Jeg bliver stalket! {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver stalket..
Ikke ved personligt fremmøde, men 'x' bliver VED med konstant at skrive, ringe til mig, og lægge mærkelige telefonbeskeder hvor hun sviner mig til, og siger en masse underligt.
I får lige hele historien:
Jeg har kendt x i ca et år nu.. Vi har RIGTIG tit været oppe og toppes, fordi at hun rigtig rigtig tit er blevet ALT for meget..
Denne gang er det så endt i at hun har gået og spredt en masse rygter om mig - at jeg mishandler mine dyr, de aldrig får mad, osv osv, og har hørt det fra nogle personer jeg stoler rigtig rigtig meget på, som så har fortalt det til mig - fordi at vi netop er så tætte, at vi fortæller hinanden stort set alt.
Bare igår har hun ringet til mig 34 gange på én dag, og har sendt ligeså mange sms'er vil jeg tro.. Det har stået på i 3 dage nu, og jeg er ved at blive vanvittig!!
Jeg har blokeret hende på facebook, men jeg er ikke meget for at skifte mit nummer, da jeg altid har haft det..
Håber i forstår mit meget forvirrende indlæg, tænker at der muligvis er nogle herinde som har været udsat for det samme, og som vil hjælpe mig?
På forhånd tak!
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
det lyder godt nok møgirriterende, på mange mobiler kan man gå ind og blokere et nummer? prøv og se om du kan det.
- men ellers så prøv om du kan ignorere det, hun bliver hurtig træt af det hvis du er den voksne og bare lader som ingenting(:
jan 2010
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 45 Svar: 189
Vil prøve og se om jeg kan det
Ved godt at jeg måske ''kun er 12 år'', men må så sige at jeg er ældrere i hoved end hende
Mine forældre har allerede prøvet at tage telefonen, hun flippede bare ud.. det kom der intet godt ud af, desværre..
jan 2010
jan 2010
maj 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 330 Svar: 256
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 110 Heste: 6 Emner: 104 Svar: 1.311
dec 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 203 Svar: 650
jan 2010
jan 2010
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 49
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Jeg synes desuden, at det er SEJT, at du opfører dig som den voksne og tager det stille og roligt. Det er jo ganske ubehageligt at blive mobbet på den måde, så det er flot, at du ikke lader dig gå mere på af det, end at det er dybt irriterende
Men får det ikke konsekvenser for hende NU i en ung alder, så bliver det kun være - måske overfor andre svagere ofre end dig, der bliver rigtig ked af det? - så jeg synes helt klart, at dig og dine forældre skal konfrontere hende med det
Går I evt. på samme skole? Så kan du også med stor fordel sammen med dine forældre inddrage skolen i det
jan 2010
Chardotte: Vi har snakket om at snakke med hendes forældre, men som jeg har skrevet før, er de desværre ikke helt ''optimale'', eller hvordan jeg nu skal sige det..
Hun prøver at hyle mig ud af den, det er udelukkende derfor hun gør det.. Jeg forstår hende egentlig ikke..
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.100
Synes også bare du skal få nummeret spærret. Hvis ikke hun stopper det, kan du jo også sagtens gå til politiet, men det må du jo selv finde ud af, om du har det godt med at gøre. Jeg ville personligt godt kunne finde på det med sådan en person. Det værste er virkelig folk, hvis hjerne er så underudviklet, at de ikke kan sætte ting i perspektiv; folk der ikke kan se ud over deres egen navle. Og ligemeget hvor tit man prøver, hvor rolig og velformuleret og moden man er, så hjælper det bare ikke at prøve at forklare dem noget, for de forstår... ingenting! Man føler sig så magtesløs x)
jan 2010
Jeg bliver stalket!