{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Bil - billig i drift {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Jeg håber jeg kan finde nogen blandt jer hestefolk, som har forstand på biler.. jeg havde ikke lige lyst til at ofre penge på en bruger på Bilgalleriet, så bær over med mig.
Jeg er 16 år, snart 17 og stadig ikke gammel nok til en bil. Men jeg må få en bil når jeg fylder 18 og jeg går ret meget op i det og jeg glæder mig. Jeg kan generelt godt lide biler.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en toyota pickup, men hvor dyr er sådan en i benzin? Og ja, den må gerne være brugt. Ellers, hvilke bilmodeller kan i foreslå som er pickups, som er billig i benzin/diesel.. ? Jeg søger hjælp fra jer bilentusiaster smiley
Håber på feedback!
TAK smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil - billig i drift
  • #1   10. jan 2011 min kæreste har en toyota landcruiser og den er IKKE billig i diesel.. kører vel under 10km literen - så det er ikke den billigste (er hvert fald heller ikke mest økonomiske) bil i verden.. men god i dette her vejr! smiley

• #2   10. jan 2011 Hmm jeg ville da gerne hjælpe dig, med at finde lige bilen til dig smiley

Men synes måske ikke helt, at ordene pickup og billig i brændstof, harmonerer super godt...

Hvad er grunden til, at du vil have sådan en type bil??

• #3   10. jan 2011 Nej det er også dilemmaet. Har hørt at de vist ik findes billige i benzin.. men de er bare så fede smiley de har sin charme.. men altså generelt kan jeg godt lide rigtig store biler.. en Hummer fx ( men megadyr!) eller end firehjulstrækker...

• #4   10. jan 2011 der står en hummer i viborg til 180 vidst smiley

• #5   10. jan 2011 ØJ! lige noget for mig! Men måske den bil der sluger allermest benzin i hele verden smiley

• #6   10. jan 2011 jep, den kører vel kun 5km/L smiley

• #7   10. jan 2011 jeg er bare en fan af store biler. smiley Den skal bruges til at køre ca. 40-50 km hver dag og så hvor jeg ellers vælger at køre hen smiley

• #8   10. jan 2011 Ja desværre. Men MÅ bare eje en engang.. smiley Men har du forslag til andre store biler med billig benzin? smiley

• #9   10. jan 2011 4-hjulstræk er ikke den billigste hobby, så medmindre du finder en veteran, så tror jeg ikke den kan komme under katagorien "billig-benzin-bil".. desværre..

• #10   10. jan 2011 Vil lige sige at dieselbiler koster mere i vægtafgift især hvis den ikke har partikkelfilter, men sådanne et filter gør bilen mindre økonomisk.

Tunge biler er også dyrede i forsikringer, så måske du skulle sætte dine forventninger ned og faktisk gå efter en økonomisk bil, benzinpriserne har ikke set deres højeste punkt endnu, så det bliver dyrt at kører i bil i fremtiden.

Du kan snilt komme op på 10-12000 kr. som elitebilist på en tungere bil og som ny bilist tør jeg slet ikke tænke på hvor du lander i kr. om året.

• #11   10. jan 2011 Hvis jeg skal forslå noget så vil jeg forslå en Fiat,
    Min første bil var en Fiat uno. skøn at have en lille bil til start så man lige lære det hele at kende og MEGET billig.. nu har jeg en Fiat Punto. som stadig er utrolig billig. og køre ca 16-17 km pr liter.
    Billig i vægtafgift og forsikring. elsker også biler. og sammen med min kæreste har vi fået en ret fed bil ud af en punto.
    Fin, billig og ikke mindst god

• #12   10. jan 2011 En billig bil er en NY bil.. smiley
    Mine forældre har en Toyota Hilux, os selvom den er forholdsvis ny, så KOSTER den.. Diesel, ikke benzin, men hvis du vil have en firhjulstrækker, bliver det sandsynligvis på gule plader, og det vil sige at der kommer en "misundelsesafgift" oveni..

Så hvis du skal have bil, så start i det små og spar sammen til en større smiley
    (Har selv haft bil siden jeg var 18 og er snart 22) smiley

Kommentér på:
Bil - billig i drift

Annonce