{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.229 visninger | Oprettet:

Overnaturlige oplevelser? FORTÆL! {{forumTopicSubject}}

Halløj HG!

Sad og læste et indlæg med det Ånden i Glasset spil og så at flere af jer havde oplevet noget overnaturligt med ånder! Jeg syntes det er virkelig spændende at sidde og læse andre folks oplevelser og jeg tror selv på at der er mere mellem himmel og jord smiley

DERFOR! Hvis i har oplevet noget som i har lyst til at fortælle om så ville det være fedt hvis i skrev det her smiley

Har ikke selv prøvet noget men et par af mine veninder har og en af mine gamle veninder kunne 'se' og 'tale' med dem!

- Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overnaturlige oplevelser? FORTÆL!
  • #1   16. okt 2012 bm

  • #2   16. okt 2012 Ej hvor ubehageligt! smiley

  • #3   16. okt 2012 Jeg har selv oplevet ret mange ting. Fx da jeg gik på efterskole, spillede vi meget ånden i glasset.. (på mit værelse, ad haha..) Der virkede det, og vi spurgte på et tidspunkt om vi måtte fjerne fingeren fra glasset, det måtte vi så, så det gjorde vi og glasset rykkede sig stadig. DET overbeviste mig. Og så stortset hver nat, bankede det hårdt på væggen mellem mig og ham der boede ved siden af, han kunne også høre det, og ingen af os bankede, og det var også selvom han ikke var på sit værelse, og omvendt. Og det var HÅRDE bankelyde..

    Hjemme hos mig, sker der også ting. Men KUN når jeg er i huset, ikke nødvendigvis når jeg er alene, også hvis jeg er sammen med veninder osv, men aldrig hvis min far eller søskende er i huset, eller hvis jeg ikke er der. Fx så er der døre der åbner, og smækker hårdt i, selvom døren egentlig ikke kan gå op af sig selv og der ingen vind er. Lys tænder også af sig selv. Og det gør fjernsynet i vores stue også, men kun når jeg ser det, hvilket jeg sjældent gør, men min far der ser tv hver dag, har aldrig oplevet det. JEg føler mig heller aldrig alene. Uanset om jeg er ude eller hjemme. Føler altid der er en der står og kigger på mig, og den samme fornemmelse har de fleste når de er hjemme ved mig. Også selvom jeg ikke har fortalt dem noget om alt det her. Og en gang hvor jeg var alene, som jeg tit er, lå jeg i min stue på sofaen og så tv, mens min hund lå ved mig. Lå med ryggen til en dør ind til vores stue og lyset var slukket. Pludselig kigger min hund så op bag mig hvor døren er, og stirrer derhen, og begynder og knurre og gø helt vildt, og begyndte også at ryste. jeg kigger så bagud og jeg kunne ikke se noget. Ca en uge efter, var nogle venner hjemme ved mig, hvor jeg så sover med den ene, på min fars værelse, og min veninde sover med den anden på mit værelse, hvor ham jeg sov med, så begyndte at snakke om overnaturlige ting, hvor han så fortalte at han kunne mærke på min hund at der er noget, og at han havde set noget gå igennem den dør, hvor min hun ugen før, stirrede og knurrede hen mod, ved så self. ikke om det passer at han så noget, men har ikke fortalt ham noget som helst om hvad jeg har oplevet i mit hus, men alligevel kunne han fortælle at han havde oplevet og fornemmet nogle af de samme ting som mig. Og dagen efter, da mig og min veninde havde fulgt dem til stationen i min by og skulle hjem, kunne vi se at lyset var tændt på min fars soveværelse, hvor jeg sov natten før, selvom vi 100 % sikkert vidste at der var slukket da vi gik, og alle døre var låst.

    Og tit kan man meget tydeligt høre nogen gå rundt i mit hus, selvom der ikke er andre end mig, og evt. en veninde.

    En anden gang, var jeg igen alene hjemme, det var om formiddagen, og der kan jeg tydeligt huske at jeg så der var et brev til min far på vores køkkenbord, som ikke var åbnet, senere på dagen var jeg så ude i køkkenet igen, hvor brevet var åbnet, og alle døre var låst mens jeg var alene hjemme.

    Min mor bor så i Egypten, hvor jeg har besøgt hende nogle gange, og der har aldrig været sket noget derhenne, udover når jeg var der. Fx sidste gang, der sad jeg med min computer ved et bord, hvor der bag mig var en hylde med en masse bøger. Lige pludselig kunne jeg høre at noget faldt ned bag mig, og der lå så 3 bøger fra midten af hylden, som altså ikke bare lige kan falde ned. Og det samme skete så natten efter. Og så følte jeg hele tiden at der en anden end mig i lejligheden, selvom jeg var alene.

    En anden gang, var jeg i Tyskland med min mor og en veninde, og mig og min veninde sad så i vores bil da vi havde købt hvad vi skulle, og ventede på at min mor var færdig og kom ud. Jeg sad så med nøglen til bilen i hånden, og bilen begyndte så at låse, og låse op igen, mange gange, og hurtigt. Min veninde troede så det var mig, da jeg jo sad med nøglen, men den lagde jeg så ved siden af mig, for at vise det ikke var mig, og det blev stadig ved. Og så tændte radioen i bilen pludselig, selvom jeg lige havde skruet helt ned, da vi ikke gad høre musik alligevel. Det gjorde den nogle minutter efter igen.

    Der er også sket mange andre ting, men gider ikke til at skrive mere nu, hehe.
    Lige ud over en sidste ting som nok er den mærkeligste..

    Mit barndomshjem var et sted ude på landet i et meget gammelt hus, som var ret skummelt, og jeg altid var bange for at være alene i. Turde ikke engang gå på toilet selv om aftenen, det var bare uhyggeligt det hus. En formiddag sad jeg så inde på mit værelse, og jeg VED at jeg havde tændt lyset, og at der var en pære i lampen. Så kom min mors bror så på besøg, og derfor var hele min familie så ude i vores indkørsel og snakke med ham, jeg gik så ud for at sige hej, og ville så gå ind på mit værelse igen, og jeg VED at der ikke var nogen inde i huset, for så ville vi kunne se det. Så gik jeg så ind på mit værelse, og ville tænde lyset, men det virkede ikke, og så fandt jeg så ud af at pæren i lampen var væk. Og der var ingen inde i huset udover mig, og jeg var der 10 minutter før, hvor jeg VED at pæren var der, og VED at der ikke havde været andre inde i huset efter jeg gik ud..
    Det er nok det underligste jeg har oplevet, har aldrig fundet en forklaring på det. smiley

    Og NU gider jeg så ikke skrive mere, hahah


  • #4   16. okt 2012 Jeg følger lige med. Har selv oplevet en masse, men det tager meget lang tid at få det hele med, så venter istedet til efter 23, og ser om jeg kan finde min gamle tråd på HN.

    Men kan fortælle, at det sidste jeg oplevede var vores lamineringsmaskine der fløj i hovedet på min kæreste. Vi stod og snakkede, og den stod på en hylde på mit skrivebord helt inde ved væggen. Pludselig fløj den ud i hovedet på min kæreste, som blev den kastet. Min kæreste tror ikke på det overnaturlige, men denne her kunne han ikke forklare. Vi satte den tilbage, rystede vildt med hylden, men den rokkede sig knap. Der er ikke sket noget siden, mens vi har boet her, og dette skete for en 2 års tid siden...


  • #5   16. okt 2012 SIAN: Hold da op! Det lyder som om du måske er forfulgt? Er det der stadig og sker det sjældent eller hver dag..?

    Lykke: Puha! Jeg ville flippe helt ud hvis der lige pludselig kom sådan noget flyvende ind i hovedet på en jeg stod og snakkede med!


  • #6   17. okt 2012 Det føler jeg også selv jeg er.. Altså lige fortiden er min far og søskende stortset hele tiden hjemme, men ja når de ikke er her sker der stadig lidt, men det er ikke så slemt lige fortiden, det eneste lige nu er at jeg føler jeg ikke er alene, og om natten føler jeg der står en og stirrer på mig, det føler andre også, og så kan man høre nogen gå rundt, men det er ikke så slemt lige nu smiley

  • #7   17. okt 2012 Der hvor jeg bor, der døde en gammel dame inden vi flyttede ind. Hun er her endnu og hun skruer engang i mellem op for mit fjernsyn, hvor man kan følge det på fjernsynet.
    Hun er nu hyggelig nok.. smiley


  • #9   17. okt 2012 ¤ Team IC ¤ Nissen & Mie smiley ¤

    du må meget gerne skrive din historie til mig over pb, jeg vil gerne høre den smiley


  • #11   9. nov 2012 Da jeg var kun nogle år gamle (tror omkring 2-2 1/2))
    Havde jeg lige lært selv at gå ud af min seng.
    Min mor sad inde i stuen og hørte jeg græd så hun kaldte og sagde at jeg godt kunne komme ind selv smiley
    Men jeg kom ikke, så hun kom ind og jeg prøvede så at kravle over hegnet men jeg blev skubbet tilbage, og min mor sagde så "Jessica prøv lige igen" og det skete igen. Min mor skyndte sig at tage mig op og løb ud. Senere den dag skulle hun ind med en skammel på mit værelse, hun åbnede døren og smed den ind og tog hånden ud og lukkede døren, så opdagede hun ar hun havde fået er omvendt kors på højre arm (har et billede af det).
    Vi fik at vide det var en kone,hendes mand og deres synd.
    Nogle år senere (jeg var nok ca 3 1/2-4) der stod jeg ude i køknet og snakkede med et ældre par, (troede jeg!) som sagde jeg var deres datter,Jessica og at de ville tale med min mor, hentede så min mor og sagde at de ville tale med hende men hun blev ved med at sige (igen og igen) "Jessica, der er ikke nogen" og jeg sagde jo, lige her.
    Før min fødsel (nogle år før) der hvor min mor boede, der blev der hamret med døre,skabslåge og skuffer, HVER nat.
    Men alt det blev min mor clevoriant, og lukkede mig så nu er jeg ude af de problemer smiley dog ser hun dem stadig.
    Håber da at jeg kunne bidrage med noget til sin forum smiley


  • #12   10. nov 2012 Team ic: du må også gerne sende din historie til mig smiley

  • #13   13. nov 2012 Puha ryster helt af alle de historier folk kommer med :o!

    Jeg har kun oplevet en smule dog har min mor oplevet en heeeeel del smiley

    Jeg har selv oplevet og det var her for nylig at jeg var i bad og pludselig var der en der strøg mig blidt over ryggen :s Skal lige sige at jeg har et meget lille badeværelse og jeg har udsyn til hele rummet smiley

    Nå men min mor har så oplevet en del.

    Hun sad alene i stuen en aften og så noget tv, det hele blev afbrudt af at et billede hun havde på væggen pludselig faldt ned og smadrede! Hun sprang op og gik hen for at se hvad der var sket, (der hang normalt 2 billeder på væggen 1 af mig og 1 af min bror) Hun kigger på billede og ser det er min lillebrors billede, derefter kigger hun på væggen, hmm sømmet sad sjovt nok stadig i, skal lige sige at man faktisk skal hægte billede af før det kommer af.

    Hun har også set ånder, min onkel som døde i en brandulykke stod en dag pludselig foran hendes seng, hun rejste sig halvt op og spurgte hvad han lavede her, han forklarede at den ørering han havde givet min moster i bryllupsgave som var blevet væk altså lå bag hendes kommode i soveværelset. Et stykke tid efter ringede min mor til min moster og bad hende kigge omme bag kommoden, hun kom tilbage til telefonen og lød helt overrasket, hun fortalte at hun havde fundet den ørering hun havde mistet og hvordan min mor vidste dette smiley

    Min morbror skulle også bygge om og igen kom en skikkelse af en vred mand til syne for min mor ved hendes seng og bad hende om at sige til hendes bror at de ikke skulle bygge om fordi det ville han bestemt ikke have.

    Vi har også haft en ældre dame på vores WC, hun dufter af blomster og hvergang hun har været på besøg dufter der af blomster af på hele wc'et og i gangen smiley


  • #14   14. nov 2012 Hov glemte at fortælle noget smiley
    En dag da jeg var kommet i seng (var omkring 8 år) det var meget sent og jeg var faldet i søvn, men min mor var stadig oppe og sad og så tv (vores sofa står med ryggen ud til gangen som føre ud til mit værelse) men døren gik så op ud til gangen og min mor kunne høre en stod der ude, og hun råbte "Jessica! Gå ind i seng!" Men "jeg" blev stående.... Hun rejste sig og kiggede men ingen stod der, det viste sig så at være en lille pige som sjipper i vores gang smiley


  • #15   14. nov 2012 jessica: ej, ad hvor ulækkert! smiley men hvordan kan i vide det er en pige som sjipper, når i ikke kan se hende? smiley

Kommentér på:
Overnaturlige oplevelser? FORTÆL!

Annonce