{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

Sjove børnetanker? :D {{forumTopicSubject}}

Kan i huske nogle af de ting i troede da i var børn? Nogle af dem hvor man i dag sidder og tænker "Åh gud, det troede jeg bare ikke"? smiley .
Selv har jeg primært 2 ting hvor jeg bare tænker neeej, hvorfor? smiley .

Da jeg var omkring 5 - 6 år troede jeg at når man hørte en CD så dem der havde lavet CD'en, de stod inde i min CDafspiller i miniformat og spillede min musik live smiley . Jeg ved ikke hvornår det gik op for mig at der ikke stod små mennesker inde i min cdafspiller, men jeg synes det er ret sjovt! smiley

Den anden ting er da jeg fandt ud af hvad sex var - og at man fik børn af det :b . Jeg vidste at mandens tissemand skulle oppe i tissekonen også kom der en baby - men i mit hoved kunne jeg slet ikke forstå hvordan det hang sammen, for hvis damen lå nederst blev barnet jo mast af manden, men hvis damen lå øverst så ville babyen jo falde ned og slå sig! smiley .

Det synes jeg nu er ret sjovt - og måske lidt pinligt smiley . Har i haft nogle tanker ala. sådan noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove børnetanker? :D
  • #2   22. nov 2011 hæhæ, jeg troede også på nr. 2 du skrev smiley også at storken kom med barnet, og stilte den der "pyntestork" så syntes jeg det var synd for barnet at det skulle ligge ude i det stykke stof der hang på "pynte storken" smiley og hvad nu hvis det var vinter og forældrene ikke var hjemme når storken kom med barnet smiley så ville det jo fryse?


  • #3   22. nov 2011 Jeg troede De små mennesker i tv ville komme ud af skærmen i samme str.

    Hvad angår sex, troede jeg mand og dame hang sammen i dagevis for at lave en baby, eller bare for at have sex.

    Åh jo jeg kender det også smiley


  • #4   22. nov 2011
    I en Black Eyed Peas sangen " My humps " synger de
    "They buy me all these ices.
    Dolce & Gabbana,
    Fendi and that Donna
    Karan, they be sharin' " og " - i 6 klasse troede jeg det var is mærker, var overbevist om det da der jo står " ices ". Det kom af at en fra min klasse skulle oversætte en tekst i engelsk og spurgte så mig hvad det var, tror gerne jeg ville virke klog så svarede promte " det er da forskellige slags is ! "


  • #5   22. nov 2011 hahah smiley Elsker den med at bedække bamsen smiley

    Min mor var SÅ træt af, at min søster og jeg slugte tyggegummier. Så hun sagde, at hvis vi slugte dem, ville vores baller klistre sammen. Så vi turde slet ikke sluge dem smiley

    Og hvis vi slugte æblekærner, så ville der vokse æbletræer i maverne af os. Så det gjorde vi heller ikke smiley

    - Den bedste er nok. Når hjemmeismanden ringer med klokken, så var det fordi, at der var udsolgt xD


  • #6   22. nov 2011 Hahahahhahahah! smiley .

    Min mormor spiste altid kernehuset i æbler og pærer - jeg ved ikke hvor mange gange jeg har tjekket hendes ører for spirerne træer! smiley .

    Min mor klippede hul i min sut og sagde at fluen havde spist den - jeg troede på det smiley


  • #8   22. nov 2011 HAHAH Cecilia! smiley .

    Jeg troede at vi var guds legoklodser som han legede med smiley . Og når det regnede tissede han på os -.-


  • #9   22. nov 2011 Jeg troede at internette var et sted, min mor sagde altid "jeg skal lige på internettet" Mig"Må jeg komme med?"

    Og så troede jeg at snegle var bolcher (fand dog hurtigt ud af at det ikke var heelt rigtigt:))


  • #10   22. nov 2011 Haha når jeg sad og spillede computer og så vandt point eller "penge" Altså ligesom sims så åbnede jeg altid den der hvor man sætter spillet i for at se om pengene kom med ud xDD

  • #11   22. nov 2011 HAHAHHAHAHA! smiley . Neeeej hvor godt ! smiley .

  • #13   22. nov 2011 Haha og jeg blev bare lige så skuffet hver gang smiley

  • #16   22. nov 2011 Min far kaldte mig Sofie når jeg ikke opførte mig ordentlig, så når jeg var Sofie var jeg bange for at han ville sende mig væk fordi vi ikke kunne finde Alessandra xD

  • #17   22. nov 2011 åårh hvor var i dog søde, men ikke alt for kloge xD

    Jeg forstod simpelthen ikke kærlighed og ægteskab, kan huske jeg altid forstillide mig at man bare kom gående på gaden og spurgte "vil du gifte mig med mig?", også gjorde man det.

    også var jeg virkelig stor fan at rollo og king, og da deres "gruppe" gik i opløsning, gemte jeg deres cd'er fordi jeg troede de ville komme og hente dem nu hvor de ikke skulle lave musik mere.
    Havde endda planlagt hvad jeg ville sige når de kom, om at jeg aldrig nogensinde havde haft dem, men at jeg havde lånt dem af min kusine xD


  • #18   22. nov 2011 Mie M - HAHHAHAHAH hvor sød! smiley .

    Jeg forstod ikke dyt i bamsen sangen, det synes min mor var sjovt, fordi så rendte jeg rundt og trykkede på bamsernes næser xD


  • #19   22. nov 2011 da jeg var lille gik jeg og planlagde hvad jeg gjorde hvis der gik ild i skolen smiley
    jeg bestemte mig til at jeg ville tage alle mine bøger ud, så tage mit penalhus og min taske ud fra skolen, så det ikke brændte. bøgerne var jeg ligeglad emd for så kunne jeg jo ikke lave mine lektier, hvis de brændte ;D


  • #20   22. nov 2011 haha hvor er I söde smiley

    Jeg troede at der virkelig fandtes en julemand, og derfor sendte jeg breve ude af vinduet (havde set krummerne) xD

    Jeg troede at der på et tidspunt ville vokse vinger ud af min gl pony (det skete dog aldrig) xD


  • #21   22. nov 2011 Hhahahah hvor sød! smiley

  • #22   22. nov 2011 årh ja jeg sendte også breve ud af vinduet efter jeg havde set krummerne(:

  • #23   22. nov 2011 Jeg tror faktisk jeg sendte et brev til nordpolen smiley . Gav min mor brevet også skulle hun sende det! smiley

  • #25   22. nov 2011 årha jeg blev kaldt Frk. sur eller Magdalene når jeg blev hysterisk og så havde jeg en usynlig ven "Bibbi" of min far drillede mig altid ved at sætte sig på Bibbis plads når vi skulle spise aftensmad så jeg blev helt hysterisk og råbte"DU SIDDER PÅ BIBBI GÅ VÆÆK!" Haha nogen gange var jeg lige ved at tude fordi han sad på hende :DD

  • #26   22. nov 2011 Da jeg var lille kunne jeg ikke finde ud af at sige Flue - det blev til Møf? xD Aaaaner ikke hvor det kommer fra, hehe..

    Så var jeg også bange for Mariehøns.. Engang havde jeg en i hånden, og så spurgte jeg min mor om hvad det var.. Da hun fortalte det var en Mariehøne kastede jeg den, og løb væk :b

    Når min søster og jeg skulle lege måtte min lillebror aldrig være med. Men vi fandt en smart ide! Vi lukkede døren ind til legeværreslet, og self. måtte han da være med! Han skulle bare stå udenfor døren og være vagthund :b hehe..

    Jeg vaskede også altid vores killinger i en spand vand xD Jeg troede de ville nyde det!


  • #27   22. nov 2011 HAHHAHAHHAHAH nogle gode historier ! smiley

  • #28   22. nov 2011 Haha, jeg troede at når man hørte CD'er så stod bandet os sang xD
    Men jeg var ret hurtig til at opfatte at julemanden ikke fandtes... da jeg var fire år klædte min far sig ud som julemanden juleaften. Det første jeg gjorde da han kom ind af døren var, ganske køligt, at sige "hej far."
    Det griner han stadig af smiley


  • #30   22. nov 2011 Nåh ja, jeg kaldte møller for muller smiley

  • #34   22. nov 2011 Orhaja, min søster.. hehe..
    Hver gang hun skulle sidde mælken tilbage i køleskabet vinkede hun til den og sagde "Vi ses i morgen mælk" :b


  • #35   22. nov 2011 Irina: Ja mega :DD

  • #36   22. nov 2011 Da jeg var lille sagde jeg altid "Reoler" istedet for Gajoler smiley
    Min morfar havde tit Gajoler med, så spurgte jeg ham så: "Har du nogle gode reoler med til mig idag??" Eller "Må jeg få dine reoler?" smiley

    Det med krummerne og brevet til Julemanden gjorde jeg også engang. smiley Min mor var dog også så usmart at fjerne mit tegnepapir-ønsker til Julemanden, ude i Haven engang, så jeg blev skuffet og troede at Julemanden var sur på mig, og han ikke gad læse mine ønsker. smiley

    Min mor havde også engang en bluse, med nogle Palietter på. Så jeg tog altid øjnene helt hen til en bestemt paliet, og kiggede ind i den, fordi jeg mente jeg kunne se ind i fremtiden, eller hvad min far lavede, fordi han ikke boede hjemme hos mig. xD

    Engang mente jeg også at jeg kunne flyve, fordi jeg havde drømt at jeg fløj bare sådan lige?? XD Så troede jeg jo selvfølgelig at jeg havde fløjet i virkeligheden, så jeg hoppede rundt i vores køkken og prøvede at flyve, dog uden held. xD


  • #38   22. nov 2011 Irina: Haha syntes det erså sjovt at tænke tilbage på smiley
    Kan gaktisk ogs huske når mig og min søster var alene hjemme lavede min mor et skattekort over haven og midt i haven havde vi et træ et lille et egentlig kun en stamme men gennem hele min barndom blev det træ kaldt suttetræet og via skattekortet fandt vi altid en 20,- til snoller ved suttetræet smiley


  • #40   22. nov 2011 Sådan minder glemmer man bare aldrig smiley

  • #42   22. nov 2011 jeg trode altil at babyer kom med en stork;)
    og regnorme havde to hoveder smiley
    og hvis jeg havde plukket blade af en blomst troede jeg at man kunne lime dem på igen:)


  • #43   22. nov 2011 Kan kun lige komme i tanke om en sjov én - min lillesøster der troede at både de KØRTE på vandet - altså med et hjul laaaangt nede på havbunden, forbundet med båden =)

  • #44   22. nov 2011 Jeg troede engang at hvis jeg klippede i mine barbidukkers hår ville det gro ud igen...xD 3 år senere blev jeg ret ked af det..-.-

    Jeg troede at hvis man knækkede et æg var det splat og hvis man så tog den på panden så ville det vokse til en kylling xD

    Min far sagde altid, hvis du sidder og ser tv for meget bliver dine øjne firkantede...Troede på det så så ikke tv i over 3 måneder .. xD


  • #45   22. nov 2011 jeg troede også at jeg kunne ride på vores hund busterxD( det gik ikke så godt;))

  • #46   22. nov 2011 Har ogs sagt det vers millioner af gange og sjovt nok var alle de breve jeg sendte afsted altid väk näste morgen, men jeg fik aldrig det jeg önskede mig. Så da jeg blev lidt äldre tegnede jeg en tegning af en sur mand til julemanden fordi han ikke gav mig hvad jeg önskede mig (en lyseröd pony med alt udstyr)

    Jeg troede ogs altid at dyrene kunne tale juleaftensnat og derfor blev jeg altid ude ved hestene så lang tid som muligt...

    Min kanin slap altid ud (når jeg glemte at lukke lågen) og ved påsketid slap den ud igen igen igen og lagde påskeäg (det var hvert fald hvad min mor sagde)

    Jeg var ogs sikker på at jorden var flad, fordi det var pandekager jo.. (make no sence?)

    Og biler var I virkeligheden levende.. så da vi skulle af med vores gamle spand af en toyota.. gav jeg den et farvel knus og gräd da vi körte fra bilkirkegården


  • #48   22. nov 2011 Irina B: Ja og det er mega træls for det passer ikke smiley Også kunne jeg have haft set Disney! smiley

  • #51   19. dec 2011 Jeg kunne ikke udtale forskellige ord smiley

    Når jeg skulle sige giraf, sagde jeg gihaf xD
    og spøgelser udtalte jeg som pøøelser - fik tit afvide at hvis ikke jeg opførte mig ordentligt, så kom jeg ud i skuret til "pøøelserne" xD

    Min søster var lige rejst til svendborg ..eller som jeg kaldte det "fenborg".

    Jeg troede at der sad små mennesker oppe i vindmøllerne og styrede at de drejede rundt, ved at træde på pedaler xD.

    Jeg var overbevist om at dyrene også skulle have børstet tænder, så jeg børstede tænder på min kat smiley

    og så legede jeg at han var min dukke, så han fik dukkekjole, kyse og sele på i barnevognen(han skulle nødig falde ud xD) og så gik jeg tur med ham smiley


  • #52   20. dec 2011 "Hvis biler ikke havde lys i lygterne så kunne de jo ikke se"

    "Neden under håret er man skaldet"

    "Løvebamsen siger vi skal smide lillebror i skraldespanden"

    "Skaldede hører ikke til i vores famile"

    "Man må ikke tage en plastikpose over hovedet for så får man ondt i panden og så begynder man at svede"

    "Når jeg bliver stor vil jeg være cirkus-autist"

    -Et udpluk af mine guldkorn fra da jeg var mindre smiley


  • #54   26. okt 2013 Da jeg var lille og lige fundet ud af hvad sex var troede jeg at man skulle proppe tissemanden ind i navlen fordi at barnet jo var inde i maven, men kunne ikke forstå hvordan fordi at der ikke var noget hul i navlen smiley PIIINLIIIGT... smiley

  • #55   21. dec 2013 her to ting

    den ene er at jeg var sprog spadser for jeg sagde ikke morfar det lød bare åndsvagt så jeg sagde pufar smiley

    jeg kunne ikke finde ud af og sige græs jeg sagde sgræ

    den anden er at hver jul sendte jeg et brev til julemanden og jeg var altid med ovre og putte brevet i postkassen. men jeg blev hele tiden skuffet for jeg fik aldrig det jeg ønskede mig. så sendte jeg på et tidspunkt en tegning af en klam sur julemand. smiley


  • #56   21. dec 2013 min lille søster kunne ikke sige susanne så derfor kaldte hun mig kakka XD

  • #57   25. dec 2013 - Jeg var helt overbevist om at legetøjet blev levende om natten, hvis man slukkede alt lyset. Og jeg ville ikke bortføres af det, så jeg havde altid døren åben og lyset ude på gangen tændt.

    - Jeg var overbevist om, at risengrøden blev spist af drillenisser (vi stilte grød frem hver aften) så jeg blev sur fordi det jo var til julemanden. Så en dag holdte jeg vagt og fangede "drillenissen". Noget skuffet over at finde ud af de ikke fandtes.

    - Jeg kunne ikke sige blå hvis det drejede sig om flertal. Jeg sagde 1 blå skjorte, 2 blåø skjorter osv. smiley

    3 ting jeg lige hurtigt kan komme i tanker om.


  • #58   25. dec 2013 Min Mor klippede huld i min sut og sagde at det var min kanin der havde spist den smiley

  • #59   25. dec 2013 Jeg troede virkelig på, at hvis man bedte og bedte, hver gang man så en firkløver eller noget lignende, så ville der være en større chance for at ens ønske gik i opfyldelse. Derfor ønskede jeg altid, at jeg ville få en æske, som jeg kunne få flere ønsker med - rimelig smart, fordi så kunne jeg jo ønske mig alt det jeg ville have bagefter.
    Derudover troede jeg også at en af mine barbier var magisk, fordi den en morgen havde fået en anden farve øreringe i hen over natten, hvilket højest sandsynligt har noget at gøre med at de simpelthen bare skiftede farve.
    Min have var også ligesom en skatteø, jeg kunne finde den samme røde fodbold igen og igen og tro, at det var en ny magisk bold. smiley


  • #61   1. jan 2014 Emilie+bassemand haha en sur julemand

  • #64   4. jan 2014 Jeg var overbevidst om at der fandtes monstre under min seng når jeg skulle sove, så jeg var virkelig bange for at blive ædt eller spist. Så da jeg var helt lille måtte jeg tage tilløb henne fra døren og springe op i sengen, hvilket førte til mange blå mærker eftersom jeg ikke havde så lange ben, så det var sjældent jeg landede det planlagte sted. Det medførte også at jeg nogle gange tissede i sengen og så sad i den anden ende af huset nærmest og skreg i vilden sky på min plejemor, for hvis jeg trådte ud, så ville monstrene jo tage fat i mit ben og hive mig ind under sengen.
    Da jeg blev ældre, blev jeg bedre til at lande i sengen når jeg hoppede. Det med monstrene forfulgte mig faktisk til jeg var omkring 13-14 år. Heldigvis holdt jeg op med at tisse i sengen, men jeg var urolig når jeg skulle sove, så lå og vendte og drejede mig i min seng af bare rastløshed. smiley


  • #65   4. jan 2014 Min søster brugte mig som dukke da jeg var lille smiley hun sang godnat sang for mig klædte mig ud læste historier og kørte tur med mig i sin dukke vogn smiley

  • #66   4. jan 2014 Jeg havde en underlig idé om, at vi alle var små dukker i e dukkehus, og der var nogle kæmper, som legede med os.
    Og i tegnefilm, når nogle mødte kæmper, var det deres 'ejer' i-:


  • #67   15. jan 2014 I årevis når jeg kørte i bil gemte jeg mig altid så langt ned mod sædet som mugligt, fordi jeg var rædselslagen for kommunen.. Jeg kunne bryde grædende sammen og gentog ver eneste dag at kommunen var et spøgelse.. Ox


  • #68   15. jan 2014 Tja,jeg var 100% overbevist om at min cykel havde følelser, så jeg skældte et par drenge hæder og ære fra engang da jeg lige var startet i skole, fordi de havde kastet sand på den.

    Noget der ikke har med mig at gøre men som stadig er sjovt, er at to af mine veninder for 2 år siden troede at ånderne ville angribe de hvis de ikke tog sølvpapir på hovedet (de var 12 på det tidspunkt) og måske det var lidt ondt, men vi overbeviste dem om at jorden ville opsluge dem hvis de ikke også tog sølvpapir i skoene... Måske lidt ondt for de troede virkelig på det, men det var nu meget sjovt smiley


Kommentér på:
Sjove børnetanker? :D

Annonce