9. jan 2009 Følger: 207 Følgere: 449 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
salg og service- hjælp :o) {{forumTopicSubject}}
Hej derude!
Andre som har eller har haft om salg og service på Handelskolen?
jeg har disse spørgsmål, mangler en forklarelse, da jeg ikke er helt sikker på om det er rigtigt, jeg skal fremlægge det mundtligt :o)
1) Morten har selv udarbejdet forslag til promotion af mærkerne Only og Exit, men har ikke haft tid at tænke på Jack & Jones. Det skal du gøre for ham
udarbejd forslag til butikkens promotion af Jack & Jones i dit område: Bemærk at
-> formålet er at gøre opmærksom på, at butikken nu forhandler Jack & Jones.
-> Forslaget skal indeholde flere forskellige slags promotion
-> indholdet skal passe til målgruppen
-> dine forslag skal begundes
Jeg er med, indtil de skriver den skal tilpasse målgruppen.
Er dette rigtigt, at jeg kommer ind på Sales Promotion, hvor reklamen bliver sat på lastbiler, busser, supermarkeder, tankstationer osv. Da dette kører meget rundt i mit område, vi ser mange lastbiler og busser, som reklamerer et firma/mærke. Der er mange unge mennesker der tager bussen, og ser derfor ofte disse reklamer, og især Jack & Jones, er lige det sted, hvor det mest vil ''gå op for en''.
Eller hvad ville i sige? :o)
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 449 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
feb 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 607
Går selv på handelsskolen. (:
Du har fat på noget af det rigtige. (:
Er det spørgsmålet om at indholdet skal passe til målgruppen du ikke helt forstår?
En målgruppe er jo en gruppe mennesker som interesserer sig for det samme og går i det samme. Så Jeg tror du skal finde en måde at markedsføre produkterne?
Håber du forstår? (:
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 449 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
det er det med, at man skal tage efter promotion, efter målgruppen.
Fx. jack % Jones er jo ofte unge mennesker der går i dette, så derefter skal man have en promotion der passer til, derfor er Sales promotion anvendt, da reklamerne sættes på lastbiler og busser, da mange unge mennesker kører med dem :o))
ellers tak!
feb 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 607
Godt du fandt ud af det.
Jamen selv tak!
salg og service- hjælp :o)