203 visninger
|
Oprettet:
hvad har i lavet ?? {{forumTopicSubject}}
hej hg
hvad har i så lavet her i weekenden ??
fredag var jeg syg, og min søster var kommet. lørdag var jeg henne og hente vores hest som har været i tilridning (kig hende evt Athene) og idag har jeg været oppe og skridte lidt, og longeret sammen med min søster, og nu er jeg henne ved min veninde.
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
Lørdag var jeg så ude og få springundervisning på dyret, det gik super awesome!
idag har jeg bare stenet og skal til at læse mine lektier xD
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.684
Lørdag lavede jeg ikke så meget. Planen var at når min veninde der havde sovet der, var taget hjem, skulle jeg ud at ride. Desværre var min farfar faldet og havde slået sin hofte, så min far sad på sygehuset det meste af dagen. Om aftenen kom min veninde igen og så så vi ellers nogle film og hyggede os
I dag vågnede jeg kl 8. Lå i sengen mens min veninde gjorde sig færdig (hun skulle arbejde). Hun gik ned til bussen 9:15, og ca 9:30 lagde jeg mig til at sove igen.Vågnede ca 14:30 og tænkte: "doh!!" fordi det regner og jeg bliver nærmest nødt til at tage ud at ride. Vi skal til stævne på søndag, og det er ikke fordi jeg synes vi er vildt meget klar til det :-S
Jeg er ikke i tvivl om at det sikker nok skal gå, men jeg får bare så dårlig samvittighed når jeg ikke har været derude
Og hverken hesten eller jeg gider ride i regnvejr...
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Bander over at mine skole der ellers er god til at lægge næste uges skema ind, ikke har langt det ind for næste uge. Jeg ved nemlig at der sker noget alternativ i en lektion i morgen, men jeg ved ikke hvornår. Lidt upraktisk eftersom vi ikke er i vores egen bygning de første 4 lektioner om mandagen.
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.365
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 638
Lørdag kørte vi så med hans mor ud til Tika hvor hun arbejder, og var til HESTIVAL.. fik dog ikke købt andet end tøjler med karabinhager
Blev så kørt hjem fra Tika af min halvpartsejer, og så fik vi gæster om aftenen + kæresten sov hos mig.
I dag har jeg bare fladet ud.. :b
dec 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 37
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
Lørdag hjalp jeg med et par hingste til shetlænder plagskue og tog billeder.
I dag har jeg bare slappet af og lavet lidt lektier...
mar 2008
Følger: 131 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 7 Svar: 103
Lørdag: Var til stævne om morgenen og så var jeg til fødselsdag med alle ridepigerne om aftenen
Søndag : Sovet længe, redet min pony og set alle de seje ponyer blevet løssprunget + min egen, og så stenet facebook og nu skal jeg til at spise og så kommer Daniel <3<3
hvad har i lavet ??