{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

FØJ.. Lorte møg unger! {{forumTopicSubject}}

Så lige et link på facebook, hvor nogle unger har puttet noget fyrværkeri i munden på en hund og sørget for at den ikke ku åbne munden!! FØJ for et billede der er med i det link..

Er satme noget svineri!!!

Nogen der også har set det?

Har ikke sat linket herind, da det bestemt ikk er for sarte sjæle..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FØJ.. Lorte møg unger!
  • #1   14. dec 2011 Fy for den lede!

• #2   14. dec 2011 jeg har også set det, det er forfærdeligt!
    - lorte unger!

• #3   14. dec 2011 Ja fatter virkelig ikke hvad der sker i hovedet på nogen nogle unger/folk!

• #4   14. dec 2011 Hvor fanden er forældrene henne?

• #5   14. dec 2011 Tænkte nok det var det emnet handlede om.. Det er virkelig klamt, og stakkels ord.. Har sjældent været så mundlam, som da jeg så billedet.. Stakkels stakkels hund.. smiley

• #6   14. dec 2011 Louise . : Aner det ikke, men de har ihvertfald ikke fuldført deres opgave i at lære deres børn at kende forskel på rigtig og forkert!! smiley

• #7   14. dec 2011 SaschaJohansen smiley : Jeg gik også fuldstændig i stå da jeg så det.. og så ku man ellers bare mærke vreden brede sig i kroppen...

• #8   14. dec 2011 de børn bytte få samme tur efter min meining! Og forældrende bagefter!!!! Sorry ´men mod et dyr, der ikke kan sige noget, eller gøre modstand, fordi den er trofast, den kan jeg ikke tåle.

• #9   14. dec 2011 Me me me me me .... . Og *Team Harmony* smiley Heste i hamony! <Soulmate> * :
    Er helt enig.. Forstår VIRKELIG ikke hva der foregår i hovedet på sådanne folk/unger smiley smiley

• #10   14. dec 2011 nej nej nej nej.. Aner ikke hvad jeg skal skrive. Så billedet, og fik det virkelig dårligt. Håber virkelig at de unger får en hård straf.

• #11   14. dec 2011 Me me me me me .... . : nej den historie har jeg ikk hørt, men kan så tilgengæld huske historien om nogle fra Aalestrup (ikke så langt fra hvor jeg selv er opvokset) der satte ild til et hamster smiley smiley

• #12   14. dec 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Enig!!

Tine Pilegaard . : Håber jeg sku oss de gør..

• #14   14. dec 2011 Sindsyge idioter! Der findes ikke ord for sådanne hjernedøde mennesker, de skulle prøve det samme, jeg synes faktisk i sådanne sager at de skulle i fængsel, unset alder! Hvor gamle er de?

• #15   14. dec 2011 Jo det kan godt være det var et marsvin nu du siger det..

Trine Bisgaard Kristensen / Puma : Okay, vidste ikk de var fra Renders, ved bare det skete i Aalestrup.. Men ja, uanset hvor de var fra eller hvor det skete er det for grotesk at nogen kan finde på sådan noget, præcis ligesom denne hund.. Hva tænker de folk/unger på?? smiley

• #17   14. dec 2011 Sidsel A : ja en eller anden form for HÅRD straf bør de ihvertfald få, ved ikke hvor gamle de er, teksten til billedet lyder således : SHARE ALL AND SAY : >>NO ! TO VIOLENCE<<

Some kids placed typical christmas strong firecracker in the mouth of this animal and made sure he could not open it.

The world is like this. To these kids it must have been a macabre fun for a few minutes and then they continued with their lifes like nothing happened.

To this animal his life ended during those minutes, with a pain so deep that is better to forget. If you are against the mistreatment of animals, >>SHARE<< this so that more people see what we are capable to do and how inhumane we could be.

• #18   14. dec 2011 Omg! Sindsyge spadsere! De er jo handicappet sådan nogle! De har jo noget galt i hovedet! Røvhuller!

• #19   14. dec 2011 Der må være noget helt galt med børn, som gør sådan noget.. Jeg synes bare jeg høre mere og mere om børn, som finder på sindssyge ting..
    Jeg har hørt om en dreng, der efter at have disikeret frøer i skolen, demonstrerede hvad de havde lavet ved at skære maven op på sit marsvin, da han kom hjem og skulle gøre forældrene stolte.
    Jeg har også lige set at det var en 10 årig dreng som slog en 4 årig ihjel i Sverige.. Er nutidens børn bare ødelagte og fuldkommen forkerte i hovedet?
    Eller hører man bare først om det nu?

Jeg håber virkelig at de børn får sig en ordentlig lærestreg, havde det været min hund havde drengene været udsat for samme behandling, så de kunne føle smerten! Ih, hvor det kan gøre mig sur og vred! smiley

Samtidig må vi håbe, at det stakkels kræ hviler i fred og ikke led så længe smiley

• #20   14. dec 2011 Syntes det er svineri at holde den i live, og ikke bare aflive den på stedet ! føj

• #21   14. dec 2011 Hende med drømmehestene - det er simpelthen forfærdeligt smiley

• #23   14. dec 2011 Jeg har også set det.. Føj for noget svineri. At de kan få sig selv til at gøre sådan noget.

• #24   14. dec 2011 Hende med drømmehestene: Man skal passe på ikke at skære alle over en kam. I bund og grund handler det om manglende opdragelse eller grov svigt, når nogen opfører sig sådan. jeg har to teenage-drenge, og intet ville da ligge dem fjernere end at mishandle dyr.

• #25   14. dec 2011 Hold nu op, den hund har lidt da det sprang, og indtil den blev fundet og taget hånd om, ja, det er skide synd, men I er så ekstremt dobbeltmoralske at det er til at brokke sig over.
    Skal I ikke have and her juleaften? Er I klar over hvordan den and har haft det, ikke bare lidt tid, men siden den blev født.
    Hvis I spiser kød, støtter i den grusomme industri, og det er ikke værre end den hund I omtaler.

• #26   14. dec 2011 Den hund har fyldt hele min startside på facebook i dag. Synes godt nok ikke det er noget sjovt billede at få smidt i hovedet. Stakkels hund, jeg forstår slet ikke hvordan nogen finder på at gøre sådan noget. Der er et eller andet helt galt!

Linette Christensen: Jo vi skal have and til jul. En and som har gået frit herhjemme sammen med sin familie og hygget sig, siden den blev født. smiley

• #27   14. dec 2011 Linette Christensen - hvordan kan du dog sige det?
    At det er dobbeltmoralsk at have ondt af en hund, der tydeligvis er blevet mishandlet uden andet formål end at underholde nogle forstyrrede under og så skulle have and til jul?
    Det er jo et dyr der er opdrættet til at blive spist! Den har været dømt til en human død fra starten - hunden var bestemt til et hyggeligt liv hos sine ejere, ikke til at blive sprængt i stykker..
    Jeg har absolut ingen forståelse for din sammenligning.

• #28   14. dec 2011 Her er lidt yderligere info i historien om hunden..

Det er åbenbart fra Bosnien.. og historien om den stakkels hund bliver bare værre og værre smiley

Two drunken teenagers in Bosnia decided to have “fun” by duct-taping a firework in a German Shepherd’s mouth and blowing off his face. Having done this, they took off, leaving the helpless creature to suffer. The poor dog, known as Vucko, apparently wandered in agony for five days, unable to eat. Finally, he was picked up by authorities and taken to a vetenarian’s office, but had to be euthanized after vets were unable to perform reconstructive surgery

Linette Christensen : ja nogle produktionsdyr og dyr der bliver spist har ikke haft et godt liv, men som Jeanne N siger skal man ikke skære alle over en kam... Det er ikke alle dyr der har det så skidt, og der er bestemt ingen produktions dyr der blir bevidst skadet i så voldsom en grad!

• #29   14. dec 2011 Link??? Så man kan læse historien?

• #30   14. dec 2011 mette J : kan kun linke til det billede der er på facebook samt det der står der til... resten var en fra hundegalleri der havde fundet og skrevet, men uden link

• #31   14. dec 2011 * Hende med drømmehestene smiley * : ja jeg blev oss total chokket og endnu mere forarget da jeg læste "fortsættelsen" smiley

Kan jeg sku godt forstå, giv lige din hund et stort kram og kys på snuden fra mig smiley

• #33   14. dec 2011 Veg - nej, det er ikke det jeg siger. Hvis det forstås sådan, er det en fejl smiley
    Men jeg mener da jeg skrev at der er forskel på dyr som er opdrættet til at blive slagtet, som aflives på en human måde(altså ikke bliver mishandlet eller forsømt) og så en hund der får sprængt hele kæben af..

Jeg er imod dyreplageri og mishandling, så jeg beklager misforståelsen smiley

• #34   15. dec 2011 Mangler ord....

Nogle der vil med til Bosnien (Hvis det da er rigtig, at det er derfra) og snakke med nogle børn?

• #35   15. dec 2011 Stald Kastaniely - tjah, snakke og snakke, nogen skal jo tage fat i de børn og lære dem en ting eller to - eller smide dem ind i en eller anden form for behandling.

• #36   15. dec 2011 puha hvor er jeg rystet... er total mundlam... det hele vender sig i maven på mig når jeg høre/ser sådan noget...!! og den fortsættelse gør det bestemt ikk bedre... tænk den stakkels hund har gået omkring i så mange dage uden noget mennesker har grebet ind... kan simpelthen ikke få ind i mit hoved hvordan folk kan være så kolde... det er simpelthen så sørgeligt...

de drenge skal være glade for jeg ikke kender dem... ellers fik de godt nok samme tur selv! ej hvor bliver jeg dog gal og ked over sådan noget...!! :´( føler med den stakkels hund..

R.I.P<3

• #37   15. dec 2011 Nej, hvor er det dog forfærdeligt. Jeg er helt mundlam.

Hende med drømmehesten
    Nej, I mishandler ikke dyrene, ved at slå dem, etc. Men, nu går jeg ud fra, at det IKKE er et økologisk slagteri. Dyrene står flere dyr samlet i en lille bås, hele deres liv. Ja, i strøer med hø, spåner eller andet, men det er bare ikke nok til 3-6 dyr. De går rundt i deres møg, og får aldrig solen at se.

• #38   15. dec 2011 - Glemte at skrive.. Ja, stressede grise giver dårligt kød. Men den rejse de tager, ind på slagteriet er så stressede for dem, man kan SE frygten i deres øjne-

• #39   15. dec 2011 Hende med drømmehesten
    Nej, det er ikke ligesom når man kører sin hest til stævne. Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for alle, der er klart, men rigtig mange heste stresser ikke ved læsning, fordi de er vant til det, og de ved rent faktisk godt, hvad der skal ske.
    - Til modsætning af grise. Jeg har set en grisselæsning, på vej til slagteriet, og der er bestemt intet roligt over dét.

• #40   15. dec 2011 J K B © . : Hvad med første gang en hest skal læsses? Er det så heller ikke stressende for den, der ved den heller ikk hvad der skal ske eller noget..

Grissene bliver jo kun læsset den ene gang, så er de jo klart de ikk ved hva de skal eller er van til det..

• #41   15. dec 2011
    Nu i snakker transport.. Så har jeg om økologi i projekt og kan her læse mig til forskellene på transport regler.

Køer der er fra tradionelle landbrug må transporters 29timer med specialkøretøj med 1 times pause, grise 25timer med 1 times pause.

Er dyrene økologiske, så må de transporteres max 8 timer - frilandsgrise er der meget skarpere regler til.

Konventere til kun at købe økologisk når jeg får flere penge.

• #42   15. dec 2011 Krikken ( nu som fuldendt hippie ) . : Okay, vildt nok, vidste faktisk ikke der var så stor forskel

• #44   15. dec 2011 Men dette kan jo stadig ikke sammenlignes med en hund der får sprængt kæben af.

• #45   15. dec 2011 Har set det billed:( HEY! jeg har en ide skal vi ikke også bare proppe fyværkeri i kæften på de der små gerningsmænd!:D og så derefter lade dem ligge og lide lidt og så sende dem til Anarktisk hvor de kan dø af forfrysninger og så kan de selvføgelig ikke råbe om hjælp og så ligger de der og er kede af det;-) jeg ser for mange Saw film....

• #47   15. dec 2011 Jannie H - præcis smiley
    Men ja, de stakkels dyr lider og ingen dyr burde lide smiley Økologisk kød og animalske produkter burde blive billigere...

Kommentér på:
FØJ.. Lorte møg unger!

Annonce