{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Landbrugsskole - pakkeliste - andet? {{forumTopicSubject}}

Hey hg!

På søndag tager jeg på landbrugsskole. Wtf lige pludselig gik tiden bare stærkt og der er nu mindre end en uge til! Jeg er lidt spændt. Både på en god og dårlig måde :L

Nå, men hvad er en god idé at have med? De ting jeg har tænkt mig at tage med er, selvfølgelig:

Lagen
Sengetøj (nogle der ved om der er pude og dyne på Høng Landbrugsskole?:D)
Nattøj/slap-af-tøj (y)
Arbejdstøj
Almindeligt tøj
Makeup
P-piller
Håndklæder
Div hårting
Shampoo, balsam, sæbe
Mobiloplader

Og så er jeg ligesom gået i stå... Så hvad siger I?! Kom med alverdens ting og sager smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Landbrugsskole - pakkeliste - andet?
  • #1   1. aug 2011 Tandbørste
    Computer
    Mobil - xD
    skrivegrej
    Blok, den kan man altid bruge
    USB stik
    Sko, Jeg ved ikke lige hvilke der er behov for. Skal du også ud til dyr er træsko og/eller støvler også godt.

• #2   1. aug 2011 Gud ja! Godt, tak smiley

Ang. sko har jeg en halv bunke, bla har jeg et par arbejdssko som jeg selvfølgelig tager med. Gummistøvler er også en god idé, men nok først senere hen når vejret bliver værre. smiley

• #3   1. aug 2011 Jeg er så fan af støvler. I fredags gik jeg 5km ved havet i dem, og jeg har brugt støvler da jeg passede stude en uge i sommerferien. Sidder de ordentligt kan man altid bruge dem. Og så er de nemmere at vaske lort af smiley

• #4   1. aug 2011 Ja det har du så evig ret i smiley Jeg elsker bare at gå i ankelsokker, og det kan jeg ikke min støvler, fordi jeg svubber en smule i dem. Måske skulle jeg putte en ekstra sål i (y) smiley

• #5   1. aug 2011 Anlæg (: Det brugte vi meget.. smiley Og måske tv, samt dvd smiley
    Det havde nogle af os ihvertfald med, og begge dele blev flittigt brugt smiley

• #6   1. aug 2011 en lille tur taske, hvis i skal på en udflugt, det gjorde vores skole ihvert fald meget i...
    Regntøj
    Badetøj
    Pas - hvis i skal på tur

ikke andet jeg lige kan komme i tanke om... Da jeg var på skole havde vi ikke TV eller radio på værelserne, de fleste havde deres computere og så var det det...

• #7   1. aug 2011 Jeg vil anbefale dig at tage gummistøvler med allerede nu smiley For skal i på staldbesøg, er det dejligt at kunne vaske fodtøjet bagefter.

Jeg tror du skal tage din egen dyne og pude med, og en evt. topmadras smiley

• #8   1. aug 2011 nu hved jeg ikke hvad modul du skal på men en cykkel ville være en god ide da gården til skolen liger et lille stykke væk og så gummistøvler der er ikke dyner og hovedpuder dette er noget man selv skal have med og så en computer er en god ting smiley

har selv gået der og det er en fantastiks skole skal du have hest med ??

• #9   1. aug 2011 Jeps det ved jeg. Vi skal jo også på introtur lige når vi starter næsten - så jeg skal starte på grundforløbbet smiley

Min bror har også gået der og har været glad for den smiley Niks, hende lader jeg blive hjemme smiley

Kommentér på:
Landbrugsskole - pakkeliste - andet?

Annonce