{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

At være staldpige {{forumTopicSubject}}

Til alle jer piger derude som gerne vil arbejde som staldpiger i sommerferien eller på fuldtid, her kommer en lille advarsel: Pas på jer selv!
I min tråd omtaler jeg islændersteder men jeg tror også at emnet er relevant for pony- og storhestefolket.

Jeg selv er lige kommet hjem efter fem dages marreridt på et stort hestested.
Arbejde fra kl 8 om morgnen til 21-22 om aftnen uden anden pause end det kvarter det tager at spise lidt frokost. Overdrevet fysisk hårdt arbejde og oveni det, skæld ud! Hele tiden skæld ud fordi ingen gkorde sig den ulejlighed at sætte mig ind i stedets regler.
Allerede den første dag blev jeg truet med hjemsendelse, og da jeg så endelig fik nok og fortalte at jeg havde pakket mine ting og var på vej hjem, så flegnede chefen fuldstændig ud på mig og skældte mig ud og pressede mig så meget at jeg begyndte at tude! (Jeg er 19, der skal altså meget til før jeg kommer så langt ud!) Jeg fortæller hende så at jeg synes hun er ubehagelig hvorefter hun tvinger mig til at sige undskyld, ved at sige at hvis ikke jeg gør det skal jeg forlade grunden og så kan jeg ellers stå på vejen og vente de næste 4 timer til jeg bliver hentet!

Jeg er stadig meget rystet over den ubehagelige oplevelse. Og det er altså ikke bare fordi jeg var en dårlig staldpige. Jeg arbejde hele sidste sommer hos Jesper Finderup, så jeg ved godt hvad det handler om.

En af mine veninder har pt en pige boende som skulle have arbejdet fuldtid på et meget kendt hestested, men hun blev fyret fordi hun nægtede at give chefen et blowjob!

Piger, det sker alle vejne og de slipper af sted med det! både på små og store hestesteder, der er mange der gerne vil udnytte vores arbejdskraft og det er der er værre, så pas på jer selv derude og find jer ikke i noget!

Det skal så også lige siges at der også findes gode reelle steder som fx hos Jesper Finderup som jeg var ved sidste sommer og som jeg også skal ud til igen om et par dage.

Bemærk, der ikke nævnes navne, forum er til debat ikke udhængning! Husk også dette når i kommentere på min tråd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At være staldpige
  • #1   7. jul 2011 Hold da op- din stakkel! Ö
    Fuldstændigt skandaløst. Det er da også helt ude i hampen, det din veninde blev udsat for. oO

Men ja- de findes alle steder, jeg havde en chef mangen til et sted jeg arbejde i butik- altså en chef mangen til din venindes.

Så nej- vi skal ikke finde os i en skid!

Super godt indlæg at få op.
    Håber du får en bedre sommer det næste stykke tid sødte. smiley
    Trøstekram herfra

• #2   7. jul 2011 Sådan noget burde bare ikke finde sted! Men har desværre hørt flere historier efterhånden smiley og man skal absolut ikke finde sig i alt! Håber at du og din veninde er okey

• #3   7. jul 2011 Sikke en forfærdelig oplevelse du har fået dig der!
    Jeg har selv været et sted, som var betydelig meget bedre end det der! Selvom det var hårdt arbejde, havde jeg alligevel en god oplevelse! smiley

• #5   7. jul 2011
    Der burde kunne sættes ind over for folk i stalde som arbejdsgiver som i alle andre brancher, så folk kunne blive straffet.

Men når folk ikke har kontrakter, mangler beviser på dårlige boforhold, lange arbejdsdage osv. - så er det svært.
    Så kontrakt -tjek og sørg for den bliver overholdt og få for guds skyld en god løn.

• #6   7. jul 2011 Forfærdeligt!

Er dog selv lige kommet hjem fra et hestested som "staldpige" hvor vi havde arbejde fra 8 til 5 med 5 pauser fra alt til 10 minutter til flere timers pause smiley lækkert sted hvor vi fik kvalitiets mad og red på stranden hverdag af egen vilje! og fik endda penge for at leve livet smiley

Kommentér på:
At være staldpige

Annonce