348 visninger
|
Oprettet:
bedste veninde {{forumTopicSubject}}
Har lige fået at vide, at min bedste veninde skal flytte til SCOTLAND! er bare såå ked af det... er der nogle der har prøevt det, og har i stadig kontakt? er bare rigtig bange for at vi mister kontakten. hun skal flytte om ca. 3 uger
Undskyld men skulle lige ud med det
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 244
Min mor er diplomat, så vi flytter tit. Boede i New York City for 3 år siden, hvor vi var der i 5 næsten 6 år. Havde en bedste veninde der ovre, og jeg måtte flytte fra hende da jeg skulle til Danmark igen med min familie.
Det var rigtig hårdt, jeg græd hver dag i flere uger, men nu har vi stadig kontakten, og når vi ser hinanden er vi stadig bedste veninder.
Men jeg skal flytte igen om et år eller mindre, så jeg er blevet vant til at skulle flytte fra veninder og venner.
Men jeg er sikker på i kan holde kontakten, bare ring til hinanden tit, og så sørge for at ses lige så snart i kan.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Jeg synes det går fint med at holde kontakten og jeg besøger dem også i forbindelse med at jeg besøger min familie ovre i England.
Jeg synes ikke at det er så slemt mere som det har været
Skal din veninde flytte permanent til Scotland eller er det bare for en periode?
maj 2010
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 18 Emner: 12 Svar: 415
dec 2010
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 49 Svar: 100
Tangie .: Ja, hun skal bo der permanent
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
- få en ferie ud af det når i ses, og se det på den lyse side, i bliver i hvert fald ikke træt af hinanden (:
- held og lykke med jer to.
bedste veninde