WEE.. fuld galop... {{forumTopicSubject}}
hej.. idag da jeg kom ned til marquist, var han mega dum og skubbede hele tiden til mig og lavede alle mulige mækrelig ting.. Han opførte sig rigtig hingstet..
det kan han godt en gang imellem..
jeg tog dog ud at ride med en veninde.. vi ville have været i ridehallen, men det var alt for varmt.. så vi besluttede at vi ville ride stubmarker..
Det var virkeligt skønt og brøne i fuld galop over markerne og da han er gammel jagt hest står han rigtig godt på benene og har ingen problemr med at breje i fuld galop.. Det var bare en fed oplevelse.. hesten var rigtig friske.. Marquist har bare gået og hygget sig på marken i to dage.. så han var helt oppe at kører efter første tur over markerne..
Men det der startede med en dum dag, belv til en rigtig god dag med FART på..
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.408
menf edt:D
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Har aldrig prøvet at galopere/jorde ud over en stubmark .. men kunne vildt godt tænke mig det ..
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
FrkOlsen *Tema GPA* Hehe.. det skulle du tage at prøve min in.. det er virkelig skønt og godt for hesten at kommer helt ud og strække sig..
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
FrkOlsen *Tema GPA*
Så er du gået glip af noget =D det er bare ikke sjovt hvis hesten begynder at løbe løbsk...
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
Nej man skal selvfølgelig være sikker at man kan drive på hesten og bare følge med.. for så derefter at kunne stoppe igen..
WEE.. fuld galop...