{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Er dit liv "fotograferet" ? {{forumTopicSubject}}

Kom egentligt til at tænke på det i forbindelse med at jeg læser en masse blogs. De tager en masse billeder af sig selv, af dem med veninder, får veninder til at tage billeder osv.

Billeder af mig selv i diverse situationer har jeg bare ikke ret meget af. Mine familie er ikke en der tager billeder af alt og når vi har taget billeder, så er det mig der har taget dem ofte, især efter jeg har fået mit spejlrefleks.

De sidste 5år har jeg redet et sted hvor der kun var ejer og jeg og har bare været dårlig til at sige " ey, gider du ikke skyde lidt billeder? "

Fra byen har jeg heller ingen billeder - modsat min kærestes veninde der ALTID har et digital kamera på sig og altid taget billeder af alting.

Kæresten og jeg har jeg heller ingen billeder af - det der med at sige " Ey, stiller du lige op foran spejlet? " eller igen sige til folk " vil i ikke tage nogle billeder? "

Veninder har jeg aldrig haft mange af og igen - de jeg har haft har bare ikke været nogle der har rendt rundt med et kamera og skudt løs.

Det ærger mig egentligt ret meget, især nu Maja er væk.

Anyways - er dit liv fotograferet - hvorfor? Fordi du har mange veninder og i tager billeder af alt? Fordi du spørger osv. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dit liv "fotograferet" ?
  • #1   14. okt 2011 Nej jeg er også den der tager billeder uanset, det er jeg normalt glad for, men når det kommer til hestene er det altid uden mig på og det er lidt trist synes jeg, har lidt få billeder hvor kæretsen er blevet udstyret med kameraet.

• #2   14. okt 2011 Jeg kender det godt, derfor går jeg op i at have en mobil med et hæderligt kamera. så jeg altid kan tage billeder. Da jeg ved jeg ærger mig senere.

Billeder fra min folkeskole mine rejser som blev taget digitalt er lost idag. Og det er bare træls smiley

Men jo jeg ser også alle andre har et mere dokumenteret liv end jeg

• #3   14. okt 2011 Jeg er - eller har været MEGA dårlig til det... Men så fik jeg min mobil smiley
    Det var min redning... Jeg har den altid på mig, den tager mega gode billleder, er en nørd med det der, så alle mine mobiler har altid haft mega gode kameraer, det er bare noget af det bedste, så får man taget billeder!

Get a good camera phone womaaan smiley

For mit kamera, det glemmer jeg altid derhjemme smiley

• #4   14. okt 2011 Der er næsten ingen billeder af mig, og heller ikke mig på hesten eller bare sammen med dem.

Tja, har faktisk altid undgået at blive fotograferet, synes jeg ligner sådan en nar på billeder. smiley

Jeg kan godt lide at tage billeder, men det er "kunst-billeder", dem du snakker om, der tager 1000 billeder af "mig og veninden" på 1 time - ja, det er sikkert sjovt for dem, mig siger det ikke noget. Eller jo, men ikke noget positivt. smiley

Mere noget med narcissisme.. **SS*

• #6   14. okt 2011 Har altid kamera med mig, enten spejlrefleks eller alm. Har rigtig mange med mine veninder, har faktisk ikke mange men få tætte. Og de betyder SÅ meget for mig. Og så elsker jeg bare billeder :-))))

Med hensyn til hestene, så har jeg førhen ikke haft billeder af dem hvor jeg har været på der har aldrig været nogle der har kunne tage billeder eller noget. hen over de sidste 3 år har jeg fået rigtig mange billeder med dem. Og det er jeg så glad for, for en dag de ikke er her mere så har jeg en masse gode minder at kigge tilbage på.

• #7   14. okt 2011 Nå ja og husk back up!
    køb en ekstern harddisk og gem dine billeder (og dokumenter) derpå, hvis sin computer går hen og dør...

• #8   14. okt 2011 Min mor har altid sit lille digitalkamera med i sin taske smiley
    vi sidder tit i skolen, og tager sjove billeder af hinanden. Hæhæ.
    Nogle gange om aftenen, når jeg sidder og kigger mine billeder igennem, har jeg fundet nogle billeder som jeg ikke selv har taget, så er det bare min veninde, der har brugt sådan nogle programmer jeg har på min iPhone, hvor man manipulerer med kameraet, det er altså sjovt at opdage! smiley haha.

• #9   14. okt 2011
    Har desværre super dårlig erfaring med eksterne harddisk.
    Jeg er ikke sød ved mine ting hvilket har resulteret i at alle de billeder jeg har på min eksterne ikke kan findes mere, den er gået i stykker pga. at jeg har behandlet den for hårdt.

Jose.. - Hvordan slæber du spejlrefleks med i byen fx? På strøg tur er det vildt besværligt, i nattelivet tør jeg ikke ( fulde mig.... ) og ja... ud til hesten er det kedeligt at blive ved med og med at tage billeder af hesten på folden.. Kender ikke rigtigt folk godt nok endnu til jeg vil spørge om de vil tage billeder.

• #10   14. okt 2011 Har ikke spejlrefleks med i byen(diskoteker) og sådan. men hvis jeg skal til druk med klassen f.eks. kan jeg godt et par enkelte gange. Ellers er det det lille digital smiley

Hos hesten er det spejlrefleksen. Der er et par unge piger ude ved mig der hellere end gerne vil tage billeder når jeg rider f.eks. så det er jeg begyndt at benytte mig fuldt af smiley

• #11   14. okt 2011 Krikken ( nu som fuldendt hippie ) .

he he jeg har mistet to -.-
    Den ene skubbede min kæreste på gulvet 500Gb næsten helt fuld med serier og div film.. Han fik det helt dårligt...

Den anden, indkøbt i USA, havde den med i flyet som håndbagage, skulle dælme passe på dem! Fedt design og det hele super smart, 500Gb, min veninde skulle lige række den til mig da vi lavede projekt, hun rejser sig fra stolen i sin fulde højde og smut - lige ud af hendes hånd splat ned på gulvet - sidder som lammet i sofaen - "Den er død!!!!" "Neeei den skal da nok virke"
    Den var død - I know my shit... smiley Helt fra USA død på stuegulv... Farvel Batman Triology.. Farvel Disney kollektion på 32GB jeg havde fået i USA.. Farvel alt mulig andet halløj der lagde der på den...

Så jo... Det kender jeg godt... Men alligevel har jeg en til backup, min stationær, en ekstra harddisk i denne også, foruden min bærbar...
    Det er vigtig med backup smiley

• #12   14. okt 2011 Hov den* ikke dem, have kun en.. Ellers havde jeg været lykkelig!

• #13   14. okt 2011
    Tør bare ikke igen - vil ikke miste så mange billeder på så lidt :o)
    Computeren har jeg tabt ned af trapper, spildt ting på osv - og den lever endnu.

• #14   14. okt 2011 Men du skal jo ikke slette dem på computeren, så er det jo ikke backup, så er det jo bare flytning af filer smiley

De ting jeg mistede var noget jeg kunne miste, undtagen Disney tingen, det var med tungt hjerte!!
    De andre ting, det var bare trist, men ikke livs nødvendige ting, det var bare fordi jeg ikke havde plads andre steder smiley

Jeg lærte det da min blev sendt til rep og de sagde - "ja det kan være harddisken er røget og du får den nok ikke igen" GIIIIIIIIIIISP!!! Hvad fa.... dælen! Mit liv er på den HD!!! Jeg skal have den igen.. Var ved at gå panik, angst sved, sortnen for øjnene og det hele... Det kan man ikke.. Man kan ikke bare beholde folks HD'er... Men den kom hjem igen..
    Med billeder og det hele og du kan tro jeg lavede backup af hele min HD! Alles! smiley

Intet vare evigt, så fotografer det og lav så en backup smiley

Kommentér på:
Er dit liv "fotograferet" ?

Annonce