{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Bor du i Karise? {{forumTopicSubject}}

Bor du i Karise, eller har du været der fornylig?

Vi savner vores kat !
Felix løb hjemmefra d. 18/1-11
Ingen har set ham, eller hørt ham.
Han er en grå kat, med sorte striber - hvidt bryst, og fire hvide poter. Hans ''sokker'' på bagpoterne er lidt højere, end forpoterne.
Han skulle stadigvæk meget gerne være i Karise.
...Hvis du har set ham, eller måske ved hvor han er, så skriv til mig!!

På forhånd, så takker jeg..
Det står simpelthen bare ud af øjnene på mig.. Savner ham så forfærdeligt !!


Kommentarer på:  Bor du i Karise?
  • #1   23. jan 2011 føler virkeligt med dig ved hvordan jeg ville have det vis det var min lille dreng der var væk smiley

  • #2   23. jan 2011 Hey Didde
    Mærkeligt at din kat også er væk . Vores røde staldmis Thor har været væk i 15 dage nu . men jeg tror der er nogen der har taget min kat, der er nemlig et ægtepar oppe fra karise der har haft taget min kat med til dyrlægen og givet den halsbånd på . så pillede jeg halsbåndet af den og en uge efter var den væk. meget meget mærkeligt , mon det er det samme der er sket for din. jeg skal i hvert til fald nok se efter den .
    jeg håber i finder den
    knus


  • #3   23. jan 2011 Synd din mis er blevet væk. Håber du finder den igen =o)

  • #4   23. jan 2011 jamen en dag opdager jeg han har et grønt halsbånd på fra dyrlægen,hvor der med små bogstaver er skrevet et tlf nr på, så ringer jeg det op og taler med en dame som fortæller at katten kommer hos dem i deres hus . om jeg ikke ville gøre noget ved det , det kan jeg jo ligesom ikke når katten er en stald kat og ikke kommer ind i mit hus . og jeg siger til hende at jeg kan sige til den at den ikke må gå over vejen . ellers skal jeg aflive den og det har jeg jo ikke lyst til . da det er den bedste mussefanger i miles omkreds . hun spurgte jo også bare fordi han havde banket deres udekat , så jeg tror de har enten taget den ind eller aflivet den . øv øv . hvis jeg har haft fremmede katte inde her er de da bare blevet javet ud igen , jeg syntes det er lidt vildt

  • #5   23. jan 2011 tak sasha

  • #6   23. jan 2011 Han er/var en god staldmis så længe alt foregik på hans promisser =o)

  • #7   24. jan 2011 Tak alle sammen..
    Vi savner ham helt ubeskriveligt, er så bange for at der er sket ham noget!!

    Hvor i Karise bor de, Rikke? For det kan da være man skal et smut derop og snakke med dem - lille Felix har nemlig tendens til at smutte ind gennem vinduerne.
    Ellers så hænger vi sedler op.. smiley

    Men mon ikke lille Thor er Felix' ven? Han render nemlig tit sammen med en rød hankat, så måske er de der sammen`? Jeg ved det simpelthen ikke..
    Men som sagt - hvor bor de? smiley

    Det burde da meldes hvis de har taget din kat.


  • #8   24. jan 2011 de bor vist næsten over for mig . jeg har jo deres tlf nr så kan jeg bare slå deres adresse op . og det kan da være at de 2 misser er taget på damesjov sammen . jeg har bare aldrig set dem sammen da thor er lidt ond /meget ond ved andre katte

  • #9   24. jan 2011 Jeg vil meget gerne have det tlf. nr. (:

  • #10   25. jan 2011 Jeg ringer dem også op.. smiley

Kommentér på:
Bor du i Karise?

Annonce