{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

hvad har i lavet ?? {{forumTopicSubject}}

hej hg

hvad har i så lavet her i weekenden ??

fredag var jeg syg, og min søster var kommet. lørdag var jeg henne og hente vores hest som har været i tilridning (kig hende evt Athene) og idag har jeg været oppe og skridte lidt, og longeret sammen med min søster, og nu er jeg henne ved min veninde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad har i lavet ??
  • #1   18. sep 2011 Fredag lå jeg syg med feber og kvalme. Lørdag var jeg på arbejde fra morgen til aften og i dag har jeg lavet lektier og nu skal jeg ud til min hest.

• #3   18. sep 2011 Fredag cyklede jeg hjem fra sverige - det var lige 75 km (ca) - hele turen torsdag/fredag var på 150 km + 1 vandretur xD
    Lørdag var jeg så ude og få springundervisning på dyret, det gik super awesome! smiley fik også lige llavet en aftale om hvornår jeg skal ride en af opstaldernes hest smiley om aftenen var jeg nede på kulturværftet og se Carpark North - jeg var der som fotograf for koncert stedet smiley mega fedt!
    idag har jeg bare stenet og skal til at læse mine lektier xD

• #4   18. sep 2011 Fredag var jeg til noget hyggedruk hjemme ved en ven. Super hyggeligt!!
    Lørdag lavede jeg ikke så meget. Planen var at når min veninde der havde sovet der, var taget hjem, skulle jeg ud at ride. Desværre var min farfar faldet og havde slået sin hofte, så min far sad på sygehuset det meste af dagen. Om aftenen kom min veninde igen og så så vi ellers nogle film og hyggede os smiley
    I dag vågnede jeg kl 8. Lå i sengen mens min veninde gjorde sig færdig (hun skulle arbejde). Hun gik ned til bussen 9:15, og ca 9:30 lagde jeg mig til at sove igen.Vågnede ca 14:30 og tænkte: "doh!!" fordi det regner og jeg bliver nærmest nødt til at tage ud at ride. Vi skal til stævne på søndag, og det er ikke fordi jeg synes vi er vildt meget klar til det :-S
    Jeg er ikke i tvivl om at det sikker nok skal gå, men jeg får bare så dårlig samvittighed når jeg ikke har været derude smiley
    Og hverken hesten eller jeg gider ride i regnvejr...

• #5   18. sep 2011 Samlet et par møbler, og så ellers ikke det store.
    Bander over at mine skole der ellers er god til at lægge næste uges skema ind, ikke har langt det ind for næste uge. Jeg ved nemlig at der sker noget alternativ i en lektion i morgen, men jeg ved ikke hvornår. Lidt upraktisk eftersom vi ikke er i vores egen bygning de første 4 lektioner om mandagen.

• #6   18. sep 2011 Er i sommerhus med min mor, hendes veninde og hendes datter, og så mine 2 yngre søstre :-). Virkelig pigehygge! :-). Og så har jeg lige købt ny vinterjakke i dag. Såååå nice! Dejlig weekend, vi skal være her til i morgen :-).

• #7   18. sep 2011 Fredag kom jeg hjem fra lejrskole, og tog hjem til min kæreste, og sov der.
    Lørdag kørte vi så med hans mor ud til Tika hvor hun arbejder, og var til HESTIVAL.. fik dog ikke købt andet end tøjler med karabinhager smiley
    Blev så kørt hjem fra Tika af min halvpartsejer, og så fik vi gæster om aftenen + kæresten sov hos mig.
    I dag har jeg bare fladet ud.. :b

• #8   18. sep 2011 Fredag var jeg til fødselsdag ved min fantastiske veninde Kirstine, og om lørdagen sov jeg med hende:D

• #9   18. sep 2011 Fredag havde jeg sprogdag i skolen, og var derefter ude på rideskolen og hjælpe med at undervise nogle begynderhold. Da jeg kom hjem holdt vi fødselsdag for min lillesøsters klasse.

Lørdag hjalp jeg med et par hingste til shetlænder plagskue og tog billeder.
    I dag har jeg bare slappet af og lavet lidt lektier...

• #10   18. sep 2011 Fredag, var jeg først i skole og så til ryttermærke, og så kom en veninde og sov.

Lørdag: Var til stævne om morgenen og så var jeg til fødselsdag med alle ridepigerne om aftenen

Søndag : Sovet længe, redet min pony og set alle de seje ponyer blevet løssprunget + min egen, og så stenet facebook og nu skal jeg til at spise og så kommer Daniel <3<3

Kommentér på:
hvad har i lavet ??

Annonce