{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Den perfekte klub - hvor {{forumTopicSubject}}

Bare lidt ønsketænkning.

Et hestecenter eller rideklub, hvor:

- hestene sættes sammen på fold og stald på den mest harmoniske måde.
- Et sted med flere typer foder.
- fodring mindst fire gange i døgnet. Evt. foderautomat.
- Ude hver dag i alle lyse timer.
- bassin
- løbebånd
- godt staldklima
- luksus vaskepladser.
- solarier(til heste)
- God bund i boksen eller løsdriften. Ikke for tør og ikke for fugtig, og altid ren.
- Store bokse
- Store folde med god indhegning og bakker.
- Opsyn døgnet rundt.
- Altid sagkyndige folk på stedet(smed, veterinær osv.)
- En aktiv klub med mange medlemmer i alle aldre og alle køn.
- Forskellig slags undervisning, masser af foredrag og kurser og mulighed for at udvikle sig såvel rytter som hest.
- flere ridehaller, hvor der altid er plads.
- Egen butik, så man lige kan købe noget man står og mangler til sin hobby.
- Altid en god tone og atmosfære og lige respekt.
- Ikke for høj pris.
- Gode muligheder for at komme til og fra stedet.
- Egen badestrand
- Store baner både til spring, dressur og kørsel
- Altid orden.
- sikkerheden i top

Findes sådan et sted i virkeligheden, tror I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den perfekte klub - hvor
  • #1   19. nov 2011 Jeg er ihvertfald ikke faldet over det.. - Et sted med SÅ meget luksus, og faciliteter, tror jeg ikke fås til en "ikke for høj pris" (':

  • #2   19. nov 2011 Man kan ikke forvente alle de ting til en lille pris - det er fuldstændig urealistisk.

    Hvis der skal være bassin og egen strand har man jo minimeret sin søgen til meget meget få stalde.


  • #3   19. nov 2011 tja, hvis jeg nu arver Bill Gates, så lover jeg at bygge sådan et sted thi hi

  • #4   19. nov 2011 Eller hvis jeg vinder de over 100 mio på onsdag, så bygger jeg sådan et sted. Eller dvs det gør jeg ikke, for du kan ikke få opstaldning sådan et sted til en ikke ret høj pris.

  • #5   19. nov 2011 Sorry dude......not going to happen smiley

  • #6   19. nov 2011 Det var da godt nok tæt på. Jeg er imponeret, hvis det er rigtigt. Men mon du afholder en masse kurser og foredrag smiley

    Jeg glemte også et vigtigt punkt. Foldene må ikke være mudrede. Men så er Danmark så godt som udelukket smiley


  • #7   19. nov 2011 Til den pris? Så må det da være helt nede i bunden af øen. eller også er der en masse tillægsudgifter.

    Det lyder hvertfald som et fedt sted. Hvad skal man også med et bassin. Solarie kunne måske bedre bruges til de ømme muskler.


  • #8   19. nov 2011 Ja. og priserne er høje i den del af landet.

    Så mangler jeg bare du har plads. Så rykker jeg teltpælene op smiley Så er der bare lige det med de høje boligpriser på sjælland smiley

    Nå, men mit ønskested findes. Det er ikke et must at det hele ligger på samme ejendom bare indenfor en radius af 500-1000 meter.
    Men det er ikke til at komme i nærheden af den slags luksus på disse kanter. Men nu er Svendborg jo også et hul i jorden.


  • #9   19. nov 2011 Så vidt jeg husker ligger solrød i nærheden af roskilde og altså nok også tæt på viby sjælland, hvor jeg engang købte min hest smiley



  • #10   19. nov 2011 Så må du da næsten have kørt af ørstedvej hvor firbenet kom til verden.

    Måske kan du fortælle mig hvad det er for halvstor travtræner der holder til i området. Min hest blev redet til der. Men jeg har aldrig fået spurgt sælgerne hvor det var, og kontakten er røget.


Kommentér på:
Den perfekte klub - hvor

Annonce