kan da godt se du har en tilknytning til den.

  • #59   4. jan 2011 så må det jo være det !

  • #60   4. jan 2011 Jeg har skam også set folk der mener at der ikke er tilknytnig til heste med topkvallitet strandbilleder hyggebilleder og maget lignene !
    Det er egentlig meget mystisk ...


  • #61   4. jan 2011 cococrind : nemlig smiley

  • #62   4. jan 2011 + Skee Old Gaard +

    Nu ved jeg så ikke hvordan du har afgjordt om jeg har tilknytning til Judas??. Der er INTET foto med mig på, og INGEN af dem er tager hjemme ved os selv. Så den kan jo bare være en hest, jeg har "tilknytning" til. Det er bestemt IKKE en jeg ser hver uge, og den kommer aldrig hjem til os selv. Jeg fodere den ikke, jeg rider den ikke og ikke mindst jeg har sådan set heller aldrig kontakt med den.
    Så jeg ved ikke lige om du så mener jeg heller ikke skal have den oprettet her ??
    Der er sikker rigtig mange der har mere kontakt med rideskole hest, end jeg har med Judas.


  • #63   5. jan 2011 ja jeg fik afvist min hest 4 gange . og jeg har selv opdrættet hende . men det var et spøggsmål om race . folk er sku da for langt ude når de afviser ubegrundet, og uden om hg regler . sæt jer ind i tingene før i bare afviser . meget af det her handler for det meste om følelser. og hvad hvis det var jer selv der blev behandlet på den måde . og hvis i ikke vil byde hesten velkommen så lad være med at gøre noget som helst . så er der andre der nok skal stemme hesten ind

Kommentér på:
Det kan da ikke passe ?!

Annonce