{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Det overnaturlige, Tror eller ej ?? {{forumTopicSubject}}

Ja om man tror på dette er jo op til den enkelte men jeg vil nu sige at jeg tror 100% på dette, pga jeg har oplevet ting som ikke kan forklares !!!

Min mor er Clairvoyant og kan komme i kontakt med både mennesker, dyr og afdøde. Jeg har brugt hende meget til mine ponyer da mange af dem har haft et hårdt liv men nu har jeg så fået taget mig mod til at få hende til at få kontakt med min afdøde hest Frey !!

Mistede ham for nogle år siden af pølse forgiftning og fandt ham selv død i boksen om morgenen !! Det var et meget hårdt slag for mig men havde det ikke været for hans død havde jeg aldrig fået sagt farvel til min mormor som døde præcis en uge efter. Pga hans død valgte jeg at tage på ferie hos min mormor og morfar og det var sidste gang jeg så min mormor .

Jeg er meget nervøs for hva min mor kan fortælle om Frey men ser det også som en afslutning for mig !!

Er der nogen herinde der har prøvet dette eller har erfaringer med det overnaturlige ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det overnaturlige, Tror eller ej ??
  • #1   11. feb 2011 Jeg har været ude for rigtig mange ting der bestemt ikke kan forklares. jeg og min far har også den der kontakt til dyr.
    så jeg tror 110% på det overnaturlige.

• #2   11. feb 2011 Hvor fedt !!! smiley
    Der er ikke mange der tror på det men jeg syndes det er dejligt når man kan forstå ens dyr på en helt anden måde og her har det givet kanon gode resultater !! smiley

• #3   11. feb 2011 Jeg tror sgu ikke på det.. smiley

• #4   11. feb 2011 Ej hvor spændene smiley

Min mor er først lige begyndt at udforske hendes evner og er ved at uddanne sig som Clairvoyant smiley Hun har altid kunne mærke afdøde og ved alt om personer bare ved et kig i deres øjne eller et billed.
    Det med dyr har hun aldrig kunne før men pludselig sprang min hingst Tornado ind på hendes lystavle, og siden da har det åbnet en helt ny verden for hende !!

Hun siger at heste har humor smiley de elsker at snakke og fortælle ting men nogen gange kan det være svært at stoppe dem igen siger hun smiley

• #5   11. feb 2011 helt sikkert.. er helt sikker på at det eksistere..

jeg kan ikke se dem eller høre dem, eller tale med dem.. men jeg kan mærke dem.. mest er det min morfar der kigger mig over skulderen, på nogle vigtige tidspunkter i mit liv, som konfirmation, 18års, og nogle gange når jeg rider.. og til hver anden jul når jeg er sammen med min mor..

men jeg kan også godt nogle gange mærke ham på alm dage..

såe det er ikke noget jeg gør mig i men jeg tillader det..

dog kan jeg ikke lide når "andre" er nær mig, for mig virker det ubehagligt

• #7   11. feb 2011 hmm, jeg tror på det, men som Maja Bak, også til en hvis grænse..

det lyder spændende med din hest smiley jeg har også tit tænkt over at jeg gerne ville have en til at få 'kontakt' med min afdøde hest, men vil bare ikke betale en masse penge for det, og de så bare finder på et eller andet.. der er jo desværre mange der svindler med det smiley

• #8   11. feb 2011 Mhh . .Jeg tror på der findes noget.

Men jeg kan simpelhen ikke ta alle de folk herinde f.eks som siger "jeg har lidt clarvoyant i mig, og kan derfor tale lidt med dyr." Yeah right.

Tror kun at der findes meget FÅ RIGTIGE clarvoyanter i hele verdenen, som virkelig KAN tale med dyr/forstå dem på en helt anden måde.

• #9   11. feb 2011 Hvis der er nogen der ka se ind i fremtiden-hvorfor advarer de så ikke
    om alle de natur-katastrofer der sker rundt om i verden?
    Skal jeg tro på sådan noget så skal jeg se det med egne øjne.

• #11   11. feb 2011 nu har jeg set hvordan ''clairvoyanter'' arbejder, og google er deres ven, så er de også eksperter i at stille spørgsmål, hvor man afslører mere end man vil i sit svar, samt de er gode til at læse kropssprog, 90% af vores kommunikation er vores kropssprog.

Sprog som vi tænker (talesprog), er noget specielt for mennesker. vi har et instinkt for at udvikle et talesprog, som ingen andre dyr har.
    Der findes forskning indenfor dette, der er bl.a. Steven Pinker's bog the language instinkt, det er en meget spændende bog omkring sprog.

• #12   11. feb 2011 ej tror nu heller ikke på sådan noget der..

Har heller aldrig oplevet noget overnaturlig smiley

• #14   11. feb 2011 Hmm det med at Clairvoyante bruger spørgsmål til at finde svar kan du ikke bruge mod min mor !!! Hun arbejder ud fra et billed og den person som har betalt hende for IKKE lov at sige et ord før min mor er helt færdig med alt det hun får ind !!!

Hvis nogen er i tvivl syndes jeg de skulle prøve at kontakte min mor og få en oplevelse !! Hun tager kun 50 kr pr dyr eller menneske og vil væde på at alle herinde som ikke tror på det nu vil ændre mening !!!

• #15   11. feb 2011 Jeg tror på nogle ting..

Jeg tror ikke på der findes guder.. Ja jeg er medlem af folkekirken, men det er mest for at fastholde traditioner som dåb, konfirmation osv, jeg syntes tradtioner er vigtige at holde fast i, og er en god måde at invitere hele familien på :))

Men jeg tror på ånder og jeg tror på energier smiley

Jeg interesere mig for wicca (som nogle clairvoriante også er :)) jeg syntes det er en dejlig tro, hvor man kan være så forskellig som man kan..

Den ene kan måske tro fuldt og fast på guden og gudinden, mens en anden (som mig) ikke tror på dem, men så i pentagrammer bare bruger "jeg'et" isteder guden eller gudinden smiley

Man kan selv bestemme hvor meget man går op i det uden folk prøver at give en skyldføelse smiley

Ens for alle er bare man tror på energierne, og tror på man kan bruge dem til noget positivt smiley

• #16   12. feb 2011 nej jeg tror på videnskaben, de ting som kan bevises.

• #17   12. feb 2011 MITZY - The cake in your life! - Man har også fanget ånder på kamera flere gange..

• #18   12. feb 2011 sandsynligvis kamerafup, der skal jo mere til at bevise noget eksisterer, end bare at kunne se. Du kan jo prøve at bilde enhver en at du har set Lock ness uhyret, men hvor er det håndgribelige? Hvor er det vi kan måle? Nu ved jeg man heller ik kan måle kærlighed eller venskab, men det er dog en anden ting. En følelse. Jeg tror sgu ikke på dem der siger de har fanget et spøgelse på kamera. jeg kan ikke fungere som et fornuftligt og logisk menneske, hvis jeg skal tro på noget overnaturligt.

• #19   12. feb 2011 MITZY - The cake in your life! - Nu er loch ness uhyret noget andet smiley Det er ikke en ånd, men en mythe

• #20   12. feb 2011 ja, men bare et eksempel på hva jeg ville forklare. Noget overnaturligt.

Kommentér på:
Det overnaturlige, Tror eller ej ??

Annonce