1.745 visninger
|
Oprettet:
13. jan 2007 Følger: 42 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 318 Svar: 1.270
Selvbruner vs. sol center {{forumTopicSubject}}
Mig og min søster sidder og snakker om hvad der er bedst solcenter eller selvbruner?
Jeg hælder mest til solcenter. Ved ikk helt hvorfor, men sys bare det giver det bedste resultat.
Hvad sys i? Og hvorfor, og hvilken selvbruner ville i vælge?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 892
Det kan ikke siges meget anderledes
jan 2007
Følger: 42 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 318 Svar: 1.270
feb 2007
Følger: 90 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 752
selvbruner er gode til mange ting, men de fleste kan ikke finde ud af at tage det rigtigt på, og det ser derfor grimt ud.
Men jeg fortrækker helt klart solcenter
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
Det tager ikke så lang tid, og man kan selv bestemme hvor mørk man skal være, smart
Plus hvis man bruger det i fugtighedscreme så bliver huden bare lækker
Man skal bare gøre det ordentligt, så bliver resultatet også rigtig flot..
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 210
og man slider det let af huden, men imellem fingrene fx slider man ikke huden så nemt, så der er man helt brun/orange istedet for.
helt klart solcenter !!
feb 2010
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 32 Svar: 198
apr 2005
Har dog hørt at, hvis man får det gjort i hånden af prof, så skulle det bliver rigtig godt - Er dog ikke lavet af penge, så har ikke prøvet det og turde ikke prøve det der selv sprøjt igen
Kun Tan in a Can - Det kan man da selv styre
jul 2008
Følger: 106 Følgere: 100 Heste: 8 Emner: 424 Svar: 3.539
jan 2007
Følger: 42 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 318 Svar: 1.270
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.100
Solarie vil jeg selvfølgelig aldrig anbefale, det er super usundt.
Jeg bruger hverken solarie eller selvbruner, selvom jeg nok er verdens blegeste (selv ivory concealers er for mørke til mig) men jeg har bare besluttet, at det bare er ærgeligt. Har været rigtig træt af det længe, og ja, jeg er det da stadig, synes det er mega snyd dem der bare kan gå ud i solen én dag, og så er de bare lækre brune. Det er jo ingen hemmelighed, at det er flot at være brun. Men jeg gider bare ikke bruge penge på at gå i solarie og få rynker som 20årig, og hvad angår selvbruner... ja, egentlig er produktet jo så nyt, at man ikke kender langtidseffekterne af det, så det kan jo være vi en dag får os en uhyggelig overraskelse.
jeg bruger parfume og parabenefri creme, og jeg synes sagtens det kan være flot at være bleg, så længe man bruge en make-up der matcher ens hudfarve.
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.046
Selv ville jeg vælge solarie, aldrig selvbruner..
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Selv min mor opfordrer mig til det
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
apr 2005
http://www.matas.dk/hudpleje/selvbrunere/dermo-expertise+sublime+bronze+trans+gel+150+ml.aspx?categoryid=181&productid=992
Det er den jeg har brugt mest..
Ellers har jeg brugt:
(link fjernet)
Det er vigitgt at man går i bad i god tid inden, gerne dagen før eller om morgenen, og så bruger en skrubber eller en god kradsbørstig vaskeklud/kradse-svamp, så alt skidt og døde hudceller kommer af..
Hvis du har tendens til tørre hud nogle steder, så smør lidt fugtigheds creme på der, ellers vil du blive ekstra brun der, det er ofte der mange støder på problemer
Når du så går i gang (jeg gør det gerne om aftenen) så tag dig goood tid, sæt lidt musik på..
Jeg starter altid med fødderne først og arbejder mig opefter..
Bare husk at smører godt og længe så det er jævnt fordelt..
Hvis du ikke synes du er brun nok dagen efter, så er det bare igang igen, hvis du opdager fejl, fortvivl ikke, fat et tørt kradse håndklæde/vaskeklud og brug balsam, det kan som regel genoprette lidt for mørke områder
Det handler bare om at være omhyggeligt og så er det godt for huden, da blodomløbet i de ydre hudlag også lige får sig en lille tur
Synes ikke det er så slemt og nyder faktisk at gøre det, de gange jeg gør det...
Når jeg ikke gider mere, bliver jeg bleg, men skal tilgengæld ikke bruge oceaner af tid på at gen-oparbejde en farve (har en sart hud der ikke tager så godt imod solen)
Så nej jeg vil hellere vælge en selvbruner
Nej man bliver heller ikke orange
Det kommer meget an på hvilke mærker man køber
Selvbruner vs. sol center