{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Træning af lår, baller og brystmuskler {{forumTopicSubject}}

Yes,, jeg har indset at jeg simpelthen er blevet for tyk, så jeg har lavet om på kosten, er startet til fitness og begyndt at løbe aften, og så vidt muligt morgen..

Nu vil jeg bare lige høre jer kloge mennesker derude om i kender nogle gode øvelser til at stramme lår, og baller op, og nogle øvelser til at styrke brystmuskulaturen?(:

På forhånd tak.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af lår, baller og brystmuskler
  • #2   12. apr 2011 løbetræning på bakker og trapper er suveræn smiley

• #3   12. apr 2011 Manmge tak, vil straks gå igang med øvelserne, og vil også finde en bakke eller nogle trapper! xD

• #4   12. apr 2011 Jeg vil så gerne byde ind med noget som måske ødelægger dine planer. :o)

Det er sådan at kroppen ikk kan trænes til nogle bestemte steder. Kroppen forbrænder der hvor der mest brug for det.. Så du skal ikk forvente at du bliver mere trænet det før din fedtprocent osv. er i orden.. :o(

Generalt vil jeg sige at hvis du løber, er det bedre med belasting end fart. Det ikk vigtigt du løber stærkt, men at du kan løbe stigninger, det samme gælder ved gang. :o)
    Jeg ville nok heller ikk løbe 2 gange om dagen, da løb generalt er skadeligt for knæene. Og især hvis ens teknik ikk er i orden..

• #5   12. apr 2011 kristiansen , det kan godt være at kroppen forbrænder, der hvor den har mest brug for det, men du kan godt træne bestemte muskelgrupper og på den måde styrke dem mens du taber dig smiley

• #6   12. apr 2011 jannie - Kan man ja, men man skal ikk forvente at vægttab kommer på lige de muskelgrupper man træner..

• #7   12. apr 2011 nej.. og jo, for ved at du træner disse muskelgrupper intenst, vil der ske en forøgelse af muskelmassen og som oftest vil det være de omkringliggende fedtdepoter der vil tærres påførst og fremmest. Og spiser hun så samtidig færre kalorier end hun forbrænder, vil der helt automatisk ske en fedtforbrænding - og nej, det er ikke sikkert der tærres der, hvor hun lige ønsker

• #9   13. apr 2011 Spinning er rigtig godt til lår og baller, ellers en god cykeltur i naturen med lidt bakker
    God træning, jeg skal også snart igang igen

• #10   13. apr 2011 En undersøgelse viser at løb mere end hver anden dag ikke har nogen virkning, desuden kan det være skadeligt som de andre siger smiley

• #11   13. apr 2011 Okay...
    Jeg er godt klar over du ikke decideret kan træne nogle bestemte målgrupper, men ved mavebøjninger opbygger jeg jo musklerne i maven ovs.. jeg taber mig jo kun ved forbtænding og færre kalorier, men derfor skal musklerne gerne strammes op imens, så jeg kan blive lidt lækker (;
    - Jeg vil så for fremtiden løbe hver anden dag, det skal jo gerne have en virkning (;

Mange tak for jeres meninger!

Kommentér på:
Træning af lår, baller og brystmuskler

Annonce