{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste veninde
  • #1   12. apr 2011 ja.
    Min mor er diplomat, så vi flytter tit. Boede i New York City for 3 år siden, hvor vi var der i 5 næsten 6 år. Havde en bedste veninde der ovre, og jeg måtte flytte fra hende da jeg skulle til Danmark igen med min familie.
    Det var rigtig hårdt, jeg græd hver dag i flere uger, men nu har vi stadig kontakten, og når vi ser hinanden er vi stadig bedste veninder.

Men jeg skal flytte igen om et år eller mindre, så jeg er blevet vant til at skulle flytte fra veninder og venner.
    Men jeg er sikker på i kan holde kontakten, bare ring til hinanden tit, og så sørge for at ses lige så snart i kan. smiley

• #2   12. apr 2011 Jeg har prøvet noget lignende. To af mine rigtig gode venner fra Ungarn, har boet i Danmark for nogle år tilbage, men da den ene blev smidt ud af landet flyttede de begge til London.
    Jeg synes det går fint med at holde kontakten og jeg besøger dem også i forbindelse med at jeg besøger min familie ovre i England.
    Jeg synes ikke at det er så slemt mere som det har været smiley
    Skal din veninde flytte permanent til Scotland eller er det bare for en periode?

• #3   12. apr 2011 Min barndoms veninde har boet i England i et halvt år nu og vi holder fin kontakt. Det er selvfølgelig ikke dem samme som før, men tak for facebook:) Så kan vi altid følge med i hvad hinanden laver:)

• #4   12. apr 2011 Tak for jeres svar smiley
    Tangie .: Ja, hun skal bo der permanent smiley

• #5   12. apr 2011 hvis i begge ønsker at holde kontakten lige meget kan de sagtens lade sig gøre smiley
    - få en ferie ud af det når i ses, og se det på den lyse side, i bliver i hvert fald ikke træt af hinanden (:
    - held og lykke med jer to.

Kommentér på:
bedste veninde

Annonce