{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Loppe/genbrugs fund {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg desværre en af dem der ikke har så meget at gøre godt med. Så jeg går gerne i genbrugs forretninger (og dem har vi en del af i Ringe)

Men her i sidste uge fandt jeg 2 lamper fra Herstal + en noget tøj og dvd'er til 100.- smiley

Men den ene Herstal lampe er den der bord lampe med 3 forskellig højde søjler i hvid. Og denne har jeg ønsket mig i årvis. den anden er 2 halgen lofts lamper.

de var ret beskidte men til den pris tænkte jeg at det ikke ville gøre meget hvis de ikke blev rene.

Men loftslamper blev rigtig flotte næsten som ny. Og bordlampen blev også rigtig flot næsten helt hvid og mærker der var forsvandt også.

Så jeg må sige jeg har gjort mig et fund med dette. Og noget jeg nyder at gøre. Har også fundet mig en vinterjakke til vinteren, med rævepels og den er bare så fed. kostede mig 50.- smiley

Men hvad har i gjort af loppefund?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppe/genbrugs fund
  • #1   8. aug 2011 jeg har også fundet mig en DEL i genbrugsbutikker... for nyligt har jeg købt nogle rulleskøjter med udstyr til kun 80 kr, som jeg skal til og lære og bruge

• #2   8. aug 2011 Elsker genbrugsbutikker. smiley
    - Køber mest tøj, men har engang fået en sæk tøj med hjem for 150. smiley

• #3   8. aug 2011 Vi har 4 genbrugs butikker her i Ringe, 2 af dem sælger også møbler.

Men jeg elsker at se hvad jeg kan finde. Min mor fandt også et par næsten nye nike løbe sko i pink og hvid hehe smiley Men hold da op jeg har også fundet en masse tøj. Specielt når min vægt hopper og danser som bare pokker.

Indrømmer da også gerne at jeg sagtens kan finde noget som har en højer værdi så køber jeg det gerne og vider sælger.

Men desværre bliver der ikke indleveret meget rideudstyr i Ringe -.-

• #4   8. aug 2011 Mange steder er der også bare skod ting. 2 af foretningerne her i Ringe er også lidt wahhh. Men genbrugs stationen er min ynglings da jeg ofte finder noget til billige penge.

• #5   8. aug 2011
    2 reklame skilte/spejle - aner ikke hvad de hedder, men de er super fede også slf. billige mener vi gav 100kr for dem samlet.
    Hvis nogle ved om de har et andet navn, eller hvor man evt. kan få det kunne det være fedt smiley

Og bord + 2 stole til 150kr vel - det fejler intet.

Ææææælsker genbrugsbutikker! smiley

• #6   8. aug 2011 går også tit i genbrug men ikke altid jeg finder noget.. sidst fandt jeg et par lange zebra stribet gummi støvler (til stald brug) til 50 kr dem er jeg rigtig glade for..

har også fundet et par næsten nye ride bukser til 30 kr smiley

så har man tålmodighed så dukker der goder op engang imellem smiley

• #7   8. aug 2011 hmm fandt da også mine treton gummistøvler til 10.- de er godt nok str 34 men de passer min læg. så dem er jeg glade for.

fandt også de stole jeg gerne ville have som fra ny koster omkring 600.- pr styk til 75.- stykket. hmm...

ov ja senseo kaffebrygger til 20.- Den fejler intet.

• #8   8. aug 2011 Fandt engang et hovedtøj med MEGA mange diamanter på til 50 kr:-D
    Ville lige smutte hjem og hente nogle penge, og da jeg kom tilbage var den vær smiley SUR RØV!

• #9   8. aug 2011 Jeg ber dem altid om at ligge mine ting til side så jeg kan hente penge smiley Men jeg kender også dem der er de 2 butikker jeg handler i.

Men det ene sted er der en dame der kommer når de åbner og bare hiver ned. hun ser bare på mærket og tager det da en sæk der koster 150.-. Så man skal være hurtig når hun er der.

• #10   9. aug 2011 Sidst fant jeg en hjørne sofa rigti lækker til kun 200 kr
    men handler os tit tøj og har da os fundet meget lækkert mærke tøj både G-Star og D&G og bluser koster 10-30 kr og bukser 20 kr

Kommentér på:
Loppe/genbrugs fund

Annonce