{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

I believe i can - 3år. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens :o)

Det er nu i skal skynde jer at gå ud igen hvis i ikke gider læse lange historier xD

Men jeg har sådan i de sidste 3år nu haft en tradition her på HG for at skrive en opdatering på en ganske bestemt dato, 1 gang om året :o). Nemlig D. 31 Januar. Men da jeg ikke er så meget på imorgen bliver det idag.

For præcis 3år siden imorgen ændrede HELE mit liv sig nemligt. Fra en nervøs, tilbage holdene pige der blev mobbet og gjort grin med, ændrede jeg mig. D. 31 Januar var jeg til møde ved Anders Matthesen og optrådte med ham om aftenen. En oplevelse der ændrede mit liv og gjorde jeg flyttede til København fra Jylland.

Livet var lort, jeg hadede det. Jeg hadede mig selv og jeg havde en depression jeg ikke kunne komme ud af. Men jeg fandt mit kald, stand-up, film og TV. Det var hårdt. Det første år i KBH var jeg hjemløs, boede på kvindehjemmet og ja... not good. Men jeg holde modet oppe for jeg VILLE min drøm. Det andet år gik super, jeg opvarmede en masse for kendte komikere, på steder i hele landet og fik lavet film.

Nu er det 3år så gået og her er opdateringen. Iår har jeg holdt en pause fra stand-up på 6mdr. Men ikke for at dovne den. Jeg har afsluttet teaterskole, jeg har fået egen lejlighed, jeg har lavet Far til Fire, Talent 2010, arbejdet på DR hvor jeg har skrevet film og TV satire. Jeg er kommet ind på en filmskole i L.A der dog først starter om 1½år, jeg har skrevet en spillefilm som den yngste forfatter i danmarks historien der er blevet godkendt, jeg har lavet kortfilm, musikvideoer og er p.t igang med en stor musical - og vigtigst af alt holder jeg nu foredrag i hele DK på skoler omkring at følge sin drøm at tro på sig selv. Det har været SÅ givende og en fantastisk oplevelse at møde så mange søde unge mennesker som mig selv der går og drømmer om noget.

Grunden til jeg laver disse opdateringer er fordi jeg det kommende år skal på tour med endnu flere foredrag sammen med Red barnet. For at fortælle teenagere at DU KAN GODT! Du kan blive lige hvad du vil i hele verden også selvom folk siger det modsatte. Hvis jeg kan gå fra nobody, mobning, depression, indelukkelse, ikke at ville gå i bad, tage sig af sig selv. Altid at være indenfor, ingen venner have, hade sig selv.

I believe i can
I believe i will
I believe i know my dreams are real..
http://www.youtube.com/watch?v=7WDY_xr0koM

Det var lige årets opdatering :o)
Hvis i bare har helt vildt ondt i røven over indlæget, så tryk på "tilbage" knappen så er indlæget ude af verden :o) UDe af syne ude af sind xD

OG til jer andre (bare fordi jegofte bliver spurgt) ja i må gerne ansøge mig venskab her på HG, jeg skriver ofte i mine logmenter hvad jeg har gang i af sjove ting smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I believe i can - 3år.
Kommentér på:
I believe i can - 3år.

Annonce