{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Affarvning.
  • #1   27. apr 2011 det ville jeg gå til frisøren og få gjort.

prøvede det en gang selv og det blev orange, da jeg affarvede det. og da jeg affarvede det igen for at få det lyst, så blev det så ødelagt at det begyndte at knække og smuldre.

• #2   27. apr 2011 du skal gå til en frisør..

Hvis du gør det selv bliver det enten pis-gult eller grønt. Eller dit hår knækker eller falder af pga. den hårde behandling du giver det.

Altså kan det kun gå galt hvis du farver det selv.

• #3   27. apr 2011 jeg afblegede fra sort og endte med helt hvidt i bunden og lettere orange i resten af håret - efter 3 omgange. d 4 omgang brændte mine spidser --'
    prøv 2 gange ( med mindst en uges pause imellem) og gå evt. til frisøren for at få det sidste ud smiley

• #4   27. apr 2011 Okay, tak mit er også sort nu smiley

• #5   27. apr 2011 Jeg ville starte med at få lavet lyse striber som bliver afbleget, lidt efter lidt. Det skader ikke håret så meget igen, som hvis du tager hele håret på en gang smiley

• #6   27. apr 2011 sådan en proces kan tage LANG tid, hvis du vil opnå total lyst hår smiley
    Man skal ikke afblege 2-3 gange i træk, det kan håret simpelthen ikke tåle. I stedet så affarv med MIN. 14 dages mellemrum.....og ja den helt lyse farve opnår du højest sandsynligt ikke sådan lige når du har haft farvet dit hår mørkt....desværre.

Du kan købe sådan en blå/lilla shampoo som tager noget af det gule skær væk i håret smiley

• #7   27. apr 2011 Du skal helt sikkert gå til frisøren og få lavet en masse lyse striber af flere gange. Det tager tid og koster penge, men giver uden tvivl det bedste resultat. Alt det med at lave hjemmeblegninger går ALTID galt. Tro mig, jeg er frisør og ser det TIT! Og kommer du så til frisøren efter du selv har forsøgt at blege det bliver de højst sandsynligt nød til at farve dig i en mørkere farve igen for at få et jævnt grundlag som man derefter vil gå ind og lave lyse striber i. Konklusion: Hvis du går til frisøren i første omgang bliver det både billigere og pænere + du får et sundere hår i den sidste ende. Hvis du forsøger selv vil du få et orange/pisgult hår som bliver rigtig smadret og til sidst knækker af.

• #8   27. apr 2011 'Camilla Søe' og 'Prinsessen' : D
    KAN det overhovedet lade sig gøre at få HELT lyst hår som ikke knækker/går i stykker osv hvis man er helt mørkhåret fra naturens side? smiley

• #9   27. apr 2011 Ikke hvis man er helt mørkhåret. Men man siger at alt efter hvilket firma man bruger, så kan man lysne x antal toner. Jeg vil fraråde at man lysner håret flere gange, og vores afblegning kan på naturhår, dvs hår som ikke er farvet lysne op til 7 toner. Det vil sige at man kan blive helt lyshåret hvis man ligger på en tonehøjde 3 som er mørkbrun. Men så vil der højstsandsynligt komme et gyldent skær som så vil kunne fjernes enten ved at indfarve det i en kold lys farve eller ved at bruge en god silvershampoo.
    En afblegning er jo altid hård ved håret, så lidt porøst vil det altid blive, men det vil ikke begynde at knække af den behandling som jeg har beskrevet.
    Og HUSK det som jeg har skrevet om er IKKE produkter fra Kvickly eller Matas, men professionelle produkter som kun frisørsaloner har.

• #10   27. apr 2011 'Camilla Søe' og 'Prinsessen' : D
    Okay, har nemlig for nogle år siden affarvet mit hår jævnligt gennem ca. 10 år, og mit hår blev total ødelagt, knækkede til 10cm. længde hver gang jeg affarvede, så det var ikke så fedt smiley
    Nu er mit hår så vokset ud (uden at blive farvet de sidste 2 år), og vil rigtig gerne være lyshåret igen, men ved simpelthen ikke om jeg tør løbe den risiko at ende op med et ødelagt hår igen...men EN ting er sikkert, bruger absolut ALDRIG hjemmeaffarvning igen! smiley

• #11   27. apr 2011 Altså et godt alternativ vil være at få lavet en masse indpakninger som bliver lyse. Synes jeg er super flot i et længere hår. Synes faktisk det er pænere end at farve hele håret lyst, med mindre det er kort hår, men det er jo en smagssag.
    Men nu ved jeg jo ikke hvordan din frisør gjorde dengang, men jeg ville jo ikke komme det ud i spidserne hvis de havde opnået den ønskede farve, så ville jeg nøjes med kun at farve bunden.

Kommentér på:
Affarvning.

Annonce