{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

*Hævnkarakter* {{forumTopicSubject}}

Jeg sad en tur over forbi babygalleri, og studsede lige over en ting !!?!
Der inde kan man kun give høj og ekstrahøj !

så er det jeg tænker.... kan man ikke komme alt det hævnkarakter-fnidder til livs ved at fjerne de 2 rubrikker der hedder lav og middel.

Hovedsalig bruges de 2 knapper kun til hævn og pige-fnidder, når folk bliver mopset over et eller andet.

Så hvis de 2 knapper ikke eksisterede kunne man ikke gøre brug af den funktion til at irretere sine med-brugere herinde med, når man synes de er en forfærdelig klaphat !!

Tror der ville blive lidt mere fredeligt herinde så.... smiley

Bere en lille strø-tanke herfra på sådan en smuk søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Hævnkarakter*
  • #1   20. jan 2013 tja, man kunne også bare fjerne bedømmelses systemet helt

• #2   20. jan 2013 oss det ja, men det gør de nok ikke smiley

• #3   20. jan 2013 Forstil dig en nybagt mor, hvis lille trolle rolle pusse pige fik en lav >:C aaaaarrhhhh "I kill you all!!!!!!"

• #4   20. jan 2013 lol MLC! XD

tja jeg synes heller ikke der er nogen grund til at have pointsystemet, men slet ikke lav (middel ville måske være ok hvis man ikke så negativt på det)

• #5   20. jan 2013 Jeg synes det er fint nok de er der - jeg er også ret ligeglad med hævnkarakterer. Det er for barnligt.
    Men jeg kan godt forstå de ikke har det på babygalleri. Det er altså ikke fedt at få lav til sit barn.. Der må vi hestemennesker bare tage os lidt sammen smiley

• #6   20. jan 2013 Man kunne i det mindste bare fjerne lav. Og så måtte man kun give middel hvis man skrev en lang bedømmelse. Hvis ikke burde det være muligt at melde vedkommende.
    Jeg har en gang givet en lav. Men det var også til en der havde to heste på samme profil. Og hun fik også pænt at vide at hun bare skulle skrive når hun havde fået det rettet og så skulle begge hypper nok få høj. Har så også fået lav engang efter jeg rettede en pige fordi hun havde opretten en leg i forum istedet for gruppe. Hun kunne bare ikke lide min hest og så skal den have lav.. Nå, tak for ingenting siger man så.. -.-'

• #7   20. jan 2013 Ego:

Hvad nu hvis jeg bare synes din hest er en middel hest som størstedel af den danske befolknings heste er?

Eller hvis personen havde dårlige billeder eller ringe tekst? så er der altså ikke så meget at sige

De skulle i stedet gøre så man kan se hvem der har givet de lave bedømmelser, så man kan kontakte dem igen, når man har forbedret galleriet

• #8   20. jan 2013 Det er jo også fordi man ser på det som om det er hesten der får en lav...

Hvis man ser på det som det nok oprindeligt skulle være tiltænkt, skulle det jo være billedet.. Selvfølgeligt er objektet et del af billedet, men ja, det er jo ikke hele billedet..

Idag tager vi det jo bare som om vi stemmer på hesten, ridningen eller andre opfundne regler smiley (og nej ikke alle stemmer ud fra dette, hvis du nu skulle sidde der og føle dig helt forulempet)

• #9   20. jan 2013 EJ men man stå jo ikke og siger til en anden at man ikk sys om deres barn der er jo pænt stor forskel på en hest også ens barn...

Men jooh man kan jo bare selv vælge at ens heste ikk for stemmer.. og man ikk selv giver så man ud over det

• #10   20. jan 2013 Hvis man ikke vil have andre skal stemme ens hest/pony ned, kan man jo bare tage fjerne det smiley
    -Jeg synes ikke det skal gå ud over os alle..

• #12   22. jan 2013 jeg bruger lav og middel vis profilen ikke er i orden

jeg bruger det ikke til hævn.

Kommentér på:
*Hævnkarakter*

Annonce