Tude-filmscener {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg sidder og ser filmen "The Patriot", som efter min mening har verdens bedste tudescene:
Lille Susan på 5 år har nægtet at sige noget til sin far, siden moderen død. Lige inden han drager i krig igen efter at have været hjemme på orlov, prøver han at få hende til at sige, men hun vil stadig ikke, så han rider af sted. Vi ser så Susan, der bare står og kigger på at han tager af sted, men pludselig får hun tårer i øjnene, og så kommer det:
"Papa!, papa don't go, I'll say anything"
Her hopper faderen af hesten og løber hen og tager hende favnen.
"Please papa. I'll say anything you want. Tell me what you want me to say. I'll say anything. I promise. Please don't go"
Den lille grædende pige og de bløde toner, de har sat ind som underlægningsmusik trykker altså bare på mine tudekanaler! Så godt lavet.
Hvad filmscener tuder I altid ved?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Tuder aldrig samme sted to gange. Ligesom jeg ikke kan se samme film to gange. Men første gang jeg nogensinde tudede til en film var til slutscenen i Man On Fire..
Tårene væltede bare ud.
Ville være og afsløre lidt for meget og fortælle om den
Men Denzel Washington og Dakota Fanning gør det fantastisk - det kombineret med musikken og hele stemningen i måden filmen er filmet på gør det.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
for tiden kan stort set alle lidt bløde scener få mig til at tude
okt 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 14
og må da indrømme at den scene stadig er lidt sørgelig:D
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.100
Da tuder jeg bare!!
... jeg tuder til mange film, det er ret belastende, også selvom det ikke er typiske tudesteder. Jeg føler bare alle de følelser folk føler i film, fordi, ja... sætter mig bare i deres sted, og så går det bare galt. Det er ret pinligt.
Men Back to cold Mountain er bare... mega-sørgelig der hvor han dør!! Ej, jeg græder bare!
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.883
Og så self. og til titanic, ultimative tudefilm!
Tude-filmscener