{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Dårlig indflydelse? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på, kan heste have dårlig indflydelse på hinanden.

Vi havde en Haflinger opstaldet hos os (Bob). Han gik sammen med vores lille shetter til at starte med. Og i alt den tid de gik sammen, var der så meget ballade. Bob sprang igennem hegnet, Baltazar løb efter ham hver gang, Bob var svær at fange på folde og "vupti" fra den ene dag til den anden, havde jeg svært ved at fange Baltazar. De legede på en meget aggressiv måde, de gik og jagtede hinanden konstant. Baltazar blev små aggressiv over for min anden vallak, og udviste en del af Bobs adfærd.

Bob blev så aflivet for ca. en uge siden. Og lige siden har jeg ikke haft nogle problemer med Baltazar, han er rar og godmodig igen, og jeg kan hente ham fra folden uden problemer.... Tror i at Bob havde en dårlig indflydelse på Baltazar? Eller er det ikke muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig indflydelse?
  • #1   12. jun 2011 Heste lærer jo af hinanden helt ligesom vi gør smiley
    - Det er også derfor 'man' taler lidt om at deres dårlige vaner "smitter". Fx at tigge osv

• #2   12. jun 2011 Ja, det er da helt sikker det, der er sket.
    Det er jo netop derfor, at man mange steder sætter hestene sammen med nogle de minder om. På den måde skåner man de svage, og måske rolige heste for de vildere og mere dominerende heste.
    Min begyndte på et tidspunkt at skrabe i jorden, hvilket han aldrig havde gjort før! Men det var jo så fordi der lige var kommet en ny hest i stalden, der gjorde det rigtig meget.

• #3   12. jun 2011 Det tror jeg. Min har også haft ret dårlig indflydelse på en af de nyere heste derude smiley

• #4   12. jun 2011 Det tænkte jeg nok smiley Det er egentlig underligt, hvor hurtigt de kan ændre sig pga. andre heste. Det er self. synd at Bob blev aflivet, men jeg er rigtig glad for at have min gamle shetter tilbage :b

• #5   12. jun 2011 Kan jeg godt forstå! Jeg forbandede også, da vi fik ny hest for et år siden.. denne ville slet ikke snakke med mennesker på marken og stak af, hver gang vi kom. Jeg har altid haft problemer med at Tiffani nogle gange drillede lidt, men pludselig var det bare hver gang. Jeg vidste aldrig om jeg kunne komme ud og ride, for jeg vidste ikke, om jeg kunne fange hende -.-
    Det er de heldigvis stoppet med nu.. Sådan da.

Kommentér på:
Dårlig indflydelse?

Annonce