{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk, der smasker! XS
  • #2   2. feb 2011 Jeg går helt i panik .. o:

• #3   2. feb 2011 Enig

• #5   2. feb 2011 Uh jeg kender det -.-

• #6   2. feb 2011 Helt enig! Kan slet ikke tage når folk smasker!

Tror også det er manglende opdragelse - ligesom folk der snakker med mad i munden eller holder på bestikket forkert! Er måske lidt sippet, men kan slet ikke klare når folk holder forkert på bestikket så de nærmest bliver nødt til at skovle maden op i munden og sidde med albuerne ud til siden (;

• #7   2. feb 2011 det er så irriterende at hører på!
    min far smasker helt vildt, og jeg kan simpelthen ikke sidde i stuen sammen med ham når vi spiser hvis der ikke er tændt for radio eller tv eller andet der kan overdøve det x)

• #8   2. feb 2011
    Tja... Jeg smasker.. Og jeg aner ikke hvordan jeg gør det smiley
    Kan åbenbart smaske med munden lukket i følge min kæreste.

Jeg holder også bestikket forkert og på 117 forskellige måder fordi jeg er lidt underlig og kan også godt finde på at snakke med mad i munden hvis selvskabet er passende.

Muligt det er klamt, men så er det godt at selvskabet ikke tager sig så meget af det smiley

• #9   2. feb 2011 Kan ikke blive mere enig!

Bliver så knotten over det, så holder mig helst langt væk fra den person der smasker når jeg selv skal spise eller den anden skal spise. Hvis det er nogen jeg kender, så spørg jeg dem pænt om de ikke vil være søde at lade være (:

• #13   2. feb 2011 HAHA xD Jeg HADER det virkelig også smiley Jeg overvejede seriøst efter 3 uger at slå op med min nuværende kæreste (nu gennem 3 år og stadig sammen :-P) pga. han smaskede helt vildt og ikke lukkede munden, når han spiste smiley Heldigvis er han så sød en fyr, at jeg kunne se gennem fingrene med lidt smaksen og mon ikke det kunne trænes væk? Da jeg fortalte det til en veninde, mente hun jeg havde et seriøst problem, hvis det var grund nok til at slå op smiley

Men tja, da han ved, hvor meget, det irriterer mig, har han lært at spise med lukket mund - man smasker stadig.. Høh, høh... Det kan altså ikke trænes væk smiley

Kommentér på:
Folk, der smasker! XS

Annonce