{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.038 visninger | Oprettet:

Kat, beskidte ører, renses? {{forumTopicSubject}}

Ja ved godt det ikke er et heste emne, men så alligevel, for tænker om det er det samme med heste som med katte.


Sidder her med min lille langhårede huskat, og kan se hun er ret beskidt i ørene.

Må man godt rense dem, altså vaske ørene og gøre dem rene emd en vatpind?

Det er ikke i selve øregangen, men i det yderste af ørene.

Hesten har jeg før vasket ørene på, men det er også noget nemmere med dem, hvis der sidder lidt snask rundt i kanten elelr noget, så lige at tage det med en klud.

Må man godt vaske en kats ører, indeni?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat, beskidte ører, renses?
  • #1   17. aug 2011 Okay, det sidder ligesom i den fold der er i øreflappen, eller hvad man skal kalde det.

    Altså den fold der er, fordi katte akn lægge deres ører ned, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det smiley


    men katten er hvis, så det ser ret tåbeligt ud, men når hun får lov til at gå ude kan det jo ikke undgås hun bliver beskidt smiley


    Tak for den gode respons :D!


  • #2   17. aug 2011 Hvor gammel er katten smiley ?
    Og hvad farve er snasket? og er der virkelig meget af det smiley ?


  • #3   17. aug 2011 Du skal tænke på om det er øre-mider katten har.
    Klør den sig i dem kan det være mider.


  • #4   17. aug 2011 hvis møget den har ligner kaffegrums er det øremider den har , så bruges loppe middel til at dræbe miderne i øret , men ellers en vatrondel med lidt baby olie på . så kan du gnubbe det forsigtigt af .

  • #5   17. aug 2011 Det er ikke øremider smiley

    Det er sådan noget mørkegult/brunt beskidt snask noget smiley

    og katten er fra sidste forår smiley


  • #6   17. aug 2011 så skulle det virke med lidt olie på noget vat , man kan også købe noget ørerens og dryppe ørene med . det er fordi katten ikke er gammel nok til at give sig tid til at ordne sig selv endnu , det kommer når det bliver ældre . alle mine ungkatte har gennem tiden fået hjælp til at soigener sig ind imellem , men pas på klør og tænder , hvis lillemis skulle blive uilfreds . held og lykke

Kommentér på:
Kat, beskidte ører, renses?

Annonce