{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

omkring lejlighed :( {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley

ja jeg sidder med et meget stort problem ang. min lejlighed...

det startede da vi flyttede ind for ca 2 år siden, hvor at loftet var utæt, det blev lavet, men ikke godt nok synes jeg, da de ikke var inde i lejligheden og sætte nyt loft op, og eventuelt se om der var kommet en vandskade oppe under loftet.
det var det første problem...

så kommer vi så til det andet problem...
sidste vinter hvor der var så mange frost grader, frøs vores vandrør, ude i køkkenet og den 25 december måtte vi igen kontakte udlejer. der gik ca 2 måneder før det var brugbart igen. der blev lovedet dengang at han ville betale for forbruget af varmeblæser som han brugte de den tid, men aldrig set en mønt fra ham... og nu sker det nok igen... vores køkken og bad er ligesom fryser om vinteren, og vi kan ligge kød ind i skabet og det er stadig frossent dagen efter...

vi har lige fået en efterregning på 2500 kr på varme og vi skal ha brugt ca for 8000 kr på et år, og vi har kun tændt for radiatoren 4 måneder om året, så vi kan ikke helt forstå hvad vi skal ha brugt så mange penge på... og vi har kun 70 kvm.

han lovede så højt og hellig når vejret var til det at han vil isolerer det bedre, men men men nu siger vi snart november og det er allerreder begyndt at blive frost igen om natten...

jeg synes at jeg har vært utrolig venlig og mit bæger er ved at løbe over.

men det er ikke de eneste problemer jeg har, der er skimmelsvamp eller i hvert fald sorte pletter ude i brusenichen, og vi har prøvet at tage det med sillibang, men efter ca en uge så kom det dobbeltfold tilbage...

jeg syns det er total usundt at bade vores 3 årigt søn i det, så vi låner svigerforældrenes bad til ham...

vi har prøvet at kontakte legernes LO men forgæves, da vi alligevel betaler for det... vi ringede så til kbh legernes LO men vi skal ringe på fredag...

har i nogle gode forslag eller har sat i linede situationer som mig, og hvad har i gjort?

jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind og overvejer kraftigt at flytte her fra....

hjælp hjælp....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omkring lejlighed :(
  • #1   17. okt 2011 flyt!

• #2   17. okt 2011 flyt .. det bliver aldrig bedre og han vil altid bare love at ordne og du vil altid bare vente..

• #3   17. okt 2011 HD ejendom?

• #4   17. okt 2011 Uanset hvor meget han lover så vil der ikke ske mere, ufatteligt du/i ikke er flyttet derfra for lang tid siden..

• #5   17. okt 2011 meld dig ind i LLO og snak med dem om det de kan hjælpe dig da jeg mener udlejer laver noget uloveligt

• #6   17. okt 2011 Flyt for guds skyld! Skimmelsvamp er farligt for jeres helbred.

• #8   17. okt 2011 Jeg har lige flyttet fra en lejlighed hvor det nærmest blæste ind og ingen isolering. det regende ind ved overboen og det hele er kun lige så det kan lejes ud.

Jeg kunne høre ALT der forgik ved naboer/overbo selv når de slog en prut.

murebiere i murværket osv..

Jeg valgte at flytte i almennyttig bolig med de rette forhold. Og jeg er super glad for det, selv om jeg skal betale mere

• #9   17. okt 2011 Vil også sige flyt, for der kommer aldrig orden på de sager med sådan en udlejer.

Når det er sagt er 8000 kr ikke meget i varme for 70 kvm i bruger jo også varmt vand i køkkenet og i går i bad, varmeregningen inkluderer også opvarmningen af jeres vand. Faktsik er 1000 kr i varme aconto pr. måned ret normalt for tilsvarende størrelse lejlighed.

Skimmelsvamp kommer når der er fugtigt og koldt og generelt dårligt indeklima. i gør jer selv en bjørnetjeneste ved kun at tænde for varmen de koldeste måneder, rum med skimmelsvamp har ikke godt af at svinge i temperatur men bør holdes konstant og så skal der luftes grundigt ud gerne flere gange om dagen. Gorbudt at tørre tøj indendøre det giver uønsket fugtighed.

• #10   18. okt 2011 Flyt er det bedste bud, fordelen ved at være lejer og ikke eje skidtet. man kan tage sine ting og smutte. så ja undres over i enten ikke har holdt manden oppe på jeres aftaler, altså hvis en siger han vil betale noget, så må man jo snakke sammen, hvor mange penge hvornår skal det trækkes fra i huslejen eller hvordan?

Og lover han at isolere så tales man ved omkring dato hvad planen er osv, lyder jo til han bare snakker jer efter munden og holder jer hen. I får næppe noget vider gennemført.
    Så find en anden lejlighed.

Kommentér på:
omkring lejlighed :(

Annonce