{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

En tur under kniven?? igen.. {{forumTopicSubject}}

Ja.. For 6 uger siden blev jeg opereret. Jeg har næsespalte, og derfor er mine næse lidt kæmpe stor smiley
Nå, men som så mange andre gange, skulle jeg selvfølgelig opereres. De skulle lave min næse lidt mere spids, og mine næsebor skulle være lidt mindre.. Fair nok, og jeg var lykkelig da de var færdige.. Endnu en operation overstået..

Meeeeen - på fredag er der gået 6 uger. 6 uger hvor jeg ikke måtte lave noget overhovedet! Jeg måtte ikke se mine heste, ingenting.. Kun ligge i min seng 24/7.
Jeg må jo snart begynde igen, selvfølgelig har jeg da været lidt igang, men jeg har passet MEGET på!

På tirsdag skal jeg så til tjek på hospitalet - og jeg er praktisk talt skuffet over resultatet. Det ene næsebor er større end det andet, og det er tydligt at se! Jeg er TOTALT følsesløs i enden af min næse. Det klør på min næse konstant, og når jeg så klør igen, er det som om det sidder længere inde - og det kan det jo ikke gøre, medmindre de har skåret noget forkert over! De brugte 3½ time på en operation, de havde sat 2 timer af til, også kan de ikke engang gøre det bedre -.-' Fair nok at det er svært, men de skal ikke tro at de kan komme udenom det, for jeg kan IKKE leve med det resten af mit liv..

Men spørgsmålet er jo så bare om jeg vil have det lavet om igen?? Jeg har stor skræk for hospitaler - kan ikke sidde i et venteværelse uden jeg er ved at besvime. Hader hospitaler.. Jeg er bange for nåle - de stak droppet forkert i 3 gange i den ene hånd og tilsidst fik de den så i den anden..

Hvad ville I gøre?

Undskyld stavefejl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tur under kniven?? igen..
Kommentér på:
En tur under kniven?? igen..

Annonce