{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Jeg bliver stalket! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver stalket..
Ikke ved personligt fremmøde, men 'x' bliver VED med konstant at skrive, ringe til mig, og lægge mærkelige telefonbeskeder hvor hun sviner mig til, og siger en masse underligt.

I får lige hele historien:

Jeg har kendt x i ca et år nu.. Vi har RIGTIG tit været oppe og toppes, fordi at hun rigtig rigtig tit er blevet ALT for meget..
Denne gang er det så endt i at hun har gået og spredt en masse rygter om mig - at jeg mishandler mine dyr, de aldrig får mad, osv osv, og har hørt det fra nogle personer jeg stoler rigtig rigtig meget på, som så har fortalt det til mig - fordi at vi netop er så tætte, at vi fortæller hinanden stort set alt.
Bare igår har hun ringet til mig 34 gange på én dag, og har sendt ligeså mange sms'er vil jeg tro.. Det har stået på i 3 dage nu, og jeg er ved at blive vanvittig!!
Jeg har blokeret hende på facebook, men jeg er ikke meget for at skifte mit nummer, da jeg altid har haft det..

Håber i forstår mit meget forvirrende indlæg, tænker at der muligvis er nogle herinde som har været udsat for det samme, og som vil hjælpe mig?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver stalket!
  • #1   25. aug 2011 Hvor gammel er hun?

det lyder godt nok møgirriterende, på mange mobiler kan man gå ind og blokere et nummer? prøv og se om du kan det.

- men ellers så prøv om du kan ignorere det, hun bliver hurtig træt af det hvis du er den voksne og bare lader som ingenting(:

• #2   25. aug 2011 Hun er 13, men lever ikke helt op til alderen må jeg sige..

Vil prøve og se om jeg kan det smiley

Ved godt at jeg måske ''kun er 12 år'', men må så sige at jeg er ældrere i hoved end hende smiley
    Mine forældre har allerede prøvet at tage telefonen, hun flippede bare ud.. det kom der intet godt ud af, desværre..

• #3   25. aug 2011 Ikke for at lyde problematisk overhovedet, men problemet er bare at hendes forældre ikke er ''optimale'' hvis man kan sige det sådan..

• #4   25. aug 2011 Hehe okey smiley Tak

• #5   25. aug 2011 Sikke en møgso. Hvis det er, så tror jeg godt at man kan få ens mobil selvskab til at blokere nummeret så hun ikke kan kontakte dig. Men for satan hvor er hun dog barnlig!!

• #6   25. aug 2011 Arh, tag den nu med ro. Prøv nu som de andre siger at kontakte hende og hendes forældre ved at møde op hos dem. Og hvis ikk de kan få hende til at stoppe må du jo så tage den videre derfra. Men hvis ikk i prøver at gå til hendes forældre, så sker der nok slet ikk noget.

• #7   25. aug 2011 Ring til dit telefon selskab og bed dem om at spærre hendes nummer - end of that smiley

• #8   25. aug 2011 Vidste ikke at man kunne gøre det, får min selvskabet til at blokere det så smiley Tak smiley

• #10   25. aug 2011 Altså jeg har 3, men vil lige ringe ind og høre smiley

• #11   25. aug 2011 Går i på samme skole? I så fald kunne dine forældre tage det op med skolen. Det hører jo ingen steder hjemme at 13 årige piger skal gå rundt og chikanere hinanden.

• #12   25. aug 2011 I stedet for at ignorere problemet (at lade være med at tage telefonen/spærre nummeret og blokere på facebook), så synes jeg tværtimod at dine forældre (når I begge er så relativt unge, så er det forældrenes ansvar!) burde tage tyren ved hornene og så møde op på deres hjemmeadresse og få en snak med både hendes forældre og pigen selv - har du mod på det, så tager du selvfølgelig selv med smiley

Jeg synes desuden, at det er SEJT, at du opfører dig som den voksne og tager det stille og roligt. Det er jo ganske ubehageligt at blive mobbet på den måde, så det er flot, at du ikke lader dig gå mere på af det, end at det er dybt irriterende smiley
    Men får det ikke konsekvenser for hende NU i en ung alder, så bliver det kun være - måske overfor andre svagere ofre end dig, der bliver rigtig ked af det? - så jeg synes helt klart, at dig og dine forældre skal konfrontere hende med det smiley

Går I evt. på samme skole? Så kan du også med stor fordel sammen med dine forældre inddrage skolen i det smiley

• #13   25. aug 2011 Vi går ikke på samme skole nej.. smiley

Chardotte: Vi har snakket om at snakke med hendes forældre, men som jeg har skrevet før, er de desværre ikke helt ''optimale'', eller hvordan jeg nu skal sige det.. smiley
    Hun prøver at hyle mig ud af den, det er udelukkende derfor hun gør det.. Jeg forstår hende egentlig ikke..

• #14   25. aug 2011 Der er nok en grund til at pigebarnet opfører sig så tåbeligt som hun gør. Ved godt det kan være svært at tro, men der findes jo også voksne mennesker, der opfører sig somom de var små børn, og tror, at det er alle andre der er problemet. Æblet falder jo ikke langt, så måske er forældrene ligeså svære at snakke med som pigen selv smiley

Synes også bare du skal få nummeret spærret. Hvis ikke hun stopper det, kan du jo også sagtens gå til politiet, men det må du jo selv finde ud af, om du har det godt med at gøre. Jeg ville personligt godt kunne finde på det med sådan en person. Det værste er virkelig folk, hvis hjerne er så underudviklet, at de ikke kan sætte ting i perspektiv; folk der ikke kan se ud over deres egen navle. Og ligemeget hvor tit man prøver, hvor rolig og velformuleret og moden man er, så hjælper det bare ikke at prøve at forklare dem noget, for de forstår... ingenting! Man føler sig så magtesløs x)

• #15   25. aug 2011 Malene, lige præcis! smiley

Kommentér på:
Jeg bliver stalket!

Annonce