{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.017 visninger | Oprettet:

Citater på væggen. {{forumTopicSubject}}

Her til foråret skal jeg flytte ind i sådan en tilbygning der er til vores hus, men værelse, badeværelse og gang, men værelset er ret lille, så at gå fra mine skrigegrønne vægge til helt hvide er ikke sådan. Jeg har besluttet at jeg gerne vil have malet de der blomster man tegnede i børnehaven(Du ved, gule i midten og pink blade).. Men det er jo ikke helt nok til flippede lille mig. Jeg vil også gerne have nogle citater og sangtekster skrevet op. Jeg skal indtil videre af plakater have et stort 18*200 af min pony og 4 ca 90*?? af Rasmus Seebach, min gud.(Kender ham også igennem min storebror i virkeligheden, så har autograf på snart allesammen). Desuden skal jeg af sangtekster have skrevet hans "Mere end kærlighed" op, fordi den minder mig om min pony, og hans "Nangijala" op fordi den betyder rigtig meget for mig. Jeg ved ikke om jeg også vil have skrevet "Engel" op, det var jo den han blev for alvor kendt på? Af citater vil jeg godt have skrevet dette op: "Vi dør ikke, vi går bare over i en anden verden" evt på engelsk :-).

Men ellers, hvilke sange ville i skrive op, hvorfor.

Hvilke citater ville i skrive op, hvorfor.

Jeg vil også gerne have nogle gode citater fra Brødrene Løvehjerte.

Citaterne må gerne handle om.. Alt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citater på væggen.
Kommentér på:
Citater på væggen.

Annonce