{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Fordomme og uskrevne regler {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er en hestepige, ja - men jeg hører for livet gerne hardstylemusik, og har planer om at tage til Qlimax-koncert når jeg er gammel nok og har pengene til det.

Min bedste ven og jeg gik ned gennem byen for nogle dage siden, med de trøjer på som fremstilles af Hardstylersunited.dk.

Det er utroligt hvad man får tilsendt af blikke, når man går sådan gennem byen. Da jeg ville op på et skatespot og hilse på en af mine venner der skater, nåede jeg ikke langt inden en kæmpestor fyr stillede sig i vejen og spurgte hvad i alverden jeg skulle der, og sagde at folk som jeg ikke fik lov til at betræde "deres område". Jeg skulle se at skride af helvede til, og holde mig laaangt væk.

Jeg var lidt i chok over denne fyrs opførsel, da jeg havde været på spottet før, dog uden den trøje på.

Er det virkelig så slemt, at jeg godt kan lide at gå i det tøj som repræsenterer min musiksmag?

Er jeg et dårligt eller farligt menneske, derfor?
Eller er det måske fordi folk sætter folk i bås, og mener at alle dem der hører den slags musik er ulidelige at være sammen med eller at vi smadrer alt og alle?

Jeg blev skuffet, hvad synes i?

Link til min trøje her (i rød):
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordomme og uskrevne regler
  • #2   14. jul 2011 Sigyn - Du lyder som et meget venligt menneske, synes jeg (:

Jeg er lige gået ud af niende, skal på gymnasial uddannelse til august, har en kæreste, navlepiercing og egentlligt - udover trøjen - og ganske almindelig at se på.

• #3   14. jul 2011 Det er nogle vildt fede trøjer:-) jeg (25år og mor) Kunne da godt finde på at gå med dem...

Den gut der burde tage at blive hjemme hvis han ikke kan opføre sig pænt! og endda overfor en pige!

• #4   14. jul 2011 der har jo været meget med stoffer osv i det miljø - måske er det dét de tager afstand til? smiley

• #5   14. jul 2011 CTS - Jeg er godt klar over at skatere og hardstylere af og til har haft slemme "krige", fordi dubstepmusik er helt modsat af hardstyle. Men min kæreste er også skater, så mon ikke vi må kunne enes?

Det er okay at have en mening, men at afskære en fremmed pige fra et skatespot pga. en trøje, syens jeg er lidt vildt alligevel.

Generalisering fører ingen steder hen.

• #6   14. jul 2011 Ja, det er da mærkeligt. smiley
    Men sådan er der jo bare nogle ting i verdenen der er, desværre.

• #7   14. jul 2011 Hmm, den trøje gør mig nu ikke så meget! smiley
    Men det var en mærlige opførsel han kom med! Men sådan er nogen mennesker, og jeg indrømmer gerne at hvis der kommer en bestemt type for tæt på mig eller noget lignende, så løber jeg eller kigger sært på dem (jeg vil dog ikke skrive hvilke type, eller hvem det kunne være) :D..

Men nogen tager bare afstand fra sådan noget, og måske passede du bare ikke ind der den dag med den trøje på (sådan tænkte fyren måske)

• #8   14. jul 2011 Men jeg kan dog sige at jeg har nogen venner som er den type jeg enten plejer at løbe fra eller kigge på, så jeg kan godt være venner med dem :o)

• #10   14. jul 2011 jeg kender det alt for godt.. jeg har i 3-4 år haft hanekam i alle farver, nu er det langt og sort og overvejer dreads, kun sort tøj og make-up, 6 øreringe og en industrial piercing.. jeg høre mest metal og punk men en god gang dance er jeg da heller ikke ked af at høre på.. jeg er blevet kaldt de mest mærkelige ting både af unge og ældre som ikke kendte mig, men hva de må de jo om..

hvad de jo bare ikke ved er at jeg inden bagved tøjet og andet er uddannet landmand med speciale i kvæg og nu er igang med at tage en lederuddannelse sammen med min uddannelses overbygning.. om 1 år er jeg landbrugsøkonom og har en merkonom i ledelse.. altså et ganske almindeligt kedeligt arbejde som dem.. bor i en lejlighed i risskov med kæresten og bruger min tid på familien og hestene.. ikke dyrkelse af satan som mange tror ;D

• #12   14. jul 2011 What the..?
    Forstår slet ikke hans reaktion :s

Kommentér på:
Fordomme og uskrevne regler

Annonce