489 visninger
|
Oprettet:
Hævnkarakter.. {{forumTopicSubject}}
Okay, nu har jeg altså set alt for mange hævnkraktere snart! Jeg giver selv kun middel og lav med begrundelse. Men mange af dem jeg giver de titl giver mig lav tilbage uden begrundelse, kun hvor sure de er over at få middel.. Så lad dog være med at modtage bedømmelser på hesten?
Og, er der ikke noget med at hævnkraktere er forbudt og man må melde folk for det?? :o)
jul 2008
Følger: 296 Følgere: 298 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.019
HesteGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer, har ingen indflydelse på de bedømmelser, der gives. Hvis du får en bedømmelse, du ikke synes om, er det op til dig selv, om du vil nulstille dine stemmer eller ej. HesteGalleri.dk behandler således ikke klager over dårlige bedømmelser, da det ikke er op til HesteGalleri.dk at vurdere, om bedømmelsen er retfærdig eller ej.
Hvis en bruger konsekvent giver lave karakterer kan du stemme personen ud, og din udstemning vil naturligvis blive vurderet for seriøsitet på lige fod med alle andre den pågældende bruger har. (1.9 Udstemningssystemet)
Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden. Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet. Hvis du er utilfreds med en brugers hest, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor.
Det er dog en god ide samtidigt at sende en af HA'erne et link til brugeren og en kort beskrivelse af problemet..
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 422
er det så ikke okay man skriver det hvis det er en hest der skal bydes velkomen eller afvises så skriver man jo hvorfor man afviser..eller er det bare mig?:)
jul 2008
Følger: 296 Følgere: 298 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.019
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 422
Hævnkarakter..