{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

det kan da ikke passe! {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley
nu får i lige heeeeeele historien smiley
for ca. 2½ måned siden tabte min pony begge sko og jeg prøvede på at få fat i min smed men han svarede ikke men jeg kom ud og ride men han bliver ved med at stejle igen og igen ;s så jeg hopper af og trækker ind. og de næste to måneder prøvede jeg på at få fat i en smed men der var ingen der svarede? så bliver min pony flyttet og der blev han sødere og jeg begyndte jeg at ride igen :'D men en uge efter begyndte han igen ;s og så endelig fik jeg fat i en smed og han fik sko på igen og så begyndte vi at ride igen smiley og nu en uge efter er han begyndt IGEN ! og i går stejede han så højt og jeg nåede på en underlig måde at hoppe af når han var i luften og så når jeg kigger op ser jeg ham ligge på ryggen?! han havde væltet bagover ;'S og så her i dag prøvede jeg igen og jeg red bar ved en så var der inegenting han var dog lidt sur ;s men ligesåsnart jeg lavede volte elle noget så begynder han ;s og han er også blevet meget mere sur for tiden? jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre med ham?

OBS OBS OBS HAN HAR HAFT DYRELÆGE 3 GANGE og de kunne ikke se noget ;s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det kan da ikke passe!
Kommentér på:
det kan da ikke passe!

Annonce