{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Løs hest - heldigvis kommet tilbage igen! {{forumTopicSubject}}

Puhaa - for lidt under 2 timer siden kom min lillesøster ind og råbte at der løb en hest ude på gaden (bor i udkanten af byen) med en sadel hængene under maven!
Hurtigt løb min far ned efter den, og fik snakket med dem der var der nede - de kendte ikke til heste så vi tog den med hjem da vi har stald.
Så ringede vi op til rideskolen hvor der så var en rytter som der var faldet af i skoven og så havde den ellers krydset golfbanen (knap så godt!) og den havde fået et par skrammer som den skulle have dyrlæge til når den kom op på rideskolen igen.
Så nu er den lige blevet hentet af ejeren og det hele - men puuha ! Er helt lykkelig over at min lillesøster så den så der skete heldigvis ikke noget! (:
Har i ellers lavet nogen vilde ting idag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs hest - heldigvis kommet tilbage igen!
  • #1   23. jun 2011 ja, godt i kunne hjælpe den smiley

Jeg har ikke lavet det vilde i dag. Har ryddet op og gjort rent på mit værelse. Så overvejde jeg at tage ud at ride, men da en af mine venner ville komme senere (og ingen af os vidste hvornår), ville det være lidt "risikabelt". Men han kommer så først om en halv time eller sådan noget, så kunne sagtens være nået ud at ride :L

• #2   23. jun 2011 Haha, du er ikke den eneste der har prøvet det i dag! Jeg var lige kommet hjem til hende, jeg skal være føltrækker for, her til Herning Landsskue i næste uge, da vi skulle træne hendes føl. Da jeg så kommer er ejeren ikke selv kommet hjem, så jeg går bare i gang. Og pludselig ser jeg bare en hest på marken? smiley Så fik jeg også hurtigt fanget den..

• #3   23. jun 2011 Hhaha smiley
    Men er du gal man hvor jeg blev bange! smiley

Kommentér på:
Løs hest - heldigvis kommet tilbage igen!

Annonce