{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øje for øje.....
  • #1   13. maj 2011 det er jo sygt og nej det er ikke okay overhovedet

• #2   13. maj 2011 Det er jo sindsygt...

• #3   13. maj 2011 ejh .. jeg sys det er dybt besynderligt. JA manden har gjort noget meget dumt og dramatisk ! Men sys det er en mærkelig måde at få det ordnet på..
    Hmm... tja.. det er jo næsten det samme som at sige at en voldtægts mand skal voltages? I mine øjne er det dybt forkert.. Hm både og...

• #4   13. maj 2011 det er jo fuldstændigt hjernedødt !

• #5   13. maj 2011 Det er ligesom dødsstraf. Og nej synes ikke det er iorden. Så er man ikke meget bedre selv.

• #6   13. maj 2011 OMG, det er jo vildt smiley
    Altså han er da syg i hovedet og skal straffes, men lige at hælde syre i hans øjne er måske lige underligt nok :S

• #7   13. maj 2011 Synes det er vildt, hvis hende dame gør det. Hun ved hvilken smerte det har påført hendes liv og hun burde da være den sidste til at byde andre det...

• #8   13. maj 2011 An eye for an eye - leaves the whole world blind.

Men i særtilfælde som det her kan man gøre en undtagelse hvis det stod til mig.

Med hensyn til dødstraf er jeg som udgangspunkt for, da nogle mennesker er så ødelagte at mulighederne brugt op.

• #10   13. maj 2011 hmm det giver alligevel konflikt oppe i mit hoved, for ja det er da for sygt, og hvad blev der af at vende den anden kind til, og som i andre siger øje for øje gør verden blind.

men nu er man jo ikke samfundsfaglig for ingenting, jeg lærer altid at se tingene for 2 sider og stille det op mod hinande.
    Så hvorfor skal han have det nemmere end hun har det? Han kunne jo bare hvae ladet vær med at komme syre i hendes øjne. Han får det fordi han har gjort noget fuldstændig sygt, men kvinden har overhovedet ikke gjort noget og hun skulle opleve det uden bedøvelse? Hvis straffen var sådan i danmark, må jeg helt ærligt indrømme af der nok ikke var helt så mange overfald.

Hvis man stiller op på denne måde får han hvad han har fortjent, men jeg lever i en verden hvor det hedder sig at man vender din anden kind til, og en verden hvor man tilgiver.

• #11   13. maj 2011 på et eller andet punkt syns jeg sq det er iorden...sygt JA DET er det også. Men det er jo den eneste måde at han finder ud af hvilke smerter han har påført et andet menneske! :).......

• #12   13. maj 2011 Syg verden vi efter hånden lever i!

• #13   13. maj 2011 Det sku okay. Så kan han lade være syge gris.

• #14   13. maj 2011 gør ikke mod andre hvad du ikke vil andre gør mod dig.

han har fortjent det mener jeg og synes det er iorden, han har ødelagt hendes liv og hendes syn, han mister da kun hans syn da det kun er hans øjne og ikke hele ansigtet som han gjorde mod hende. kan måske få andre til at tænke sig om inden de gør sådan noget.

• #15   13. maj 2011 men i har ret i det en underlig måde at gøre det på.
    Og mon det giver den rette effekt? næppe

• #16   13. maj 2011 Syntes sgu det er fint nok... Hvem af jer har lyst til at lave noget ulovligt i Irak nu?? De mener de sgu alvorligt..

Tror det handler om at statuere et eksempel.. Og syntes egentlig det er fint nok.

• #17   13. maj 2011 Haha, jeg synes faktisk det er i orden. På en måde er det lidt sjovt!
    Så kunne han fanme have styret sig, det svin.

Tænk hvis det var i Danmark, uuuuha, hele landet ville gå amok smiley

• #18   13. maj 2011 Synes sgu et eller andet sted det er helt ok. Det er da den eneste måde de kan lære det på. Så kan det være han tænker sig lidt mere om inden han laver sådan noget igen. Eller også kan eksemplet være nok til at afskrakke andre til at gøre lignende gerninger. Men synes alligevel det er lidt for hævngerrigt hvis kvinden selv vil gøre det.

• #19   13. maj 2011 A & A: Ja det er fordi vi lever i en helt anden verden, hvor fænglset skal være en hyggelig ting med fjernsyn god mad mm. Det ville jo være synd hvis forbrydere skulle lide nød smiley

• #20   13. maj 2011 Hvor er det sjovt at der er så meget forskel på hvad man i forskellige kulture betragter som en rimelig dom... men syntes nu det er lidt vildt...

• #21   13. maj 2011 Må nok også indrømme at jeg er splittet her.
    Men inderst inde sys jeg sgu det er iorden. Han har påført den ellers ganske flotte kvinde så store smerter da det er sket, samtidig er hun blevet blind og hendes ansigt er nærmest ikke eksisterende. Han har ødelagt hele hendes liv. Det han skal udsættes for er nærmest vand ved siden af. For det første har han selv gjort det mod et andet menneske og endda i endnu større grad end det han skal udsættes for, desuden er han bedøvet mens det sker.
    Jeg må indrømme at jeg på nogle punkter ville ønske at man kunne straffe folk herhjemme på samme måde. Voldtægtsmanden skulle selv voldtages. Manden som banker sin kone eller børn skulle selv have bank osv.

• #22   13. maj 2011 må indrømme et eller andet sted syntes jeg de danske love er for milde... livstid er 16 år men med god opførsel kommer du ud efter 8.

De lever et luksus i danske fængsler og det er derfor at der stadig er meget kriminalitet i DK. Jeg kan godt lide de amerikanske regler med at livstid er livstid og thats it.

Og hvis han ikke skulle have dryppet sine øjne i syre så syntes jeg ihvertfald at livet skulle tages fra ham ved at han skulle være spærret inde bag 4 vægge ligesom i USA.

• #23   13. maj 2011 ja det danske system er fuldstændig latterligt. Går også ind for hårde straffe i DK. Nogle kriminelle laver jo netop kriminalitet fordi de gerne VIL sidde inde og ikke har noget liv når de kommer ud. Fuldstændig til grin!

Kommentér på:
øje for øje.....

Annonce