{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

strække knæet = av ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
jeg har haft problemer med mine knæ i maaaaange år, og har fået konstateret forskellige knæskader, efter at have dyret håndbold på højt plan i 10 år.
det er ellers begyndt at gå godt med mine knæ, og jeg mærker dem næsten ikke mere. MEN idag er det begyndt at gøre ondt på en ny måde. det gør helt vildt ondt bag på knæet når jeg strækker det, så kan hverken gå eller ligge ned med strakt ben :S
hvad kan det være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strække knæet = av ?
  • #1   1. jul 2011 lyder underligt... men jeg har selv to knæ som er overbelastet, men efter jeg har købt MBT sko, har jeg næsten aldrig problemer med mine knæ mere ved almindelig belastning smiley Bare et forslag som muligvis kan hjælpe dig...

• #2   1. jul 2011 hvad er det for nogle sko?

• #3   2. jul 2011 Jeg har samme problem. Er opereret i begge knæ, ska snart for 3. gang. Det kan skyldes dine knæ sidder skævt og for stramt. For det undersøgt.

• #4   2. jul 2011 arh er det det? jeg har været hos forskellige læger og kirurger, som siger at mit lårben og knæskal går skævt op at hinanden :S
    er det også det du har?

men det er faktisk blevet bedre idag smiley

• #5   2. jul 2011 Hvis du ikke allerede har fået en MR-scanning, så få deg en. Efter en håndboldskade sagde lægen i første omgang at jeg bare havde forstuvet noget inde i knæet, men da det ikke blev bedre, kom jeg til en ortopædkirug, fik en MR-scanning og havde så revet korsbåndet fuldstændig over, hvilket har resulteret i en operation og er nu i gang med genoptræning. Ville til og med også anbefale nogle andre sko, der giver den korrekte støtte. smiley

• #6   3. jul 2011 jeg fik lavet en MR scanning for ca et år siden, og den viste bare nogle forskellige skader, man ikke rigtig kunne gøre noget ved andet end genoptræning (som jeg så har været igennem + at jeg har gået fast til akupunktur, hvilket har hjulet rigtig meget)
    hvilke sko vil du anbefale?

• #7   3. jul 2011 Ja min knæ sidder skævt, bliver rettet op og så kan jeg gå nogle år og så same tur igen. Men der er masser af øvelser du kan lave, for at holde dem på plads, hvis det er det. Og den bedste sport for den slags skavank i knæet, er faktisk ridning smiley

• #8   3. jul 2011 okay, men jeg tror ikke det er det samme vi har, for mine knæ sidder ikke skævt, det er "bare" lårben og knæskal der slider op af hinanden..
    men fedt at det er godt at ride smiley

• #9   5. jul 2011 Årh det var altid noget. Men få det endelig tjekket fuldt igennem smiley
    Men ja mega fedt. Og det sjove var, at min læge var total imod ridning, for han har taget imod flere som er døde ved rideulykke. Men han blev nød til at indrømme, selv om han prøvede at snakke mig fra ridningen, at det var det bedste for mine knæ :b haha

Kommentér på:
strække knæet = av ?

Annonce