330 visninger
|
Oprettet:
Studieretning i gym/frivillig musik {{forumTopicSubject}}
Hej alle jer der går i gymnasiet eller skal gå der til efteråret
Hvad har I som studieretnig/hvad har I tænkt jer at vælge?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have musik på A-niveau, men jeg ved ikke helt om jeg tør
og hvis jeg vælger det, kan jeg ikke have matemtaik på A-niveau, og det vil jeg også gerne...
Er der nogen, der ved noget om at have frivllig musik eller musik som valgfag?
På forhånd tak, har virkelig brug for hjælp
jul 2007
Følger: 110 Følgere: 98 Heste: 1 Emner: 133 Svar: 795
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 87 Svar: 451
Jo tak
Hvad laver man så i musik?
Cecilia S
Okay, det lyder også som nogle gode fag at have
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 2.416
ALLE kan være med i musik, man starter jo fra bunden af, så alle kan være med. Også dem som måske ikke har synderlig megen forstand på det.
Jeg har selv musik på c (valgfag), da jeg hellere vil oprangere mit matematik, end musik.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.396
maj 2007
Følger: 91 Følgere: 87 Heste: 8 Emner: 22 Svar: 230
jul 2007
Følger: 110 Følgere: 98 Heste: 1 Emner: 133 Svar: 795
Ja, har virkelig overvejet et opgradere det til A-niveau. Og så evt. pille et sprog af
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.879
jeg valgte ikke musik linjen selvom jeg overvejede det da jeg så skulle ud og supplere med aftenskole for at få hvad jeg skulle bruge for at komme vidre ^^ så vælg efter hvad du skal bruge, det er helt klart lettest
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.098
eller, det vil sige... vi havde nogle problemer med vores lærer. En meget lang og trist historie, der fuldstændig ødelagde faget for os alle sammen, men hvis vi havde haft en anden lærer, ville det have været bedre.
Vores lærer var bl.a. rigtig meget syg (lærerfraværsprocent på over 30%) og meget febrilsk. Hun forstod ikke vores spørgsmål, lyttede ikke, og var meget forvirret. Da vi havde afsluttet 3. g blev hun fyret, og hun blev indlagt med sukkersyge - sørgeligt, men måske endnu mere sørgeligt at det skulle gå ud over os. Så i mit tilfælde fortryder jeg helt utrolig meget at jeg valgte den linie, men det er udelukkende pga. læreren.
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.045
Synes også at musik klassen ser ud til at være en af de klasser på skolen som har det fedest, og de er utrolig flinke allesammen. Synes helt sikkert du skal vælge musik A!
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 87 Svar: 451
Jeg aner ikke, hvad jeg skal efter gymnasiet, så ved ikke hvilke fag jeg får brug for. Jeg kan sådan set godt finde ud af alle fagene i folkeskolen, men jeg bliver desværre nødt til at nøjes med matematik på B-niveau, hvis jeg vælger musik. Sådan er det på mit kommende gymnasium.
Studieretning i gym/frivillig musik