{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger låne pony? Hvor?
  • #1   16. apr 2011 Kigger lige med smiley Søger nemlig også selv en låne pony

• #3   16. apr 2011 der er blandt andet inde på heste-nettet, hvor man kan oprette annoncer om enten at låne eller udlåne en hest/pony

• #4   16. apr 2011 Jeg søger først og fremmest nogle serøst mennesker, det vil låne deres hest ud. Jeg vil have ansvaret og betale alle udgifter. Det er lige meget om det er hest eller pony, men den skal være på min LC niveau i både spring/dressur og god på tur. Den skal være frisk, men stabil i hovedet (-:
    Jeg vil gerne have den som "den er min egen", altså at ejer ikke kommer rendende for at ville have en ridetur.
    - Klara

• #5   16. apr 2011 Jeg har fundet vores lånepony herinde - eller dvs. ejer så min annonce herinde og henvendte sig smiley

- dog tror jeg ikke det er så mange der vil låne en hest ud for kun 4 mdr.. Specielt ikke henover sommeren, hvor de "bare" kan gå på græs.

• #6   16. apr 2011 jeg lånte også min ud for et stykke tids siden, hvor jeg havde annonce på hende, det opgav jeg da der var så mange useriøse henvendelser. så jeg slettede det igen og ledte selv efter annoncer hvor folk søgte lånepony, da det har virket mere seriøst og gennemtænkt af dem der søger... så lav en god annonce, hvor du søger pony, skriv hvad du selv kan og forventer ponyen kan, er det som selskab, dressur osv.. hvad du kan tilbyde den af boks løsdrift eller sommerfold. hvad alder og temperment den skal være og en god ærlig beskrivelse af dig selv. og gerne billeder med dig i omgang med heste og som rytter. sådan tror jeg det er nemmest at finde den rigtige pony der passer til dig.

Kommentér på:
Søger låne pony? Hvor?

Annonce