{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

hvad kan man gøre (snydt) {{forumTopicSubject}}

Hej Piger, nu føre høre jeg mig hos jer for vi er en vennekreds der er lidt i krise.

Først vi er mig, min kæreste (H), ven 1 (K), ven 2 (M), ven 3, (T) og så en 4 (N)

Jeg Er som sådan slet ikke med i dette, men har være en smule indvolveret.

H,K,M,T går på skole sammen, og møder N, de bliver egentlig rigtig hurtigt venner og hænger rigtig meget ud sammen, og da N har en far der er mekaniker og den vej igennem kan få dele billigere, begyder de at lave bil sammen.
og når delene skal bestilles hjem, betaler de N hvor efer han betaler og får dem hjem osv. dette fungere også fint.

K, M og T, bliver så smidt ud af deres lejligheder, og N og hans kæreste skal til at flytte da de venter barn, de aftaler så at finde noget sammen alle 5, og N finder så en gård til rimelige penge, der skla laves lidt, men der er en lade hvor deres biler kan stå osv. lyder perfekt.

T, køber så en iphone 4, han fortryder og N vil så gern ekøbe den, men har ingen penge lige Pt, han får så lov at låne den, og der bliver aftalt at d. 1 skla han betale halvdelen og til den næste 1. resten, og ud over det skal han så betale sit forbrug.

M, har en rigtig fed sportsvogn som han gerne vil have skørter til osv. Nfinder disse dele tilsalg på nettet for 7kg, M sys selvfølgelig det en fed ide, tingene skla afhentes på fyn, og da N skla til fyn i weekenden tilbyder han at atge dem med på vejen, turen bliver dog udskudt.

N skal hjælpe K, med noget udstødnings halløj, og de begynder at planlægge.

Det med den der gård begynder at gå i hårdknude, da N mener alle de andre skla bo i kældern da ham og hans kæreste skal bruge stue og 1.sal da de får barn (om 6mdr) dette er de ikke enige om og der sker en masse uvenskab, Så mine venner springer fra og siger nej tak.

N bilver utrolig sur, men stadigflink og hjælp som.
Han skla til fyn og får disse 7kg af M.
før det hjælper han K med halvdelen af udstødningen.

efetr den weekend høre vi intet fra ham. jo han truer os med tesk osv.

så som det ser ud nu skylder han:
M: 7000kr
K: 1200kr og en udstødning som han har skruet af og solgt
T: en Iphone 4 og han efterlod også en regning på 2000kr

De har prøvet at snakke med ham, men dette er umuligt. han truer med tæsk og benægter alt.
han har i mellem tiden byttet Iphonen til noget andet, så den er meldt stjålet og er spærret.

Min kæreste H er blevet nød til at betale mobil regningen for T da han ellers ville havne i RKI.

Hvad kan man gøre i sådanne en situation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad kan man gøre (snydt)
  • #1   14. nov 2011 gå til politiet med det

• #2   14. nov 2011 Ja politiet, og så håber jeg i har nogen beviser på det forskellige ting, som f.eks. regning på tingene bestilt i hans navn forhåbenligt, kontrakt eller noget skrevet ned på tlf. beskeder hvor det tydeligt står han fik de penge med til fyn eller aftalen med mobilen..

Eller bar et eller andet, har i noget er chancen for at vinde langt større end hvis i intet har

• #3   14. nov 2011 kontakt politiet

hvorfor betaler din kæreste hans telefon regning? Hvis han står som abbonent kan han vel opsige det...

• #4   14. nov 2011 Carina O:

For at han ikke skal havne i RKI.
    Han kan sagtens opsige det, han hænger stadigvæk på en regning lige meget hvad

• #5   14. nov 2011 så må han jo få det opsagt så han ikke skal betale mere end det, der kommer jo flere regninger

• #6   14. nov 2011 Carina O:

det har ha også

• #7   14. nov 2011 Lige præcis derfor at der ALDRIG skal være penge mellem venner.... Det kan odtest ikke ende andet end galt...
    Men ja, man kan altid være bagklog, og det kan du jo desværre ikke bruge til noget.
    Så vidt jeg husker, så angående telefon, så er der intet at gøre.. Med mindre selvfølgelig at i har en kontrakt på at han overtog telefonen og regningerne derefter...
    Udstødningen, tja.. hvis det ikke er hans at han har solgt, så burde det vel kunne meldes som tyveri, med mindre ejeren af udstødningen har givet ham lov.
    Og de ting der er hentet på fyn, ja, det er ham der hentede det, der sidder med hovedpinen.. Han skulle have været klog nok til at få pengene inden han hentede det. Og vil da håbe for ham, at han ikke har givet det videre til ham uden at få pengene...

Men igen: I bund og grund er det virkelig dumt, at lade en person skylde så meget ud til forskellige venner.. Og så store beløb. Tror desværre ikke at der gøres noget ved denne sag. Og at I må tage det som en sur lærerstreg..

Kommentér på:
hvad kan man gøre (snydt)

Annonce