{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

HG folk bliver så nemt sure {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg le endnu en gang.

Jeg påpejede en at gjorde noget imod HG reglerne.

Det tog hun ikke pænt og skrev en PB at jeg skulle blande mig uden om o.0 Og der efter filterlistede mig.

Jamen ok.. men jeg må nok sige jeg er lidt letter lige glad med fliterlistningen.

Men det er ikke eneste gang at jeg har prøvet dette. Jeg ved ikke om folk her inde bare ikke kan tåle kritik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG folk bliver så nemt sure
  • #1   2. feb 2011
    Det kan folk herinde ikke.
    Man må kun klappe på deres ryg - især når det kommer til ridningen. Puha nej, det er da forfærdenligt at en der ikke rider stævner og rider på en fjordhest kommer med en kommentar om at ponyen har åben mund - man har jo en berider der underviser og han ved naturligvis alt!


  • #2   2. feb 2011 hehe krikken ja sådan er der nogen.

    Men jeg ville blive glad for lidt KONSTRUKTIV kritik smiley

    Jeg læste i en bog at man kunne lære en masse og læse en masse bøger om hvordan man skal gøre ditten og datten, men realt skal man danne sin egen holdning til det og forholde sig til det. og gøre det til sit eget. Det syntes jeg lød fornutigt.



  • #3   2. feb 2011 Tror mange folks problem herinde er, at de ikke kan høre tonefaldet, som man har tænkt kritikken i.. smiley
    Altså, kan man jo godt sige noget negativt med et smil, og folk griner af det, men hvis man skriver noget negativt, kan folk ikk se om det er surt eller positivt ment.. Og så sætter de paraderne op med det samme.. smiley

    Men ja, folk herinde bliver utrolig hurtigt sure..


  • #4   2. feb 2011 Der er en grund til der er Hjælpe-administratorer på HG..

    At så der også er en masse her inde, der bare INTET liv har. Ja det er sku synd for dem. MEN MEN så er det jo dejlig man bare kan melde sig til HG´s hjemme politiet. Her kan man så side stille og rolig og opfinde sine egne regler.

    Men helt ærlig, så er jeg ved at brække mig over alle dem der hele tiden sider og råber op SÅDAN ER REGLERNE !!!!!... 99% af dem der så råber mest op har ikke engang læst reglerne.

    Dette er så ikke rettet mod nogen bestemt, men mere general.


  • #5   2. feb 2011 Nu er de fleste herinde også piger der er meget unge, det er meget svært i den alder ikke at konkurrere, fordi man stadig er ved at finde ud af hvem man egentlig selv er, derfor bliver alt sat op mod hinanden.
    Det er en svær ting, for man kan ikke lave aldersgrænse herinde, det vil være dumt ihvertfald.
    Dér jeg godt kunne tænke mig måske blev rettet en del på er ved annoncer, alle de useriøse ting der bliver skrevet og når annoncen overhoved nærmest ikke bliver læst. Det kan gøre mig arrig..
    Men ja der er utrolig meget mundhakkeri herinde, og for en gammel varan som mig, bliver det næsten alt for meget hvad jeg kan følge med i smiley
    Men har hesteverdenen ikke altid været meget "min hest er bedre end din hest"?
    Jeg husker da jeg startede som 7årig, det var da helt forfærdeligt.. *fnis*

    - Jeanette


  • #6   2. feb 2011 Der er SÅ mange som åbenbart ikke kan læse eller også er de bare idioter, for de vælger at trodse HGs regler og bliver så pissesure, hvis man påpeger at det er mod reglementet. Nedern mennesker.

  • #7   2. feb 2011 Hmm, når folk giver kritik herinde, synes jeg tilgendgæld at størtedelen skriver det på en nedern måde. Altså på en sur måde og uden smileyer eller noget. Og det kan jo nemt misforstås. Hvis folk generelt skriver pænere, så kan folk altså godt tåle kritik. Tror det handler om at de misforstår det. Men synes godt at folk der giver kritik kunne skrive noget pænere, for det er ikke alle der gør det! smiley

  • #8   2. feb 2011 Mette B.C: men du skal vel heller ikke sidde og holde øje med om andre brugere overholder HG's regler! Havde du skrevet til mig, så havde jeg også bedt dig om at blande dig uden om smiley

  • #9   2. feb 2011 ©AM .

    det er jo der for der Hjælpe-administratorer, her inde. Det kan da ALDRIG blive din eller andres opgave. Eller er det bare mig der har misforstået noget ??


  • #10   2. feb 2011 Nu skal man også passe på ikke hakke for meget, man skal tage manges alder i betragtning.
    Måske man skulle droppe sådan der var til at skrive under annoncer, især ved heste-salg og hvis man kunne (overhoved ikke IT-nørd) smiley så lave sådan at det ikke er os der skal stemme heste ind eller afvise, så der måske er sådan når man har 3-4 billeder, så kommer man automatisk ind.
    Jeg synes det er vigtigt at der kommer så mange heste herind som muligt, det er meget spændende at finde sine gamle heste herinde eller andre man har haft med at gøre smiley


  • #11   2. feb 2011 Helt enig med Nina E: Folk skal ikke have så skide ondt i røven. Vær sød i stedet smiley

  • #12   2. feb 2011 CH M: Kan ikke være mere enig! Det er så barnligt med folk der sidder og har så skide travlt med folk der ikke følger reglerne

  • #13   2. feb 2011
    Sofie Boes . - Man kan fylde hele ens besked op med smileyer og smide noget positivt ind også, der er meget ligemeget hvordan man gør. Man får en skideballe tilbage alligevel.

    Det er kun ind imellem man får et " ey, mange tak - have jeg ikke lige tænkt på. Prøver det imorgen smiley "


  • #14   2. feb 2011 <b>CH M</b>
    Men hvis folk nu bare overholdt reglerne, så var det jo ikke nødvendigt med HAere..
    Der er 7 HAere og 85.335 brugere, som både laver indlæg, annoncer, heste, videoer osv osv.. tror du selv at HAerne kan nå at tjekke ALT?
    - Desuden skriver rigtig mange "Slet du hellere den her annonce/indlæg/video/whatever, så du ikke bliver frosset"
    Så man hjælper jo med liiiige at minde folk om at der altså er konsekvenser ved at overtræde reglerne.


  • #15   2. feb 2011 nej det kan folk herinde bare ikke ..
    men jeg plejer nu at skrive det til folk alligevel - self på en pæn måde
    og når de brokker så blive ved med at skrive på en ondelig måde så jeg i hvertfald ved jeg har værget på den rigtige side smiley


  • #16   2. feb 2011 Alle har vel svært ved at få kritik? (:
    Oftets hvis jeg får kritik og finder mig uenig i dette, spørger jeg til det eller forklarer det (: Men plejer nu ikke at blive decideret sur, og det der med filter er bare latterligt i mine øjne x'D

    Der er mange der let bliver sure, men det spiller oftest en større rolle hvordan der kritiseres, end hvad der kritiseres.. altso "det skjulte tonefald". Man kan jo sagtens kritisere på en civiliseret måde (x

    Samtidig er der også mange der tager det rigtig pænt, eller som i dit tilfælde bliver helt vildt sure over det mindste, og det kan man jo kun grine af.. (:


  • #17   2. feb 2011 <b>Cecilie J</b>
    Der er jo også forskel på om det er kritik af ridingen eller af en overtrædelse af reglerne.

    Mht er der jo tusind forskellige meninger om hvad der er rigtig og forkert, men regler er regler.


  • #18   2. feb 2011 ja det er selvfølgelig rigtigt.. men folk kan også være slemme til at kritisere! (:
    jeg ser hver dag tilfælde hvor en hest har fået en del afviselsesstemmer, på trods af den overholder alle regler.. (:


  • #19   2. feb 2011 - Det er fordi folk strikker deres egne regler .. :s

  • #20   2. feb 2011 Hvilket er ret ærgeligt for helt nye HG folk.. (:

  • #21   2. feb 2011 Ved i hvad JEG kan få ondt i røven over?
    Folk der sender beskeder om, at man mishandler sin pony, fordi den har åben mund på en af billederne, eller fordi de synes man rider forkert - selvfølgelig kun bedømt udfra de billeder der er lagt på galleriet. Jeg kan blive rigtig irriteret over folk, der lige pludselig synes at kunne se løsningen på alle ens problemer ud fra et foto, en film eller en bemærkning.

    Nu var der bare lige én der kom med et eksempel på, at hun havde kritiseret en rytters måde at ride på udfra et billed. Og det synes jeg er lamt, og jeg kan egentlig godt forstå hvis der er nogen der bliver sure over sådan noget kritik. Ikke at JEG har fået kritik, men hvis folk skulle bedømme hvad jeg ved om dressur og klassisk ridning ud fra billederne af min hest... ja, så tror jeg jeg ville få ret meget seriøs kritik, som "hesten hænger jo på tøjlen" og "der er ingen samling i det."
    ... men måske er vi bare ikke nået så langt endnu. Forstår i pointen?
    Jeg ville bleve rigtig irriteret hvis der kom nogen og gjorde sig alvidende om mig og min hest udfra et billed.



  • #22   2. feb 2011 Har lige siddet og læst tråden igennem og som jeg læser det er folk sure på dem der ikke overholder regler ved oprettelse osv ....ja , men jeg er ved at få svip af alle dem der sidder og afviser med de mest mærklige grunde som de så kalder regler ...ja regler inde i deres hoved ....en af de mest brugte er ...man må ikke oprette med mindre end 5 billeder ....nej det er ikke en regel , men en anbefaling , so what , om det er en elev hest .....det er flere billeder og heste at kigge på , hvis du spørger mig jo fler jo bedre smiley
    Bliver man pludselig mere vigtig fordi man ejer sin hest og har man glemt hvordan det var da man gik på rideskolen og drømte om at få sin egen ??? For mig skulle HG gerne være et forum hvor man kan hygge sig med sin interesse for heste ...dermed ikke sagt at der ikke er plads til forskellige meninger ...måske synes jeg bare at nogen tager det meget højtideligt ..


  • #23   2. feb 2011 Ved mit ved kommende var det ikke ved oprettelse men en der konsikevnt brugte forum som marked.

    Jeg betaler gladeligt 65.- for 3 mdr (Det er faktisk billigt i forhold til Trendsales!!)

    Jeg fortalte personen at det hørte hjemme på markedet og ikke i forummet.

    Og nej jeg sider ikke og lure efter over trædelser men jeg falder TIT over dem. da jeg bruger forummet, markedet rigtigt meget.

    Forresten i skulle se hvordan folk er overfor hinanden på baboom da er HG vand ved siden af.


  • #24   2. feb 2011 Nogle HG folk bliver let sure, ikke alle smiley

    Andre har bare en tendens til at læse alt som negativt, det er somom de ikke forstår at ikke alle fylder deres indlæg med smilier smiley


  • #25   2. feb 2011 Så kom der 3 nye dyr til samlingen. *

    Jeg ser også en del mobbning her inde, og DER tøver jeg ikke at hive fat i en HA. Da jeg ikek syntes det er iorden at behandle hinanden på den måde. Jeg skriver derefter også til offert at hun kan få dem til at stoppe ved at melde dem til HA'erne


  • #26   2. feb 2011 <b>Cecilie J</b>
    Hov, jeg mente :
    "<i>Mht </i>ridning<i> er der jo tusind forskellige meninger om hvad der er rigtig og forkert, men regler er regler.</i>"


  • #27   2. feb 2011 ©AM .

    Antalet af HAér kan da ALDRIG blive hverken dit eller mit problem. Hvis Invio ApS men er det er nok, så er det vel nok eller må de da bare hyre nogle flere.

    Efter min mening er det TOTAL til grin, når noget prøver at lege hjemme politi her på HG. Så send dog en mail til en HA og lad dem afgøre sagen. Det er jo lige som derfor de er her og de er sikker også bedre inde i div regler.



  • #28   2. feb 2011 hvis jeg er i tvivl om det personen gør er ok så spørg jeg en HA og de kan kigge på det.

    men ellers er der udstemmning eller skrive til en HA - som jeg også altid gør når jeg er sikker.


  • #29   2. feb 2011 Husk at give en grund når i udstemmer, det hjælper ikke med en blank udstemme, HA'erne kan ikke se hvem der udstemmer, så kan ikke skrive og spørge personen hvorfor de har udstemt

  • #30   2. feb 2011 <b>CH M</b>
    Det er jo netop et problem - for alle - når der er nogle der ikke følger de meget simple regler HG nu har.

    .. så fordi folk er retarderede så skal der hyres flere HAere? Var det ikke bare nemmere at følge reglerne?


  • #31   2. feb 2011 Det er ikke kun de unge piger, der er sure og skaber en træls stemning.
    Jeg er blevet "angrebet" af en ældre dame, som bruger meget tid herinde.
    Hvad jeg havde gjort hende, ved jeg egentlig ikke...


  • #32   2. feb 2011 ©AM .

    Hvis det så ikke lige var fordi "HG Hjemme politi" havde så travl med at opfinde nye regler. Så var der jo ingen problem.

    Tag nu bare ved indstemning, det er sku da en børnehave af format.


  • #33   4. feb 2011 <b>CH M</b>
    Først siger du at det ikke okay, men så er det pludseligt? :s

    - Jeg snakker ikke om hjemmelavede regler, men om de regler som der er let tilgængelige og endda skal krydses af før man gør noget .


  • #34   4. feb 2011 Enig med AM. Hvor svært kan det lige være at holde sig til de enkelte regler her er.
    Og enig med Marie-Luise, oplever det heller ikke kun som unge piger..
    Hvad angår kritik i videoer synes jeg ikke folk altid skriver lige pænt. Heste er forskellige, jeg har ikke redet en hest som skulle rides på samme måde og det glemmer folk lige at tænke på. Synes folk kan virke utroligt bedre-vidende..


  • #35   14. feb 2011 hæhæ har samme problem, hvis man påpeger de ikke følger reglerne får man en lav smidt i hovedet og kommer på filter og bliver svinet til men kan ikke skrive tilbage pga. man er på filter

Kommentér på:
HG folk bliver så nemt sure

Annonce