{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Øv altså! - Min hund {{forumTopicSubject}}

Kender I det, når man synes man gør alt godt, men det alligevel glipper, og man så føler sig som en fiasko?

Sådan fik jeg det lidt tidligere i dag. Jeg har min dejlige pony Masca som fejler alt. Eller dvs han har været slemt forfangen inden jeg fik ham, og nu har han udviklet EMS. Han har haft grå stær på det ene øje i al den tid jeg har haft ham, og var skæv har været skæv i krydset.

Nu har jeg så også fået mig en dejlig hund, og han fylder snart et år. Vi har haft ham siden juli, og han har haft øjenbetændelse mens vi har haft ham, og har haft et epilepsi anfald.
Nu i går lavede han et stunt i hundeskoven, som har forfulgt ham i dag, hvor vi skulle i legestue, og måtte hente ham ud, da han lige pludselig var 3-benet. Der var en dyrlæge til stede og han sagde at det nok var en løs knæskal.

Så nu er jeg bare godt og grundigt frustreret over at mine dyr ikke bare kan være raske. Er naturligvis glad for dem og vil ikke bytte. Men jeg kan da godt tænke sådan lidt :" Hvad gør jeg galt?"

Kender I det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv altså! - Min hund
  • #1   16. apr 2011 Må indrømme jeg ikke kender det, da jeg (7-9-13!) ikke har oplevet syge dyr smiley
    Men kan udemærket forstå dig - og ville med garanti have det på samme måde.
    Håber du snart får lidt medvind smiley

• #2   16. apr 2011 Nu har jeg haft min pony i 4 år, og jeg har heller ikke oplevet ham syg - ja han er blind på det ene øje, men det er ikke noget der påvirker ham. Det er først her siden årsskiftet at det bare er ramlet ned over mig med ulykke..

Så det var også helt uvant for mig..

• #3   16. apr 2011 Hmm kender alt til det - siden november 2010 har det bare gået ned af bakke for mig.... Vi har indtil nu haft 6 dødsfald - 4 mennesker, 2 dyr. Har selv ligget død syg siden oktober og lægerne kan stadig ikke finde ud af hvad jeg fejler + jeg nu har gået på krykker i over 2 måneder. Så jae jeg er godt træt af det også!

Kommentér på:
Øv altså! - Min hund

Annonce