{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

er SÅ skuffet!! {{forumTopicSubject}}

Ja, bestilte foder den 21. feb. og de sagde så at det ville komme efter 4-5 dage, efter en hulens masse opringninger frem og tilbage, viser det sig at de først har glemt ordren, så glemmer de at bestille det, og idag, hvor de LOVEDE at det ville komme, får man så af vide at de først lige har fået det så fragtmanden kunne ikke få det med før på mandag!!! Bor på læsø og har IKKE mere foder nu, da der er gået over 1 uge, hvor jeg havde regnet stærkt med at få ekstra forsyning... er ved at blive krebsrød i hovedet nu.... ;(

Sorry, skulle lige ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er SÅ skuffet!!
  • #1   4. mar 2011 ej hvor træls! :-(.

• #2   4. mar 2011 Ja ej hvor træls..:'( har du så ike noget stråfoder du kan give dine heste eller..?? syntes det er for dårligt at foderbutikker ikke kan overholde aftaler..:-@ D:

• #3   4. mar 2011 Jeg har lucerne og gulerødder... og så selvfølgelig wrap, men det får hun jo i forvejen smiley
    Fik heldigvis snakket godt med ejeren af stalden, og hun havde en sæk betfor som hun ikke skulle bruge alligevel, og den må jeg købe, så jeg kan give hende nogle roesnitter til at fylde maven lidt smiley hun får vitaminer/mineraler i sit kraftfoder normalt, så hun måtte "nøjes" med at få det i noget lucerne med nogle gulerødder, blandet i lidt roer, da hun aldrig har fået roer før... men hun kunne godt lide det, så det må være alternativet weekenden over... Men de får godt nok læst teksten hvis foderet ikke står her på mandag!

• #4   4. mar 2011 hun gider bare ikke æde lucerne uden det er blandet med lidt foder smiley det ret træls, men okay, de skal jo også have lidt andet smiley

Kommentér på:
er SÅ skuffet!!

Annonce