{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

"Du kan ikke noget!" {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er niendeklasses elev, og skal snart afslutte niende klasse - hvilket betyder at der er en masse ting der skal forberedes. Dette inkluderer også sidste skoledag (boldspil, underholdning, morgenmad mv.)

I starten af denne time blev der spurgt, hvem der kunne tænke sig at spille fodbold. Jeg rakte en hånd op, og der blev grint ad mig. De har aldrig set mig spille fodbold.

Det pisser mig lidt af ..

Har i oplevet lignenede, hvor folk som ikke kender, bare dømmer jer for ikke at kunne noget?

Det skal lige soges at jeg har gået til fodbold og ikke er helt ringe (-:

På forhånd tak for svar.
- Jenny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Du kan ikke noget!"
  • #1   12. maj 2011 det vil ske mange gange for dig.. og nyd du bare så, når du kan vise dem det modsatte... (det giver en lille hævn) ;o)
    jeg har oplevet det tit i mit liv og hver gang bliver jeg bare endnu mere stædig, for så skal jeg fan´me vise dem..


  • #2   12. maj 2011 Naja: Det tænkte jeg også lidt på, men jeg bliver lidt pisset af indvendigt når folk siger eller gør sådan. Det er lidt det samme med at dømme folk inden man kender dem.
    Jeg kan dårligt nok sige om en person jeg knapt nok kender (Kom til klassen i starten af niende og har aldrig rigtigt snakket med de der fodbold drenge - og har ikke spillet fodbold i skoletiden), at vedkommende ikke kan eller kan noget.
    Tak for svaret (:


  • #3   12. maj 2011 Naja Har ret.
    Grin hellere af dem. Når du ved de tager fejl. Du kommer stærkt igen smiley

    Ja, jeg kender følelsen. Jeg kom til en ny skole i starten af 8,kl. og jeg går med en skade, så de har endnu ikke set det bedste af mig endnu smiley

    Men, det er bedre du griner lidt af dem. og som Naja skrev;
    <i>og nyd du bare så, når du kan vise dem det modsatte... (det giver en lille hævn) ;o)
    </i>

    H. H.


  • #5   12. maj 2011 Jeg fik engang vide at '*fnis* du kan da ikke finde ud af at cykle!' simpelthen fordi jeg er en skovl til boldsport? Nogle folk har bare et behov for at rakke ned på andre, og det kan vi jo bare trække på skuldrene over smiley

  • #6   12. maj 2011 Det viser jo også mere om dem end om dig, når de er sådan smiley Hellere bare vis dem, at du faktisk kan det og så vil de nok tænke noget andet smiley

  • #7   12. maj 2011 Det er den bedste motivation, for så kan man sige bagefter "hvad sagde jeg?" og tillade sig at påpege hvor meget de tog fejl smiley

  • #8   12. maj 2011 Bare ignorrer dem, og vis dem at du godt kan. smiley

Kommentér på:
"Du kan ikke noget!"

Annonce