Forelsket i hestens 'nabo' {{forumTopicSubject}}
Jeg deler min hest med min bedste veninde og vi er der altid sammen.
Vores hest er nabo til en anden hest, en ældre herre.
Jeg er blevet ret forelsket i den unge mand som rider den her herre.
Ham her og min veninde er ikke synderligt glade for hinanden, hun kan ikke tåle synet af ham. Og det gør det ikke just bedre at han og jeg fint kan snakke sammen når hun ikke er kommet endnu, men så snart hun kommer så vender han ryggen til og går sin vej.
Jeg tør ikke rigtig gøre mere ved det da jeg frygter hendes reaktion...
Det måtte lige gå ud over jer da min veninde har facebook og derfor kan læse det
okt 2011
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 214
Jeg forstår godt han går, men det gør jo at jeg ønsker hun havde ventet 5 minutter med at komme
okt 2011
Vi er altid sammen der nede, jeg har 2 minutter ud til hesten og hun har 10. Vi er altid sammen da hun netop føler sig svigtet hvis jeg løfter en hov på hesten uden hun er der.
Hun kan ikke lide ham. pga. vi havde bundet hesten op da den skulle strigles og div. pluselig ryger der en halmballe ned gennem halmlugen. hesten blev selvfølgelig bange, men det er hvad der kan se... Det er det der bunder i hendes 'glæde' for ham.
sep 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 138
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 44 Heste: 6 Svar: 2.894
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 5
Men ellers, prøv at være ærlig (for din egen skyld) overfor hende og sig at du faktisk godt kan lide ham her og du synes det er træls at der skal være sådan en træls atmosfære... Hvis hun er en god veninde vil hun acceptere at du godt kan lide ham, og prøve at støtte dig
okt 2011
Ida: Vores hest er kun 17 måneder gammel. men jo det kunne man sikkert godt
Han har af og til vores med som håndhest på tur i skoven, men så kunne jeg jo selv gå med
okt 2011
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
og undskyld at jeg er meget direkte, men du må tage det som det er :o)
sep 2008
sep 2008
okt 2011
For jeg ejer kun 50% af hesten... hun ejer lige så meget som jeg.
Citat: Det er jo også min hest, jeg slår den jo ikke, jeg klapper den over mulen, det er for at den lære hvem der bestemmer.
Jeg er meget splittet. for nævner jeg ham bliver hun sur og tvær, beder jeg hende slappe af så får jeg citatet smidt i hovedet.
*at være splittet*
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
Synes ogs det lyder meget som om hun er domminerende og slet ikke en veninde efter min smag.
Mht drengen. Sig det til hende stille og roligt og hvis hun fare I flint så bliver du også sur, hun skal ikke have lov til at bestemme hvem du er sammen med...
Forelsket i hestens 'nabo'