{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møde sent i skole =træls
  • #1   26. sep 2011
    På den tid af dagen er min motivation ved at være væk smiley
    Derfor kan jeg godt li HG's møde tider.

På gymnasiet når man bare at blive så træt sidst på dagen, det er sjældent nogen får noget ud af 4 modul og tit vi fik før fri..
    5 modul har jeg også haft - DET er en dræber. Godt det ikke var normalt at have det.

• #3   26. sep 2011 jeg går ikke i gym men på vidder gående uddannelse.... og så har man bygget et helr nyt campus til os men der ikke lokaler nok til alle uddannelserne så vi skal møde så underligt engang i mellem... og det sker tit at der er fri timer,... det er bare træls...

• #4   26. sep 2011
    Fritimer er også super træls..
    Igen en fordel her hvor jeg går på HG - nærmest aldrig aflyste timer, ingen fri timer.. Lovely..

• #5   26. sep 2011 Haha, tænk at en mødetid på 12.55 kan irritere én (det er jo ikke ligefrem, fordi du har sent fri af den grund) ;-P Så kan man tværtimod bare selv sørge for at udnytte formiddagen og stå op til normal tid; f.eks. få lavet lektier/afleveringer/læse til forelæsninger/lave gruppearbejde osv (an på hvad niveau man er på), så man alligevel møder til "normal" tid. Det er der helt sikkert ingen, der vil forhindre dig i smiley Hvis du vitterligt intet har skolemæssigt at gå i gang med, så udnyt tiden og motioner fra morgenstunden (få redet hesten? løb/cykel en tur? Fitness?), så er man også mere frisk til undervisningen smiley

Jeg går på universitetet og der har vi forelæsninger, hvor de enten lægger fra 8.15-12.00 eller fra 12.30-16.15. Nogle dage har vi forelæsninger hele dagen og andre dage kun formiddag eller eftermiddag. Den "frie" tid skal enten bruges på gruppearbejde (som ingeniørstuderende på AAU laver vi hvert semester et projekt, som skal repræsentere et halvt års arbejde - altså ret omfattende (100+ sider). Dette skal den ledige tid bruges på) eller på at læse til næste forelæsning (pensum på 100 sider pr. gang er ikke usædvanligt) - så jo mere fritid til at læse - jo bedre (Y) Så slipper jeg bare for at bruge flere timer om aftenen på at læse til forelæsningen næste dag.

• #6   26. sep 2011 jeg har taget hg = ingen succes... aner ikke hvad jeg skal bruge den uddannelse til. det var bare spild af tid...
    vidderegående uddannelse er den eneste vej frem... de siger jo selv i nyhederne i dag at der ingen der køber mere og dankortet har aldrig været brugt så lidt... = flere der bliver arbejdsløse...
    Det er spændene hvad den nye regering vil stille op med den problematik...

• #7   26. sep 2011
    Jeg skal bruge den til at blive blomsterdekoratør - ellers var jeg blevet salgsassistent, man skal jo tage de 2 år i lære bagefter, ellers så er det fesent ja smiley

• #8   26. sep 2011 "Fritimer" er en naturlig del af videregående uddannelser (og har intet med nyt campus at gøre) og forventes, at den studerende selv udnytter tiden til at studere.

• #9   26. sep 2011 vi har ingen fast frokost pause så der bliver på vores skema sat en time af til frokost mens hos sygpl. der har de kun 10 min. frokost...
    jo vores fritimer har til dels noget at gøre med at de ikke kan få time tallet til at gå op med lokale fordelingen... det har vi selv fået at vide... de samler 5 sundheds uddannelser på en skole hvor der hverken er nok parkering lokaler nok eller en stor nok kantine,...

• #10   26. sep 2011 Skal møde klokken 13 og har fri kl 17 idag .. Ih ! Så klart hellere møde kl 8 og havde fri kl 12 !
    Man kan jo ikke rigtig få noget ud af dagen :s

• #11   26. sep 2011 For mig gør det ikke noget, så laver jeg bare det jeg ville have lavet om eftermiddagen om formiddagen.

Når jeg møder kl. 10 og jeg ikke lige tilfældigvis skal på arbejde inden jeg skal møde der kl. 10, så træner jeg hesten, således dette ikke skal gøres om aftenen når jeg engang er hjemme..

• #12   26. sep 2011 Jeg møder kl. 5.30 hver morgen i hverdagen og har fri forskelligt om formiddagen og så har jeg fra 7-12 i weekenden. Så er det faktisk rart at komme hjem og få lavet noget oprydning, ridning inden det bliver mørkt og den slag´s jeg aldrig nåede da jeg gik i skole. Men til gengæld er jeg også mere træt når vi nærmere os 20 - halv 21. Det er rart for så følger jeg ikke med i alle de latterlige reality programmer som tager ens søvn smiley

Kommentér på:
møde sent i skole =træls

Annonce