{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Forelsket i hestens 'nabo' {{forumTopicSubject}}

Jeg deler min hest med min bedste veninde og vi er der altid sammen.
Vores hest er nabo til en anden hest, en ældre herre.
Jeg er blevet ret forelsket i den unge mand som rider den her herre.
Ham her og min veninde er ikke synderligt glade for hinanden, hun kan ikke tåle synet af ham. Og det gør det ikke just bedre at han og jeg fint kan snakke sammen når hun ikke er kommet endnu, men så snart hun kommer så vender han ryggen til og går sin vej.

Jeg tør ikke rigtig gøre mere ved det da jeg frygter hendes reaktion...

Det måtte lige gå ud over jer da min veninde har facebook og derfor kan læse det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelsket i hestens 'nabo'
  • #1   7. nov 2011 Han går fordi at hun giver spydige kommentare når hun kommer.
    Jeg forstår godt han går, men det gør jo at jeg ønsker hun havde ventet 5 minutter med at komme smiley

• #2   7. nov 2011 Christina S:
    Vi er altid sammen der nede, jeg har 2 minutter ud til hesten og hun har 10. Vi er altid sammen da hun netop føler sig svigtet hvis jeg løfter en hov på hesten uden hun er der.

Hun kan ikke lide ham. pga. vi havde bundet hesten op da den skulle strigles og div. pluselig ryger der en halmballe ned gennem halmlugen. hesten blev selvfølgelig bange, men det er hvad der kan se... Det er det der bunder i hendes 'glæde' for ham.

• #3   7. nov 2011 Jeg synes helt sikkert du skal snakke med dine veninde:) Det kan godt være hun ikke bryder sig om ham, men som en veninde burde hun respektere hvad du føler:)

• #4   7. nov 2011 Er du aldrig alene ved hesten? Hvis du en dag er alene ude ved hesten, så kan du jo evt. spørge ham om han vil med ud at ride en tur eller sådan noget?

• #5   7. nov 2011 Hmm... synes nu du skulle prøve at snakke med din veninde om det... måske sådan lidt forsigtigt i starten, prøv at prikke lidt til hende og få hende til at indse at han måske ikke er så slem, som hun mener...
    Men ellers, prøv at være ærlig (for din egen skyld) overfor hende og sig at du faktisk godt kan lide ham her og du synes det er træls at der skal være sådan en træls atmosfære... Hvis hun er en god veninde vil hun acceptere at du godt kan lide ham, og prøve at støtte dig smiley

• #6   7. nov 2011 Jeg skal virkelig overveje mine ord meget nøje for ikke at støde hende, det går nemlig ud over hesten. Det er lidt derfor jeg ikke tør sige noget.

Ida: Vores hest er kun 17 måneder gammel. men jo det kunne man sikkert godt smiley
    Han har af og til vores med som håndhest på tur i skoven, men så kunne jeg jo selv gå med smiley

• #7   7. nov 2011 Karen marie : Håber faktisk du har ret

• #8   7. nov 2011 synes (ja du må meget undskylde) ikke at hun lyder som en vild god veninde? men som en meget dominerende person?? smiley Du må ikke selv være ved hesten, du må ikke snakke med den du kan lide og at hun har for højt temperament så du faktisk lyder lidt småbange for hende? :s synes du skal konfrontere hende med det hele, for sådan en pige ville jeg ikke kunne acceptere at have så tæt på livet, hvis hun også ville styre det sådan.. Også selv om man snakker kanont godt sammen ellers.. (har selv prøvet det, og det hjalp at komme på afstand. Vi snakker stadig den dag idag, men uden problemer) smiley

og undskyld at jeg er meget direkte, men du må tage det som det er :o)

• #9   7. nov 2011 Du skal selfølgelig overveje dine ord MEN du burde ikke være bange for at snakke med din veninde. Du skrive det går ud over hesten? hvorfor?

• #10   7. nov 2011 Tilføjer lige at jeg er enig med Anette:)

• #11   7. nov 2011 Fordi hun koger helt op og stopper hesten op på tur eller står den ikke lige helt stille på staldgangen så slå hun den, og jeg kan ikke gøre noget.

For jeg ejer kun 50% af hesten... hun ejer lige så meget som jeg.

Citat: Det er jo også min hest, jeg slår den jo ikke, jeg klapper den over mulen, det er for at den lære hvem der bestemmer.

Jeg er meget splittet. for nævner jeg ham bliver hun sur og tvær, beder jeg hende slappe af så får jeg citatet smidt i hovedet.

*at være splittet*

• #12   7. nov 2011 Jeg synes helt bestemt at du skal skäre igennem og sige at du ikke synes det er okay hun slår hesten hellere ikke selvom hun siger det der.. så må du sige at den del hun slå er ligeså meget dit som det er hendes og hesten kan jo godt lärer det på andre måder..

Synes ogs det lyder meget som om hun er domminerende og slet ikke en veninde efter min smag.

Mht drengen. Sig det til hende stille og roligt og hvis hun fare I flint så bliver du også sur, hun skal ikke have lov til at bestemme hvem du er sammen med...

Kommentér på:
Forelsket i hestens 'nabo'

Annonce