{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

satc tema menuplan {{forumTopicSubject}}

hejsa
jeg skal holde noget a la 4 stjernes middag/ til middag hos og vil gerne bruge Sex And The City men jeg skal lave en 3 retters menu... desserten har jeg styr på men underholdning og forret + hovedret aner jeg ikke hvordan jeg skal få passet ind i temaet...
gode råd ønkes...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  satc tema menuplan
  • #1   31. mar 2011 det er vel sushi, dildoparty og coctails?? smiley

• #2   1. apr 2011 hos os har det været en succes med "venner"spillet, eller også hedder det noget andet... men i hvert fald, hvor man får et spørgsmål og nogle svarmuligheder, og så skal de andre spillere gætte, hvad personen der fik spørgsmålet svarer. Sådan et "hvor godt kender du din veninde"-spil, og det er nogle rigtig sjove og grænseoverskridende spørgsmål med. Spil derfor IKKE spørgsmålet med din kæreste, men kun med dine gode veninder.

Dildoparty er vel meget sjovt, men synes ikke det er så satc. Så hellere ta' i byen på gaybar med mandestrip ^___^

Forretten kunne jo være nogle små apetisers:
    * Dadler svøbt i bacon og så i ovnen - på pinde.
    * Hjemmelavede rodfrugtschips, evt. med dipp.
    * sushi - kan både fungere som for- og hovedret. Personligt foretrækker jeg de som forret, altså som apetiser. Brug evt. røget laks og frosne rejer istedet for rå fisk.

Til hovedret har jeg self ofte serveret
    *laks med stegte grøntsager, frisk pasta og hvidvinssauce.
    *Lasagne - evt. lasagne med spinat som suppelment eller istedet for kød.
    *Tacos og/eller totillas
    *Så er der den lidt dyrere model: Krondyrryg, stegt i ovnen med skårede og snittede rodfrugter, hasselbagte kartofler og valdorssalat. Men det er måske ikke så satc smiley

Kommentér på:
satc tema menuplan

Annonce