149 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "HP"
HP
Hej alle sammen jeg har lavet en hjemmeside, godt nok kun en 123, men synes lige jeg vil høre om nogle af jer vil komme med kommentare. Da der er første gang jeg har lavet en.. håber i kan lid...
Hej alle sammen jeg har lavet en hjemmeside, godt nok kun en 123, men synes lige jeg vil høre om nogle af jer vil komme med kommentare. Da der er første gang jeg har lavet en.. håber i kan lid...
Skrevet af: Anja K - 31. jul 2007
HP!
(link fjernet) Jeg hart set nogle's heste her inde! Se lige efter om jeres er der!? Har set Haflinger: Grace. Som står på min ridelæres stutteri!
(link fjernet) Jeg hart set nogle's heste her inde! Se lige efter om jeres er der!? Har set Haflinger: Grace. Som står på min ridelæres stutteri!
Skrevet af: Stald Friis - 11. mar 2005
HP... Igen
Hvordan vises det hos jer??? (link fjernet)
Hvordan vises det hos jer??? (link fjernet)
Skrevet af: Camilse - Team Nussehoved . - 13. dec 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.345
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
Men med menuen i venstre side synes jeg at du mangler lidt. Det er nok heller ikke færdigt.
De link man kan klikke på, vises med en "skråpil" er det meningen?
Det er også ærgeligt med sprog fejlene, hvor der mangler et ord, eller ordstillingen er forkert.
det kan minde lidt om svensk/norsk?
Men hvad med et galleri der viser nogle eksempler på de billeder du tager? samt et udpluk af de collager du laver.
Skriv også hvilket billedbehandlingsprogram du bruger, det giver et indblik i din "proffessionalisme" når folk skal vælge dig som fotograf?
Har du selv taget billedet på forsiden? Hvis ikke, synes jeg ikke det skal være der...
Del evt siden op i din "private" del. Hvor du præsenterer dine heste, dig selv, hvem du er, hvor du bor, hvad du ellers laver osv.
Og en fotograf del. Her er det et mere proffessionelt look der skal sælge varen.
Hvad er dine erfaringer? (vis hvad du kan med en serie af dine bedste billeder. Hvis også de forskellige genrer du kan fotografere. Er du god til portræt, landskab, action billeder etc?
Og her er der en side med priser og en med kontakt til dig.
Altså mere struktur (hvis du vil dele det op i en privat/professionel del) er mit generelle råd. For jeg tror at mange af de øvrige bemærkninger jeg har haft, vil blive udbedret når du er helt færdig...
Rigtig godt arbejde, ellers!
mvh Marie-Louise
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Og så vil jeg som Marie-Louise sige at du nok skal læse det du har skrevet igennem, for noget af det der står lyder som vås... Det er ikke ondt ment, men der er nogle ting som ikke helt giver mening.
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
HP