{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabe mig :)
  • #1   7. okt 2011 www.madlog.dk er en fantastisk hjemmeside hvis du vil tabe dig! Min storesøster var før i tiden rigtig fed, men nu er hun blevet mindre end mig smiley

• #2   7. okt 2011 drop alt slik, sukker og søde sager.

Spis 6 måltider om dagen for at holde forbrændingen oppe, og få din puls om mindst en time om dagen(:

Må jeg spørge hvad du vejer nu? hvis du ikke er meget overvægtig er 10 kilo på et par måneder måske lige i overkanten for en pige på 16 år(:

men held og lykke med det:D

• #3   7. okt 2011 Helt enig med Christina S !!

• #4   7. okt 2011 Christina S, de billeder er meget gamle.
    Jeg vejer 66,5 kg. (er kun 15)
    Det er mine mave og numse, som er blevet stor smiley

• #5   7. okt 2011 alder og vægt har ikke noget med hinanden at gøre(: det er din vægt og højde smiley

• #6   7. okt 2011 164 høj og vejer 66,5 kg..

• #7   7. okt 2011 Synes nu stadig at 10 kg lyder af meget, og på ret kort tid. Har du prøvet at tjekke din bmi for at se hvor meget der overhovedet er nødvendigt? På enletterebarndom.dk kan man tjekke sin bmi. Den skal ikke måles som voksen bmi :-).

• #8   7. okt 2011 Det kan godt være det lyder som meget, men det er det ikke. SMILER

Men det var nu ikke det jeg skulle have svar på..

• #9   7. okt 2011 Ja, det ved jeg godt. Er også taknemlig for i ville svare smiley
    har lige taget en BMI test den viser jeg er overvægtig.....

• #10   7. okt 2011 Der er en side der hedder madital.dk den fungerer ligesom madlog, men den er bare gratis smiley

Spis gulerødder, de indeholder masser af A vitaminer, som sætter gang i forbrændingen. Men for at kroppen skal kunne optage A vitaminerne, skal du spise noget der indeholder fedt sammen med gulerødderne. Da A vit. er fedt opløselige.

Du kan foreksempel spise mandler eller nødder sammen med. Det er "den gode slags fedt"

http://www.bt.dk/slank/spis-guleroedder-og-tab-dig

Du kan self også bare spise et par gulerødder sammen med hvert måltid, husk forresten 6 små måltider. Og så er det en god regel at man ikke skal spise efter kl 18 om aftenen.

• #11   7. okt 2011 Hvis du er et sted henne hvor du ved der er lækker mad, så drik så meget vand du kan lige inden i skal spise, det giver dig en mætheds følelse så du ikke spiser så meget. Vand er i det hele taget godt.

Hjemmesiden www.madital.dk kan hjælpe dig med at tælle kalorier, og er den måde der har hjulpet mig bedst med at tabe mig.

Kunsten i at tabe sig er at spise færre kalorier end nu forbrænder. + motion. muskler forbrænder fedt.

• #12   7. okt 2011 10kg er rigtig meget, hvis du vil gøre det rigtigt og sundt for dig selv. du vil gerne smide cm på bagdelen og maven, super, men træner du disse ting op, smider cm, så taber man sig ikke på vægten, da man skifter fedt ud med muskler som vejer mere.

Men den hurtige måde at tabe sig på, er meld dig til dans, gerne sumba, salsa og hvad du ellers kan nå. samtidig, træn muskler op. Hvis du mener det seriøst, vil jeg sige meld dig ind i f.eks fitness.dk det ikke vildt billigt, men bruger du diverse hold med dans og andet bruger du de vejledere som er tilknyttede så det faktisk ok billigt at bruge sådan et center.
    Der kan du også se din fedt procent, og følge dit tab af fedt i kroppen løbende, og du kan få lavet et pogram, så du ikke risikere at overbelaste dig selv i din iver efter at nå et mål.

Go træning, og kan trøste dig med, at man altid føler sig tykkere end man reelt er. Så hvis du syntes du ligger på en 7er (skala 1-10) så du faktisk nede ved 5-6 alt efter hvor selvkritisk du er.
    Rigtig god træning.

• #13   7. okt 2011 Den der side, madital.dk, hvad er det for noget?(: Kan andre se ens højde og vægt eller er det kun en selv?(:

• #14   7. okt 2011 Nevermind, man skal være over 18 ^^

Kommentér på:
Tabe mig :)

Annonce